Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 28 lutego 2007, 18:38

autor: Wojciech Gatys

Star Wars: The Force Unleashed - przed premierą - Strona 3

„Nigdy nie lekceważ potęgi Mocy” – te słowa wypowiedziane przez samego Dartha Vadera do dziś są jedną z najbardziej rozpoznawalnych kwestii w historii kina.

LucasArts wyposażył również swój nowy engine w technologię Euphoria firmy Natural Motion Ltd. Ta z kolei ma zapewnić nam niepowtarzalne wrażenia, jeśli chodzi o animacje postaci. Każdy, kto widział inny projekt LucasArts – nową grę o przygodach Indiany Jonesa – w działaniu, wie, że Euphoria naprawdę robi wrażenie. Wygibasy, upadki ze schodów i śmiertelne piruety naszych ofiar będą dzięki temu systemowi bardzo realistyczne. Czy wystarczająco, aby zainteresować polski parlament – nie wiadomo, ale Jack Thompson powinien się rzucić na Force Unleashed jak wicepremier na nie zablokowaną drogę. Oczywiście wykorzystanie systemu fizycznego Havok w dzisiejszych czasach nikogo już nie dziwi, ale z kronikarskiego obowiązku wspomnijmy, że i ta technologia trafi do nowego silnika gry LucasArts. Słowem ma być piękniej, lepiej, bardziej interaktywnie i wybuchowo.

Darth Vader i jego flota na wycieczce do ogrodu botanicznego.

I wreszcie na koniec – jeszcze jedna ciekawa informacja, wskazująca na to, iż Force Unleashed będzie najbardziej interesującą premierą w świecie komputerowych Gwiezdnych Wojen od dobrych kilku lat. Już w tej chwili LucasArts wierzy w powodzenie całego przedsięwzięcia i zapowiada niezwykle dynamiczną kampanię reklamową gry. Prócz standardowych działań marketingowych, takich jak reklamy w prasie i telewizji, chłopcy od Lucasa zapowiadają także specjalną serię figurek przygotowanych przez Hasbro, a także książki i komiksy oparte o fabułę gry, które opublikowane zostaną nakładem tak znanych wydawnictw jak Dark Horse, Del Rey i Palace Press.

Ufff, wygląda na to, że listopad będzie gorącym miesiącem dla wszystkich fanów Gwiezdnych Wojen i efektów specjalnych. Force Unleashed zapowiada się wprost fantastycznie i – obym nie zapeszył – może stać się klasykiem wśród starwarsowych gier akcji. A kto wie? Może otrzymamy produkt na miarę kolejnego X-Winga, czy TIE Fightera, o którym będzie się mówiło jeszcze przez wiele lat po premierze? Na to liczymy. LucasArts, niech Moc będzie... haha, żartowałem.

Wojtek „Malacar” Gatys

NADZIEJE:

  • George Lucas!
  • Industrial Light and Magic!
  • mroczna fabuła, nawiązująca do najlepszych motywów Wojen Gwiezdnych;
  • fantastyczna technologia;
  • niesamowity system walk z wykorzystaniem mocy.

OBAWY:

  • nie ma obaw, będzie ubaw.
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.