Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 kwietnia 2001, 12:44

autor: Adam Bilczewski

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - przed premierą - Strona 2

Wykorzystując sukces jaki odnosi na rynku Baldur’s Gate II firma BioWare poszła za ciosem i przygotowuje dla wszystkich fanów tej gry dodatek o podtytule Throne of Bhaal.

Czas gry potrzebny na ukończenie rozszerzenia został wstępnie określony na czterdzieści godzin. Jednak kilka dni temu główny projektant Dave Gaider ujawnił, że ciągle pracują nad nowymi obszarami i najprawdopodobniej ulegnie on wydłużeniu.

Po to żeby zadowolić jak największą rzeszę miłośników Baldur’s Gate twórcy postanowili stworzyć jakby dwa dodatki. Pierwszy nazwany „add-on” będzie kontynuował przygodę od miejsca, w którym ją skończyliśmy i będzie dalej ciągnął historię dziecka Bhaala. Drugi natomiast „add-in” wprowadzi nas w świat nowych przygód i zadań, podobnie jak to było w Opowieściach z Wybrzeża Mieczy do BG I.

Nie muszą się martwić wszyscy ci którzy zdążyli odinstalować BG II i pozbyli się przy tym save’ów. Będą mogli stworzyć drużynę od nowa a postacie wykreowane w ten sposób będą dysponowały 2.000.000 punktów doświadczenia i adekwatny do ich posiadania poziom umiejętności. Na dodatek komputer przydzieli im odpowiednie wyposażenie i znajomość magicznych zaklęć. Będzie można grać też tą drużyną, którą ukończyliśmy grę i to rozwiązanie wydaje mi się najbardziej właściwe, albo też zaciągnąć w nasze szeregi większość ze spotkanych wcześniej w BG II bohaterów niezależnych.

Zgodnie z zapowiedziami autorów Throne of Bhaal ma się ukazać latem w Stanach. Natomiast w planie wydawniczym CD Projektu jeszcze nie został określony dokładny czas wypuszczenia polskiej wersji.

Na koniec dla tych wszystkich, którzy martwią się tym że przygoda z Baldur’s Gate kończy się na ToB, jeszcze jedna dobra wiadomość. Producent gry Alan Miranda zdradził, że już robiąc BG I myśleli nad stworzeniem trylogii. Dlatego chcąc rozwinąć historię dziecka Bhaala planują wydanie trzeciej części Baldur’s Gate. Wnioskując z ilości sprzedanych egzemplarzy gry i ilości pieniędzy jakie wpływają na konto BioWare nie będziemy chyba musieli długo na nią czekać :-)

Adam „Adamus” Bilczewski

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.