Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 6 lutego 2020, 14:45

autor: Adam Kusiak

5 rzeczy, które zrobię w Microsoft Flight Simulator 2020 - Strona 2

Microsoft powraca po 13 latach nieobecności do gatunku symulatorów lotniczych i oferuje graczom grafikę godną sprzętu nowej generacji. Co jednak robić w pięknym świecie Flight Simulatora? Poniżej znajdziecie kilka pomysłów, które mogą was zainteresować.

Urządzę wyścig z Krakowa do Warszawy samolotami Airbus A320

Rozgrywka w sieci to jeden z sekretów długowieczności serii Flight Simulator. W 2001 roku wirtualni piloci, chcący odwzorować doświadczenie lotu bez wychodzenia z domu, powołali do życia VATSIM – sieciową platformę, łączącą graczy w FS-a we współdzielonym świecie. Latanie w ramach VATSIM to jedno z bardziej hardcore’owych doświadczeń na PC. Trzeba znać zasady oraz specjalistyczne słownictwo niezbędne przy komunikacji z kontrolą lotów – rzecz tylko dla orłów z odpowiednim zapasem wolnego czasu.

Lądowanie zawsze dostarcza sporych emocji. - 5 rzeczy, które zrobię w Microsoft Flight Simulator 2020 - dokument - 2020-02-06
Lądowanie zawsze dostarcza sporych emocji.

Proponuję wykorzystać multiplayer MSFS-ie w inny, luźniejszy sposób i namówić kogoś na „wyścig”. Miło wspominam akcję, którą przeprowadziliśmy ze znajomymi we Flight Simulatorze X w 2009 roku. Wyzwanie na dziś: kto pierwszy doleci na lotnisko Chopina w Warszawie z krakowskich Balic? Warunek – te same samoloty. W przypadku FS 2020 proponuję Airbusa A320. Nie zapomnijcie ustawić pory roku (lato!) i odpowiedniej godziny, najlepiej tuż przed zachodem słońca – bo przecież widoki są najważniejsze.

W prawdziwym życiu taki lot potrwałby standardowo około 50 minut. Jednak w wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone. Rywalizacja zaczyna się już na rampie i wynik może zależeć od tego, kto pierwszy wybudzi samolot ze stanu zimnego i odpali silniki. Jak dobrze pójdzie, będziecie lądować w Warszawie na obu pasach, prawie jednocześnie. Uważajcie na zapadający zmrok i nie rozbijcie maszyny po drodze.

Adam Kusiak

Adam Kusiak

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2011 roku jako redaktor w działach Newsroom i Encyklopedia; obecnie senior SEO specialist wspierający serwisy grupy Webedia Poland. Uwielbia symulatory lotnicze i gry strategiczne, w które zagrywał się jeszcze w latach 90. na Amidze 500; naturalnie jego ulubionym studiem jest MicroProse, zaś ulubionym twórcą – Sid Meier. Stanowi także chodzącą encyklopedię sprzętu wojskowego. Ukończył specjalizację amerykanistyka na Wydziale Stosunków Międzynarodowych na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Na portalu X pisze o strategiach jako tbonewargames.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Planujesz zagrać w nadchodzący Microsoft Flight Simulator?

Tak
86,4%
Nie
13,6%
Zobacz inne ankiety
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Przed premierą

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Przed premierą

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Star Citizen -  spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?
Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?

Przed premierą

Chris Roberts ma prawie 30 milionów dolarów na wprowadzenie w życie nowoczesnej mieszanki Wing Commandera, Privateera i Freelancera. Rozmach Star Citizena jest ogromny, ale równie wielkie są oczekiwania fanów.