Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Recenzja gry 20 marca 2009, 14:04

autor: Krystian Smoszna

Fan black metalu i szeroko rozumianych gier akcji. Kocha Dooma miłością prawdziwą.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars - recenzja gry

Po wielu miesiącach oczekiwania, posiadacze dwuekranowych handheldów firmy Nintendo mogą wreszcie zagrać w najnowszą odsłonę cyklu GTA. Wydarzenie to spore, bo zarówno do samej konsoli, jak i do jej użytkowników Chinatown Wars pasuje niespecjalnie.

Recenzja powstała na bazie wersji NDS.

Po wielu miesiącach oczekiwania posiadacze dwuekranowych handheldów firmy Nintendo mogą wreszcie zagrać w najnowszą odsłonę cyklu Grand Theft Auto. Wydarzenie to spore, bo zarówno do samej konsoli, jak i do jej użytkowników Chinatown Wars pasuje niespecjalnie. Urządzenie kojarzy nam się przecież głównie z lekkimi, prostymi produkcjami dla casualowych graczy, a nie z wulgarnymi, przepełnionymi przemocą grami akcji, w których krew leje się obficie, a przekleństwa występują w charakterze przecinków. Firmie Rockstar Games najwyraźniej to jednak nie przeszkadzało i dlatego po długim okresie starań, zakończonych błogosławieństwem koncernu Nintendo, możemy wreszcie rozkoszować się kieszonkową wersję wielkiego hitu, przeznaczoną dla pełnoletnich graczy.

Akcja każdej gry z serii Grand Theft Auto kręci się wokół jej głównego bohatera, który w wyniku zrządzenia losu wkracza na krętą i pełną niebezpieczeństw drogę przestępczej kariery. Nie inaczej jest w Chinatown Wars. Gracz wciela się tu w rolę młodego mężczyzny, który zjawia się w Liberty City po śmierci swojego ojca – szefa nowojorskiej triady. Staruszek został zgładzony w wyniku zamachu, a jego syn, zgodnie z tradycją rodzinną, musi przekazać symbol władzy – niezwykle cenny miecz – nowemu szefowi podziemnej organizacji. Problemy Huanga zaczynają się już na lotnisku, gdzie zostaje zaatakowany przez tajemniczych napastników. Trafiony kulą mężczyzna ląduje na tylnym siedzeniu samochodu, a ostrze trafia w ręce oprawców. Chwilę później rozpędzone auto z naszym bohaterem na pokładzie ląduje w rzece. Ranny Huang szybko wydostaje się z pułapki i dopływa do brzegu, rozpoczynając tym samym zupełnie nowy rozdział swego życia. Jego (a także, rzecz jasna, gracza) głównym celem staje się pomszczenie nieżyjącego ojca i odzyskanie cennej relikwii.

W Chinatown Wars można pływać wpław i na pokładzie łodzi.

Wielka gra na małą konsolę

Już po kilku minutach zabawy Chinatown Wars przekona wszystkich niedowiarków, że na przenośną konsolę firmy Nintendo bez problemu udało się stworzyć tętniącą życiem metropolię, w której gracz z łatwością się pogubi. Mimo że z pięciu dzielnic Liberty City z Grand Theft Auto IV w nowej grze ostały się tylko cztery (Dukes, Broker, Bohan i Algonquin), miasto jest po prostu ogromne. O zapamiętaniu układu ulic na początku rozgrywki można praktycznie zapomnieć – teren jest pokryty tak gęstą siatką dróg, że bez mapy ani rusz. Na szczęście autorzy pozwolili graczom w łatwy sposób wytyczać szlak wskazujący drogę do celu, np. poprzez wybranie z podręcznej listy interesującej nas postaci lub obiektu. Rozwiązanie znane z czwartej odsłony cyklu sprawdza się w Chinatown Wars znakomicie, choć nie zawsze wyznaczona w ten sposób trasa jest najkrótsza i najszybsza.

Największym atutem gry nie jest jednak wielkość terenu, po którym porusza się nasz podopieczny, ale ogólnie pojęta swoboda działania. W tym względzie Chinatown Wars w niczym nie ustępuje innym odsłonom tego cyklu i jak na klasyczny „sandbox” przystało, pozwala robić po prostu to, na co mamy ochotę. Gdy naszymi usługami zainteresowanych jest paru gangsterów, sami wybieramy tego partnera, z którym chcemy aktualnie współpracować. Jeśli natomiast znudzi nam się wykonywanie tradycyjnych zleceń, możemy zająć się czymś zupełnie innym, wliczając w to nie tylko zaliczanie misji pobocznych czy handel narkotykami, ale także jazdę po mieście bez wyraźnego celu, z jednego końca metropolii na drugi. Prawda, że brzmi to znajomo?

Oceny redaktorów, ekspertów oraz czytelników VIP ?

Brucevsky Ekspert 13 października 2011

(PSP) Recenzja GTA: Chinatown Wars na PSP. Czy to najlepsza gra na handhelda?

8.5
Recenzja gry Just Cause 4 - zapraszamy do piaskownicy
Recenzja gry Just Cause 4 - zapraszamy do piaskownicy

Recenzja gry

Rico Rodriguez powraca, by wyzwolić kolejne państwo i obalić kolejny zbrodniczy reżim. Czas rozliczyć Avalanche Studios z przedpremierowych obietnic i sprawdzić, czy nowa gra uniknęła błędów poprzedniczki.

Wrażenia z bety Red Dead Online – chaos i drożyzna
Wrażenia z bety Red Dead Online – chaos i drożyzna

Recenzja gry

Wersja beta sieciowej zabawy w kowboja to na razie głównie symulator ciułania centa do centa, choć z dużymi perspektywami na przyszłość.

Recenzja gry Darksiders 3 – powrót apokalipsy wg św. Marvela
Recenzja gry Darksiders 3 – powrót apokalipsy wg św. Marvela

Recenzja gry

Myśleliście, że jesteście bezpieczni? Że dzięki bankructwu THQ unikniecie końca świata? Rozwieję Wasze wątpliwości. Jeźdźcy Apokalipsy wracają w Darksiders III dzięki Gunfire Games. I na przekór wszystkiemu, robią to z przytupem.

Komentarze Czytelników (123)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
21.03.2009 19:29
odpowiedz
misio ssj
62
Generał

A myslisz ze mi sie chce to pisac?? Mam lepsze rzeczy do roboty ;)

Wierz mi ze recenzje czytalem.

Nie wiem czy dodawanie handlu narkotykami to jakas wielka innowacja bo wedlug mnie nie ;)

21.03.2009 19:57
😁
odpowiedz
zanonimizowany47980
118
Generał

<<<--- A myslisz ze mi sie chce to pisac?? Mam lepsze rzeczy do roboty ;)

Przestań się człowieku kompromitować, gry (i DSa) na oczy nie widziałeś, nie masz o niej bladego pojęcia. A teksty typu "nie chce mi się pisać" możesz zachować dla swoich kumpli z podstawówki.

21.03.2009 20:05
odpowiedz
myszakp
16
Pretorianin

ta gra jest lepsza od gta vcs lub lcs na psp? co o tym myślicie?

21.03.2009 20:20
odpowiedz
misio ssj
62
Generał

Nie chce mi sie z toba klocic bo nie ma o co nie wierzysz ze gralem to nie mi nic do tego a podstawowke mam juz dawno za soba tak na marginesie mowiac.

A ty chyba dopiero bedziesz ja konczyl ;)

21.03.2009 20:21
😊
odpowiedz
jojok21
23
Centurion

Dobra skończmy juz ta dyskusję, co prawda ja juz sam nie wiem co miso myśli o tej grze (raz pisze, że dobra, w tym samym poście, że jest średniakiem, a w jeszcze innym, że bawił się świetnie i fun jest niesamowity) , ale dosyć tego... pieprzenia, za przeproszeniem ;) Piszcie sobie co chcecie ja już w tym nie uczestniczę.

21.03.2009 20:25
odpowiedz
misio ssj
62
Generał

A na zakonczenie tej dyskusji powiadam wam :

LICZY SIE TYLKO PS3 ;)

21.03.2009 20:29
odpowiedz
jojok21
23
Centurion

Lol.
Musiałem ;D

21.03.2009 20:35
odpowiedz
hopkins
156
Zaczarowany

Dzieci spac juz musicie isc :)
Nie podoba sie to nie kupujcie. DS niestety nie jest konsolka dla dzisiejszych dzieciaczkow, ktore gonia za grafika :)

Gra cudo jak dla mnie :) Przysiadlem wieczorem i nie wiedzialem gdzie mi pol nocy ucieklo :)

21.03.2009 20:54
odpowiedz
zanonimizowany47980
118
Generał

misio ssj--> Ale nie mam na celu kłócić się z tobą. Chciałem tylko, żebyś wyjaśnił mi dlaczego uważasz, że GTA:CH nie zasługuje na oceny rzędu 90%, czego ty nie zrobiłeś. Zamiast przedstawić własne zdanie wypisujesz głupoty typu "nie mam czasu". Jak widać jednak czas się znajdzie, żeby odpowiedzieć na mojego posta...

21.03.2009 21:05
odpowiedz
zanonimizowany575374
62
Generał

misio ssj mam pytanie skoro nie chce Ci sie pisać i masz lepsze rzeczy do roboty, to czemu ciągle piszesz i piszesz, w dodatku z komentarza na komentarz coraz więcej rzeczy które nie trzymają kupy, jak jojok zauważył, raz, że gra to średnia, a raz, że ma niesamowity fun, a gra z niesamowitym fun'em to nie jest średniak. Także uważam, że nie miałeś styczności z tą grą, komentarze na to wskazują.

Bambosz.A masz rację powinni zabronić konsolki która nie ma ładnej grafiki, przecież grafika jest ważniejsza od klimatu, gameplaya i temu podobnych. W ogóle komórki 10 lat temu miały ładniejszą grafikę niż to coś na co GTA wyszedł. Jak mogli w tych czasach zrobić konsolkę która generuję grafikę gorszą niż konsoli które nie miały koloru jeszcze 10 lat temu?? "Znawca"

Pozdrawiam serdecznie jak zwykle :)

22.03.2009 14:34
👍
odpowiedz
Kondzio2007
14
Legionista

trochę nie zaglądałem na gola i minęła mnie świeża recka takiego WIELKIEGO powodu do kłótni fanbojow:) ech co za radość czytać te potoki slow dzieci próbujących udawać dorosłych, którym zal d*** ściska ze ktoś ma coś lepszego:)

A żeby skończyć ten offtop t o brawo rockstar wycisnąłeś całkiem sporo mocy z tej niewielkiej maszynki. można powiedzieć ze trochę żałuje ze sprzedałem DSa, chociaż trzymać sprzęt dala jednej gierki to głupi pomysł, uwierzcie:) poczekam, a zapewne pojawi się jakiś emulator na PC (do takiego hitu pewnie będzie indywidualny program, powiedzcie ze nie) tymczasem popatrzę jak się dzieci w piaskownicy zwanej gol-em kloca:)

22.03.2009 15:21
odpowiedz
aope
129
Corporate Occult

A koledzy, będzie na PC? Jakie będzie miało wymagania? Czy pójdzie na moim Pentium 10 z 50 rdzeniowym procesorem i DżiForsem 5438900000 z 890 GB RAM? To nie w porządku, że wydali na DS a nie na PC! Jak można grać w GTA na konsoli??? Przecież ta seria należy do PC!!! Daaajcie na PC!!!

22.03.2009 16:21
😊
odpowiedz
Barcekfanek
39
Konsul

Przestańcie się już kłócić bo to głupie według mnie. Jednym GTA:CW będzie się podobała innym nie, ot co. Nie trzeba od razu podawać iluś nastu argumentów, żeby móc wyrazić swoją opinię.

22.03.2009 16:44
odpowiedz
aope
129
Corporate Occult

Heh, jak zwykle najwięcej do narzekania mają ci, którzy DSa nawet w łapie nie mieli, standard :) Gra z pewnością fajowa, w pn chyba skocze po DSa, powiększyć swoją kolekcję zabawek :) Patenty świetne, grafika specyficzna i dla mnie super, mechanika extra :) Kompletna dziecinada

22.03.2009 18:44
odpowiedz
zanonimizowany575374
62
Generał

aope ten komentarz [105] żałosny, wyśmiewasz sie z PC, ale po nim pokazałeś, że to ty sie ośmieszasz. Zamilknij i ich gdzie indziej głosić, że PC nie do gier, a konsole stacjonarne to potęga. Myślałeś, że to co napisałeś było śmieszne?? Kiedyś gdzieś pisałeś, że jesteś dorosły, a co pokazałeś tym komentarzem?? Odpowiem, to, że nie jesteś dorosły, Twoje komentarze pokazują, że niesamowity z ciebie fanboj konsol i przeciwnik PCtów. Teraz powiem coś obraźliwego, zobacz co pisze wszędzie logotus o konsolach, ty robisz to samo tylko o PCtach. Ty przeciwnik PCtów, a on przeciwnik konsol. Myślałem kiedyś, że jesteś normalna osobą, ale to już jeden z wielu komentarzy pokazujący, że masz problemy z tym, że PC sie dobrze trzyma na rynku. No nic ja spadam se pograć w Ninja Gaidena.

22.03.2009 18:53
odpowiedz
Materion
1
Junior

Co do waszych komorek co gadacie - to idzcie grac na tych komorkach ! To co, ze grafa przewyzsza, czy dorownuje DS'owi. Tylko ciekawi mnie jak wygodnie sie gra na takiej komorce ? Ekran pionowy, nie ma d-pada, ani touchscreena (a jak ma, to gry java tego nie wykorzystuja). Ja gralem na takiej nokii n95 i dla mnie granie na takiej komorce to gora 10-15 minut i nie wiecej. Pozatym nie mowmy o n95, bo napewno wszyscy tutaj jej nie maja, mowmy o takim k550, czy k800i, albo podobnym telefonom.

Co do GTA 12% mam, gra naprawde wciaga i ma sie multum rzeczy do roboty :). Grafika jest naprawde OK i nie ma do czego sie przypierzyc. Miasto tetni zyciem, pelno samochodow, ludzie plywaja na motorowkach. Sporo wplecionych minigierek. Postarali sie :P. A co do helikoptera, mozna nim latac normalnie po miescie, ale trzeba miec programator (R4, Acekard 2.1 itd.) i wpisac pewnien cheat do listy cheatow. Dzieki temu u goscia, co sprzedaje samochody etc. mozna kupic helikopter i normalnie nim sterowac, jak steruje sie autem, czy motorowka.

Sam osobicie bym chcial byc posiadaczem PSP, ale kasy nie mam, a jak bede mial, to i tak nie kupie, bo szkoda mi wydawac tyle kasy na taki sprzet ...

Powiem jeszcze, ze i tak sytuacja tolerancji DS'a w Polsce sie polepszyla. Coraz rzadziej slychac marne teksty PSP'owcow "Ale grafa, na PSP jest 1000x lepsza".

I na koniec ... Wiecie dlaczego DS ma tyle swierzosci i tyle exclusivow. Bo ograniczenia sprzetowe nie pozwolily tworca gier przeportowywac swoich tytulow ze stacjonarek na DS'a. Przez to tworcy musieli pokusic sie o tworzenie zupelnie nowych gier, z nowa fabula i wykorzystujacych mikrofon, czy touchscreena (nie zawsze). Dlatego bardzo malo kotletow jest na DS'ie, a na PSP masa, bo tworcy gier na PSP byli w takim szoku, ze na PSP moga przenosic swoje najwieksze tytuly z PS2, ze praktycznie malo nowych rzeczy, tylko same konwersje , czyli kotlety. Dziekuje :P.

@edit
Aha, ja osobiscie nie mam nic do PSP, ale moje negatywne nastawienie do tej maszynki wywarli uzytkownicy tej maszynki. Zazwyczaj ich wypowiedzi zawiaraly malo kultury, brzmialy jak "PSP TO MOC !!!!111!!" itp. Nie potrafily dawac normalncyh argumentow jak dyskutowalo sie o DS i PSP, mowili "PSP jest lepsze i juz". I przez wlasnie takie fanbojowskie dzieci, ktore nie widza swiata poza grafika mam sceptyczne podejscie do PSP. No i przez te HALO na temat PSP. Nienawidze przekreklamowanych rzeczy.

22.03.2009 20:06
odpowiedz
aope
129
Corporate Occult

@Endex: Ninja Gaiden to ty co najwyżej widziałeś na półce w markecie ;) Fanbojem nie jestem, po prostu nie mogłem się powstrzymać od pytania, które zadaje przy każdym wątku fanboj pc, więc to raczej fanbojem pc powinieneś mnie nazwać ;) I muszę Cię rozczarować - nie jestem fanbojem, gram na pc (czasem, bo ogólnie to nie ma w co, a E:TW wiosny nie czyni), gram na konsolach, ogólnie jeśli jest coś ciekawego, to gram na tym, na co to coś ciekawego wyszło :) Jeśli uważasz, że pc trzyma się mocno, to spoko ;) Zakładam, że już pewnie grasz w te duże produkcje, które się pojawiły na rynku, a ci na konsolach muszą na nie czekać nie wiedząc kiedy/czy w ogóle pojawią się na ich maszynkach ;) PC trzyma się mocno...MMO i Simsów :) A właściwie to te 2 serie trzymają pc, bo gdyby nie one, to na blaszakach graliby tylko azjaci w korei, ruscy i europa wschodnia, bo bida :)

To jak @Endex, wyjdzie to GTA na pc czy nie? ;) No i który tam masz poziom w RE5? ;)

22.03.2009 20:40
odpowiedz
zanonimizowany575374
62
Generał

aope Ninja Gaiden jak najbardziej widziałem na półce w markecie, ale także na szafie w domu. Czy to GTA wyjdzie na PC mnie to nie obchodzi. Mam DS i jest miło (no cóż trochę się uszkodził).
To czy grasz na PC?? Nie mam pojęcia, ale po Twoich komentarzach można wywnioskować, że nie (piszesz, że tak, ale komentarz mówi inaczej). To czy PC trzyma się dobrze, jak najbardziej. Dużo ekskluzywów (tak aope, są) np. Cryostasis, klimatyczna strzelanka, A Vampyre Story bardzo fajna przygodówka, wkrótce Diablo 3 i StarCraft 2, Act of War świetna strategia, Collapse bardzo fajna strzelanka z walka na miecze i wiele innych (jak chcesz to mogę nawet więej gier podać). World of Warcraft (wydaje mi się, że piszą MMO chodzi Ci o tą grę) to dobra gra, więc nie wiem o co się czepiasz, tak jak i MMO, to bardzo fajny gatunek gier który na PC jest mocno rozwinięty, nie tak jak na konsolach. Simsy....hahahaha (tyle ode mnie) Prawdopodobnie z Simsami miałeś na myśli o sprzedaż, cóż gra ma sporą sprzedaż, ale to nie tylko ta gra na PC sie dobrze sprzedaje :) Jakieś 3 miesiące temu na GOLu był news, ze na PC sprzedaż gier od Valve jest większa niż na konsolach.
Oczywiście nie piszę, że konsole maja sie gorzej niż PC, bo mają się lepiej, ale PC to nie jest ginący runek jak Ty uważasz. PC ma się dobrze, gry się dobrze sprzedają i co za tym idzie, to dużo gier na wyłączność jak już pisałem :)
Pozdrawiam i jak coś już nie będę Ci odpisywał, bo nie ma sensu, Ty zawsze piszesz to samo, nawet jak da Ci sie dowód, że nie masz racji.

22.03.2009 22:24
odpowiedz
kazimek
46
Generał

aope

PC trzyma się mocno...MMO i Simsów :) A właściwie to te 2 serie trzymają pc, bo gdyby nie one, to na blaszakach graliby tylko azjaci w korei, ruscy i europa wschodnia, bo bida :)

Piszesz ze nie jestes fajbojem a nastepnie temu zaprzeczasz ? Czlowieku PC to nie tylko MMO i Simsy , zapomniales chyba o RTS (E:TW , SC2 , DoW2 , CoH ) FPS (tutaj nie bede wymienial bo jest ich 15x wiecej niz na konsolach) , RPG i roznych grach sportowych . Tak samo mozna powiedziec o konsoli bo jakie gry napedzaja jej rynek slashery , bijatyki no i platformowki

22.03.2009 22:41
odpowiedz
tankem3
68
Senator

FPS (tutaj nie bede wymienial bo jest ich 15x wiecej niz na konsolach)

nie przesadzasz z tą wojenką?

kojarze twoje posty głownie z Wiedźmina gdzie jak sam napisaleś

"zamiast pracowac na druga czescia jakze udanej gry pracuja nad konsolowym slaherem -_- Pisze slasher bo pewnie system walki bedzie wygladal np. tak "wcisnij x i kolko"

ale reagowanie na zaczepki pecetowe w wątku o grze nds, jest w nieco złym miejscu

23.03.2009 00:44
odpowiedz
kazimek
46
Generał

No akurat w FPS nie przesadzam bo naprawde jest wiele lepszych FPS na PC niz na konsole (w tym jeszcze te darmowe)

E czlowieku czepiasz sie , chodzilo mi o to ze ta gra bedzie wygladac jak kolejny slasher na konsole ktory wypelniony jest efektami za to nikt(wiekszosc) nie zwraca uwagi na fabule , a nie o to chodzi w wiedzminie. I nie oszukujmy sie jezeli chodzi o rynek PC , mial , ma i bedzie mial sie dobrze :)
Piszcie co chcecie ale ja lubie ps3 jak i xboxa ale irytuja mnie teksty ze rynek PC ma sie zle

23.03.2009 03:07
😊
odpowiedz
zanonimizowany572864
57
Generał

Kazimek, sorry, ale mówisz głupoty :).

Rynek PC ma się źle - w porównaniu do tego co było pięć, dziesięć lat temu. To jest fakt. Gdyby miał się dobrze, to znaczna część hitów nie byłaby konwersjami z konsol. Kiedyś tak nie było. Kiedyś to ewentualnie konsole dostawały port. Nikt tutaj nie mówi oczywiście o upadku. Nie należy mieszać tego razem. Rynek PC ma się jako tako, nie jest w najlepszej formie, ale do upadku mu daleko. Oczywiście pozostaje nadal w cieniu konsol.

Piszesz o grach napędzających rynek PC - przepraszam, a gdzie ty widzisz te 15x więcej gier FPS? W ostatnim czasie, to tylko Crysis i jego dodatek są mocnymi pozycjami, wydanymi wyłącznie na PC. Reszta to konwersje lub multiplatformy.

Slashery, bijatyki i platformówki, od dawna przestały napędzać rynek konsol. Teraz wszystko się kręci wokół strzelanek. Slasherów i bijatyk jest jak na lekarstwo. Niestety :/. Z dobrymi platformówkami na konsolach też krucho.

Z RPG na PC ostatnimi czasy też krucho.

Poza tym, skończ robić z konsolowców jakiś idiotów (jak z Wiedźminem), bo ocenianie fabuły leży w człowieku, a nie platformie na której się gra. Jakbym był złośliwy, to bym napisał, że PC jest domeną "ładnie i błyszcząco, nie zwracając uwagi na fabułę". Ale nie jestem, więc tego nie napiszę. Poza tym, sam bym siebie wtedy ośmieszył, bo na PC gram więcej, niż na PS3 :).
Abstrahuję oczywiście ood "rozbudowanego" systemu walki w Wiedźminie, polegającym na klikaniu jednego klawisza :).

Pozdrawiam i zrozum, iż fakt, że nie masz konsoli, nie czyni ich złem wcielonym :).

23.03.2009 07:46
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

Gastovski
chyba juz każdy znawca(ale taki prawziwy) powiedzial ze pc powoli upada... a na pewno ma sie gorzej niz konsolki

23.03.2009 09:17
odpowiedz
zanonimizowany575374
62
Generał

Gastovski, co do FPS to się nie wypowiem, zdania podzielone, ale na PC na prawdę jest dużo wartych uwagi na wyłączność, nie multiplatformówki. Mówisz, że tylko Crysis ostatnio wyszedł, ja bym dodał Cryostasis :) Patrz strategie, prawdziwe przygodówki, to jeśli chodzi o te najbardziej rozbudowane to na PC tylko są na konsolach niestety uproszczone. Co do slasherów, jestem w stanie na prawdę zgodzić się z kazimkiem, największy hit PS2?? GoW 1 i 2. Na co wszyscy na konsolach czekają?? na GoW 3. Czego większość (po przeczytaniu wielu komentarzy tak wnioskuje) chce?? Latających bebechów. Ostatnio news to pokazał, nikt oprócz mnie i chyba 2 osób nie wspomniał o fabule, żeby ona była dobra jak w poprzedniczkach. Wszyscy się tylko podniecali, że jelita zobaczą i że w tej grze to najważniesze (a gówno prawda jak dla mnie). Jak dla mnie PC ma się bardzo dobrze. Wiele gier na wyłączność i to bardzo dobrych, a nie jak na konsolach (nie żebym coś do nich miał, sam ma konsolki) dobre gry, ale do których jakoś wrócić nie potrafię. Nie wspominając, że są beznadziejnie łatwe co po niektóre. PoP który przez to mi sie nie podobał za bardzo, Fable 2 zastanawiam się czy ta gra jest zrobiona dla ludzi którzy nigdy nie grali, Star Wars Force Unleashed był bardzo łatwy, ale przynajmniej fabuła była (dla mnie ciekawa).
W dodatku na PC teraz ciekawe gry się zapowiadają. Więc jeśli to ma być słaby rynek to mi to wystarcza, a rynek konsol też mi wystarcza. I to mi sie podoba, gram tu i tu i nie widzę kłopotu z rynkiem konsol i PC. Oba dostarczają mi dużo rozrywki.
Pozdrawiam.

24.03.2009 20:52
odpowiedz
Bambosz.A
14
Legionista

Nie wiem czemu wszyscy sie zawsze czepiaja jak ktos nie napisze cos pozytywnego o grze a ta gra jest naprawde cienka jakies standarty są teraz poruwnaj psp niewiem kto tam pisal ze znawca grafiki ze mnie od siedmiu boleści ale co?musisz sie zgodzic ze gra graficznie jest do dupy a gry nie widzialem i nie zaluje .........ale zeby ocenic gre pod wzgledem grafiki nie trzeba jej widziec w realu i wydaje mi sei ze gra jest 2d no bo jest tak jak gta 1 i 2 a to bylo chyba 2d

26.03.2009 16:10
odpowiedz
Materion
1
Junior

Mylisz sie, gra nie jest 2d. Jest widok z gory, ale to nie wyklucza trojwymiarowosci. Cale otoczenie, jak i modele aut sa w full 3d. Grafika mi sie ogolnie podoba, nie jest zla. Poza tym co to za ocenianie gry po grafice, ja zaralem troche i sie wciagnalem na maxa.

03.04.2009 12:33
odpowiedz
kajmano
78
Generał

Przegenialna giera. Przysiadłem na pare minut, skończyłem po kilku godzinach. Szczerze polecam :)

09.04.2009 07:02
odpowiedz
adamk1
65
Noob Gamer

w clicku majowym(którego już nie będzie w sklepach ,ale mozna ściągnąć ze strony gazety)gta:cw dostała 10 (pierwsza w clicku 10)

23.04.2009 17:51
😁
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

PLUSY:

dobrze zrealizowany handel narkotykami;

To mnie rozwaliło.

23.05.2009 22:45
odpowiedz
CDznawca
14
Legionista

gra całkowicie daleka od innych GTA. Aż trudno uwieżyć. I choć tak samo zabijamy ludzi umięśnionym gangstom gra się w to inaszej niż naprzykład w San Andreas. A to przedewszystkim grafika, w wersi komiksowej. A to wielki + dla GTA. Chociaż raz producęci tej gry zrobili coś innego.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze