autor: Krzysztof Żołyński
Black & White 2 - przed premierą - Strona 3
Black & White 2 to kontynuacja przebojowego tytułu zespołu Lionhead Studios, którego pomysłodawcą był legendarny Peter Molyneux.
Przeczytaj recenzję Black & White 2 - recenzja gry
Teraz kolejna rzecz, która na pewno Was interesuje, czyli oprawa graficzna. Zgodnie z oczekiwaniami także ona uległa zmianie. Modele stworzeń i grafika jako całość uległa całkowitej przeróbce. Zwiększono ilość polygonów i zadbano o najdrobniejsze detale. Jeśli screenshoty mogą być jakimś znakiem zmian poczynionych przez zespół pracujący nad drugą częścią Black&White, to na pewno da się na nich zauważyć, że stworzenia stały się bardziej realistyczne, niemal żywe. Do tego mamy jeszcze zapewnienia autorów, że każde stworzenie zostanie obdarzone zmieniającym się w czasie rzeczywistym futrem. Znaczy to, że „ubranka” chowańców mogą poruszać się na wietrze. Tak przy okazji ubrań, to ludzie też nie będą ganiać na golasa. O nie! Zostaną odziani w ubrania. Na razie wiemy tylko tyle. Nie mam pojęcia, o co dokładnie chodzi, bo o ile pamiętam w jedynce poddani także mieli na sobie jakieś fatałaszki. Można tylko podejrzewać, że nastąpi duża różnorodność odzieży i temu podobne udziwnienia. Oprócz rewii mody zaobserwujemy urozmaicone uzbrojenie. To jest zupełna nowość, ale wydaje się być logiczne, skoro Black&White 2 zostanie tak mocno nasycone wojną.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo cieszę się ze zbliżającej się premiery. Według mnie gra jak zwykle zapowiada się bardzo ciekawie. Grafika będzie bardzo szczegółowa i odmłodzona, poziom inteligencji podniesiony do niewiarygodnego poziomu, pojawi się możliwość prowadzenia wojen, a więc także wytwarzania broni. Szkoda tylko, że tak mało wiadomo na temat trybu multiplayer. Na pewno będzie, ale jaki tego nie wie chyba nikt.
Krzysztof „Hitman” Żołyński