Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2005, 11:32

autor: Tomasz Kontny

Destroy All Humans! - zapowiedź - Strona 3

Gra umieszcza nas w skórze wielkogłowego szarego kosmity, daje w pomarszczone łapy potężny arsenał środków i wyznacza jasny cel – zniszczyć ludzkość. Będziemy dręczyć krowy, wycinać śmieszne napisy na polach kukurydzy i umieszczać sondy w tyłkach!

Przeczytaj recenzję Destroy All Humans! - recenzja gry

Cały ten zestaw zabawek przyjdzie nam również z pomocą, gdy nasze niecne podwędzanie mózgów przyciągnie uwagę policji, wojska i Facetów w Czerni, którzy z pewnością będą chcieli zamienić się z Crypto rolami oprawca – ofiara. Bądźmy bowiem szczerzy – Crypto jest jeden a potencjalnych ofiar 6 miliardów, któraś może się odgryźć. Jest to nawet całkiem prawdopodobne, bo z czasem Ziemianie okażą się nie tak bezbronni, jak mogłoby się wydawać... Na szczęście, nawet gdy splot pechowych okoliczności pozwoli Ziemianom pokonać Crypto Sporidium 137, wróci on po chwili sklonowany z numerkiem 138, 139, 140... Ziemski opór na dłuższą metę jest beznadziejny.

Bliskie dojenie trzeciego stopnia.

Swoją strukturą Destroy All Humans! przypominać będzie nieco GTA. W pięciu kolejnych środowiskach (farmach, miasteczkach, miastach) będziemy mieli dostęp do zestawu misji do wykonania – od przekradania się, po zasięganie informacji i szerzenie destrukcji. Prócz tego na każdym z dostępnych terenów będzie można poszukać poukrywanych minigier i sond, odpowiednika paczek z GTA.

Destroy All Humans! ma być utrzymane w stylistyce horrorów i filmów science fiction z połowy ubiegłego stulecia. Pojawią się wiec odpowiednie nawiązania graficzne do epoki, muzyczne tematy związane ze starymi filmami o, a jakże, inwazjach obcych, paranoicy owijający się folią aluminiową i obwiniani o wszystko komuniści. Ma być humorystycznie, parodystycznie i wybuchowo. Producentem gry jest studio Pandemic odpowiedzialne również za konsolowe hity tego pokroju co Star Wars: Battlefront, Full Spectrum Warrior czy Mercenaries, a więc wpadki być nie powinno. Czy macie jeszcze jakieś wątpliwości? Zresztą to bez znaczenia. I tak wszyscy zostaniemy zniszczeni.

Tomasz „Jim” Kontny

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.