Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 20 czerwca 2006, 13:02

autor: Daniel Sodkiewicz

King's Bounty: Legenda - przed premierą - Strona 3

Twórcy Battle Lorda nie ukrywają, iż gra inspirowana Heroes V i grami pokroju Diablo. Wszystko jednak składa się na średnio innowacyjną, ale rzetelnie wykonaną i grywalną produkcję.

Sami bohaterowie nie będą uczestniczyć bezpośrednio w tego typu krwawych spotkaniach. Ich rola ma polegać na przyglądaniu się działaniom dowodzonych wojsk i ewentualnym wspieraniu ich umiejętnościami magicznymi. Z ciekawszych detali: podczas każdej walki, będziemy mogli m.in. wykorzystać jedno potężne zaklęcie specjalne.

A co z fabułą? Fabuła będzie, co więcej twórcy zapowiadają, że będzie ona (tutaj zaskoczenie ;-) ) niezwykle ciekawa. Niestety nie ujawniono jej szczegółów. Bo informacji, iż ma opowiadać o „nieustraszonych rycerzach, złych magach, mądrych władcach i przepięknych księżniczkach”, można się domyśleć po świecie, w jakim ulokowano grę.

Przewidziano również poziomy ulokowane pod powierzchnią ziemi.

A gdzie ją ulokowano? W krajobrazie wręcz przepięknym. Standardowo już zastosowano pełen trójwymiar, możliwość swobodnego obracania kamerą oraz przybliżania i oddalania obrazu. Wszystko pokolorowano żywymi barwami, dodano ruchome elementy i... wyszło to bardzo ładnie. Całość wygląda jak ulepszonej jakości świat World of Warcraft. Pokazany na E3 filmik prezentuje bajeczny świat fantasy, z płynnymi animacjami, ładnie wymodelowanymi elementami otoczenia i świetnej jakości wirtualną wodą. Ładne widoki ujrzymy również spoglądając na nieboskłon rozciągnięty nad krainami BL. Co więcej, podczas rozgrywki otrzymamy możliwość podniebnych podróży, w latających maszynach wystylizowanych na kształt sterowanych śmigłami balonów.

Szykuje się więc bardzo solidna produkcja. Gracze lubiący się w turówkach urozmaiconych elementami RPG będą wręcz zachwyceni. Z pewnością warto śledzić losy tej produkcji.

Daniel „KULL” Sodkiewicz

NADZIEJE:

  • ładna grafika;
  • dynamiczniejsza niż w Heroesach rozgrywka;
  • rozbudowany świat gry;
  • mnogość zaimportowanych do gry dobrych i sprawdzonych już schematów.

OBAWY:

  • generalnie mało innowacji.
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!