Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm S這wnik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

War World: Tactical Combat PC

Debiutancki projekt studia developerskiego Third Wave Games, kt鏎e za這穎ne zosta這 przez trzech s造nnych programist闚 - Mortena Brodersena (Blue Tongue Software, Rare Ltd), Johnni Christensena (Rare Ltd) oraz Phillipa Tabela (Blue Tongue Software).

Akcji, TPP.

War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49661War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49660War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49659War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49658War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49657War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49656War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49655War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49654War World: Tactical Combat - screen - 2005-06-24 - 49653

wersja j瞛ykowa:
z polskimi napisami

Data premiery gry War World: Tactical Combat | PC

30lipca2005

26czerwca2006

premiera PL

PC Windows
Ok豉dka War World: Tactical Combat (PC)
War World: Tactical Combat

Debiutancki projekt studia developerskiego Third Wave Games, kt鏎e za這穎ne zosta這 przez trzech s造nnych programist闚 - Mortena Brodersena (Blue Tongue Software, Rare Ltd), Johnni Christensena (Rare Ltd) oraz Phillipa Tabela (Blue Tongue Software). Z racji tego, i autorzy War World w przesz這ci pracowali nad wieloma tytu豉mi na next-geny przebieg gry jest zbli穎ny do tytu堯w konsolowych. War World: Tactical Combat to zorientowana na sieci rozgrywk taktyczna gra akcji, podstawowa atrakcja to obecno na polu bitwy ogromnych mech闚 prowadzonych przez samych graczy. Warto przy tym doda, i autorzy gry szczeg鏊ny nacisk po這篡li na dynamizm rozgrywki. Wspomniane mechy obserwowane s z perspektywy trzeciej osoby (TPP), w przeciwie雟twie do innych tytu堯w gatunku zajmuj one spor cz ekranu, przy czym gracz w dalszym ci鉚u dysponuje sporym polem widzenia.

Na samej walce zabawa si oczywicie nie ko鎍zy, aby w og鏊e m鏂 przyst雷i do jakichkolwiek pojedynk闚 nale篡 skonstruowa swojego mecha z dost瘼nych komponent闚. Schemat walk jest natomiast do zbli穎ny do typowych przedstawicieli gatunku, tzn. kolejne wygrane owocuj awansowaniem na wy窺ze miejsca w rankingach zawodnik闚. Opr鏂z tego, ka盥e zwyci瘰two jest odpowiednio nagradzane. W zale積oci od typu zawod闚 mo瞠 to by darmowa cz lub got闚ka, za kt鏎 mo積a zakupi r騜ne ulepszenia lub rozszerzenia dla swojego mecha.

Tryby singleplayer s wyj靖kowo ograniczone i powinny by raczej potraktowane jako trening przed w豉ciwymi bitwami w Sieci. Jako ciekawostk nale篡 natomiast potraktowa fakt, i zwyci瘰kie pojedynki w singleplayerze mog by nagradzane dodatkowymi bonusami po przes豉niu ich na stron producenta. Warto r闚nie doda, i gra mo瞠 by regularnie rozbudowywana (upgrade'y pojawiaj si co dwa miesi鉍e) o wiele element闚 stworzonych bezporednio przez producent闚. Obejmuj one mi璠zy innymi nowe skiny (sk鏎ki) dla mech闚, modele krocz鉍ych maszyn czy te zupe軟ie nieznane areny i uzbrojenie.

Zobacz pe軟y opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sie lokalna    

Nonik: 1 CD

Ocena gry 8.0 / 10 na podstawie 93 ocen czytelnik闚.
Oczekiwania czytelnik闚 przed premier gry: 7.0 / 10 na podstawie 1 g這s闚 czytelnik闚.

Cena gry w dniu premiery: 59,90 PLN

Gry podobne do War World: Tactical Combat

Klasyfikacja PEGI War World: Tactical Combat

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzgl璠nia poziomu trudnoci ani umiej皻noci niezb璠nych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel Core i7 7700HQ | Procesor Intel Core i5 7300HQ
Pami耩: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umo磧iwiaj鉍e rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA GeForce GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wywietlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawd ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja mo瞠 si r騜ni w zale積oci od modelu i sprzedawcy.

War World zasili ofert us逝gi Xbox Live Arcade
War World zasili ofert us逝gi Xbox Live Arcade

wiadomo10 lipca 2007

Zbieraj鉍y ca趾iem pozytywne noty (rednia ocen 72% wg GameRankings.com) projekt studia Third Wave Games ju wkr鏒ce przestanie by kojarzony wy章cznie z pecetami. Francuski Ubisoft przymierza si do przeniesienia War World: Tactical Combat r闚nie na now konsol Microsoftu. Trzecioosobowa gra akcji ma wzbogaci ofert us逝gi Xbox Live Arcade.

War World: Tactical Combat w z這cie
War World: Tactical Combat w z這cie

wiadomo27 stycznia 2006

Prace nad d逝go oczekiwan europejsk edycj War World: Tactical Combat dobieg造 ko鎍a. O fakcie tym poinformowa producent programu firma Third Wave Games oraz jego wydawca - Lighthouse Interactive. Gra uzyska豉 status "gold" i pow璠rowa豉 do t這czni. Na p馧ki sklepowe trafi 17 lutego.

War World: Tactical Combat doczeka si wydania w Europie

wiadomo20 padziernika 2005

Holenderska firma wydawnicza, Lighthouse Interactive, poinformowa豉 o podpisaniu porozumienia z australijskim developerem, Third Wave Games. Dzi瘯i tej umowie, Lighthouse wyda na terenie Europy (oraz w Rosji, Turcji, Australii i Nowej Zelandii) d逝go oczekiwan gr War World: Tactical Combat. Jednoczenie zapowiedziano developing dodatk闚 do niej.

Mason B. Fisher kompozytorem muzyki do War World: Tactical Combat

wiadomo11 sierpnia 2004

W這darze Third Wave Games, nowej firmy na rynku oprogramowania rozrywkowego, og這sili w dniu wczorajszym, 瞠 przygotowaniem muzyki do ich debiutanckiego produktu War World: Tactical Combat zajmie si nie kto inny, tylko sam Mason B. Fisher.

Komentarze Czytelnik闚

Dodaj sw鎩 komentarz
Wszystkie komentarze
06.08.2005 15:48
snopek9
160
Pogrubiony stopie

Wlasnie w to gralem...powiem Wam jedno, gra na 30 minut i to tylko w przerwie w pracy, poziomy male,boty glupie...

Taki komentarz zeby ktos tego nie kupil przypadkiem :)

01.06.2006 12:41
odpowiedz
Dominik 16
2
Junior

s豉be. wole wojne w kolumbi.

11.06.2006 13:07
👍
odpowiedz
AtmosFear
22
Chor嘀y

Bardzo ciekawa strzelanina, jak ktos kocha mechy albo uwielbia wszelkie futurystyczne strzelanki, mozna smialo kupowac. Osobiscie nie mialem mozliwosci przetestowania wersji mutli, ale nawet gra z komputerowym przeciwnikiem jest bardzo ciekawa, misje typu Arcade sa przemyslane, a stopniowa rozbudowa mecha potrafi wciagnac. Takze na LANie niezla wyzywka. A do tego gierka bardzo niewiele zajmuje, ma bardzo dobra grafike przy smiesznych wymaganiach sprzetowych (na fabrycznym Radku 9550 i Sempie 2400+ dziala elegancko w 1280x1024), calosc przypomina mi pod tym wzgledem starenkiego Shattered Steel, z troszke zubozonym fabularnie trybem single.

18.06.2006 11:28
odpowiedz
Naczelnyk
137
Witch Hunter

>>"Warto przy tym doda, i autorzy gry szczeg鏊ny nacisk po這篡li na dynamizm rozgrywki."

Jak widze cos takiego, to juz wiem ze bedzie bezmozga nawalanka

>>"Z racji tego, i autorzy War World w przesz這ci pracowali nad wieloma tytu豉mi na next-geny"

I juz tez wiem dlaczego. Wszystko jasne.

10.07.2007 21:20
odpowiedz
Covs
47
Genera

Naczelnyk - ta gra rowniez zostanie przeniesiona na next-gena :) Mowa o Xboxie :)

17.07.2008 17:06
odpowiedz
dario97
0
Konsul

Fajna gierka ( niestety gralem tylko w demo )

10.11.2008 10:15
odpowiedz
Jozin23
36
Pretorianin

uwa瘸m 瞠 wy簑ci貫m 50z w b這to

14.11.2009 21:57
odpowiedz
ofczarek
1
Junior

To cholerstwo mi si zwiesi這 jeszcze przed wejciem do menu.

18.01.2012 13:33
👍
odpowiedz
hujoliz
1
Junior

jaki jest kod do wlaczenia gry??

16.11.2015 12:39
odpowiedz
KarpackieMocne
26
Chor嘀y
9.0

Kapitalny zr璚znociowy symulator pojazd闚 krocz鉍ych (tzw. mech闚). Szybki, zrealizowany w formie areny, z mas opcji i ustawie.

Wida wyranie i przewodnim trybem dla tw鏎c闚 by豉 opcja rozgrywki wieloosobowej, kt鏎a po 10 latach ju nie istnieje. Na szczcie nie zapomniano o zaimplementowaniu algorytm闚 sztucznej inteligencji dla bot闚, dzi瘯i czemu mo積a poszale tak瞠 i w pojedynk. Co wi璚ej, dla samotnego gracza opr鏂z klasycznych tryb闚 multiplayer z botami (deathmatch, team deathmatch, itp.) tw鏎cy zaprojektowali 100 (!) poziom闚 trybu arcade, z rosn鉍ymi mo磧iwociami konfiguracji mecha oraz szybko rozp璠zaj鉍ym si poziomem trudnoci. Liczba uzbrojenia jest szeroka - mo瞠 tak ekstremalnie jak w przypadku np. serii Armored Core, ale i tak jest w czym wybiera (5 rodzaj闚 robot闚 oraz ok. 7 kategorii uzbrojenia, ka盥y zawieraj鉍y szereg egzemplarzy o r騜nej mocy i cenie).

Cieszy bardzo 豉dna, wietnie zoptymalizowana grafika (War World by豉 jedn z pierwszych gier wydanych na X360) oraz klimatyczne udwi瘯owienie z futurystyczn, dopracowan muzyk. Liczba dost瘼nych p鏊 bitewnych nie jest mo瞠 osza豉miaj鉍a (na moje oko poni瞠j 10), ale ka盥a z nich jest osadzona w zupe軟ie innym klimacie, wi璚 nie nudz si zbyt szybko. Mapy nie nale蕨 do najwi瘯szych, ale to za to sprzyja wysokiej dynamice rozgrywki. Mo積a te przyczepi si do braku jakiejkolwiek fabu造 - o ile gracze z grupy docelowej War World: Tactical Combat w og鏊e si tym b璠 przejmowa ;)

Polecam fanom wielkich walcz鉍ych robot闚 i dobrych gier akcji!

Dodaj sw鎩 komentarz
Wszystkie komentarze