Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 9 stycznia 2007, 11:31

autor: Emil Ronda

Too Human - przed premierą - Strona 3

Zbyt ludzki to opowieść o ludziach, którzy w opinii sztucznej, zaawansowanej inteligencji nie pasują już do nowego świata. Są właśnie zbyt ludzcy. Eliminacja ze strony maszyn – oto, co ich czeka.

Przeczytaj recenzję Too Human - recenzja gry

Jeśli chodzi o tereny, w jakich będziemy toczyć walki, to będą oczywiście dominować futurystyczne budowle i wnętrza, jednak ze szczyptą tego nordyckiego, europejskiego smaku, no wiecie, swoistego powiewu zagrożonej eksterminacją kultury. Dobre to i powoduje, że zatrzymujemy nasz wzrok na architekturze (jeśli oczywiście mamy chwilę oddechu), a nie pędzimy przed siebie przez kolejną metalową halę czy nudny korytarz. Gears of War pokazało, że świat przyszłości nie musi wyglądać metalicznie-błyszcząco-połyskująco i Too Human postara się podobnie przyszłość zaprezentować.

Nawet bogom zdarza się przerwać bój i zadumać nad pięknem przyrody.

Czterech bogów na ekranie

Jak więc widzicie, latem możemy spodziewać się dawki solidnej akcji w futurystycznym, miejscami surrealistycznym klimacie. To wszystko jednak w mitologicznej zaprawie wierzeń pradawnych ludów północy. No i z grafiką ciągniętą przez Unreal Engine 3, czyli to cudo odpowiedzialne za doskonale wyglądające Gears of War. Będzie się działo, tym bardziej że możecie spodziewać się trybu multiplayer do czterech osób jednocześnie (mam na myśli tryb gry właściwej, czyli wspólne „przechodzenie” scenariusza). Przyznam, że nie potrafię na razie wyobrazić sobie jatki, jaka będzie miała miejsce na ekranie, gdy za pady chwyci czterech graczy. Przecież to tak, jakby w Devil May Cry szalało czterech Dante na raz! Na Baldura! Oby deweloperzy jakoś rozsądnie to rozwiązali, a wówczas będę bił im pokłony. A fakt, że Too Human to pierwsza część zapowiadanej trylogii, zostawię Wam jako ostatni, smakowity kąsek do przetrawienia.

Emil „Samuraai” Ronda

NADZIEJE:

  • solidny zastrzyk dynamiki i wysmakowanego efekciarstwa – czyli to, co konsolowcy lubią najbardziej!
  • kolejna gra po Gears of War wspomagana przez Unreal Engine 3;
  • futuryzm zmieszany z nordycką mitologią = niepowtarzalny klimat;
  • multiplayer do 4 graczy na jednej konsoli.

OBAWY:

  • walka przy pomocy analoga – mimo optymistycznych doniesień, obawiam się o to rozwiązanie;
  • ta gra zapowiadana była już na PSX – oby nie wyszła dopiero na Xboxa 720.
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.