Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

DiRT 3 PC

Colin McRae: DiRT 3

Kolejna odsłona słynnej gry wyścigowej, wyprodukowana przez studio Codemasters. Na ponad 100 trasach bierzemy udział w wyścigach, rajdach i wyzwaniach. Szczegółowe lokacje, dziesiątki wiernie odwzorowanych samochodów oraz tryb zawodów to główne zalety tego tytułu. Oprócz tego. możemy się ścigać w solidnie przygotowanym trybie multiplayer.

Wyścigi, samochodowe, multiplayer, rajdy.

DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213180DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213179DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213178DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213177DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213176DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213175DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213174DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213173DiRT 3 - screen - 2011-06-29 - 213172

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry DiRT 3 | PC

24maja2011

27maja2011

premiera PL

PC Windows
Okładka DiRT 3 (PC)
DiRT 3

Colin McRae: DiRT 3 to kolejna odsłona cyklu gier wyścigowych, sygnowanych nazwiskiem tragicznie zmarłego szkockiego kierowcy rajdowego. W przeciwieństwie do części drugiej, utrzymanej w młodzieżowym, ekstremalnych stylu i kładącej nacisk na zawody offroadowe, w DiRT 3 twórcy zdecydowali się na powrót do klimatów typowo rajdowych.

Colin McRae: DiRT 3 zostało opracowane z wykorzystaniem licencji WRC – Rajdowych Mistrzostw Świata organizowanych przez FIA. Dzięki temu twórcy zawarli w swojej grze wiele odwołań do rzeczywistości, w tym rajdowych zespołów fabrycznych, lokacji, a także historii WRC. Gra w dalszym ciągu pozwala jednak na branie udziału w ekstremalnych wyścigach offroadowych, które swego czasu zdominowały drugą odsłonę serii.

W DiRT 3 zawartych zostało ponad 100 tras, w tym 38 odcinków typowo rajdowych – ponad dwa razy więcej niż w DiRT 2. W „trójce” gracz ściga się zatem po szybkich torach ulicznych w Stanach Zjednoczonych (w tym na specjalnych arenach znanych z zawodów X Games), jak i po szutrach w Finlandii oraz zaśnieżonych drogach Norwegii. W trakcie swojej podróży trafia również do wspaniałego Monte Carlo, a także zwiedza gorącą Afrykę (konkretnie – Kenię). Przekłada się to na długość głównego trybu rozgrywki. Mianowicie na zaliczenie wszystkich wyścigów i wzięcie udziału w turniejach należy przeznaczyć dwa razy więcej czasu, niż w przypadku części drugiej.

Na wirtualne trasy możemy wyjechać za kierownicą jednego z kilkudziesięciu zróżnicowanych pojazdów, w tym samochodowych rajdowych pochodzących z różnych epok, a także maszyn, z których skorzystamy w wyścigach offroadowych (m.in. buggy i półciężarówek). Wśród tych pierwszych znalazły się takie pojazdy, jak Audi Quattro S1, Ford RS200, czy też Metro 6R4. W grze nie zabrakło także innych klasyków – Mini Coopera S, Lancii Stratos, Peugeota 205, Toyoty Celica, Lancii Delta Integrale, czy też 555 Subaru Impreza, którym po szutrach pędził sam Colin McRae. W grze ujęto również nafaszerowane elektroniką rajdówki, z rodzaju Peugeota 207 S2000, Citroena C4, Forda Focusa lub też 650-konnego Forda Fiesty.

Ponadto w DiRT 3 można wziąć udział w zawodach specjalnych, dzięki pozyskaniu licencji X Games. Znalazł się wśród zawody o nazwie Gymkhana, przywodzące na myśl motoryzacyjny balet. Uczestnicząc w tego rodzaju turniejach, gracz podejmuje się zadania jak najszybszego pokonania zaproponowanej trasy, przy jednoczesnym zachowaniu ostrożności i efektowności przejazdu. Na jego drodze stawiane są zadania z rodzaju zmieszczenia się pod ciężarówką, pokonania niezwykle ostrego zakrętu z wykorzystaniem hamulca ręcznego, bądź też wykręcenia kilku udanych bączków wokół słupka. W grze znalazła się też arena o otwartej strukturze. Jest nią Compound, będącą znacznie bardziej rozbudowaną wersją znanej z drugiej części lokacji Battersea Power Station. Zaprojektowany teren wypełniony został wyzwaniami oraz misjami pobocznymi i w praktyce przypomina upstrzony przeszkodami skatepark.

DiRT pozwala również toczyć walkę w sieciowym trybie multiplayer. Grę wyposażono dodatkowo w głęboką integrację z serwisami społecznościowymi, dzięki czemu gracze chwalą się swoimi wynikami oraz wymieniają filmikami podsumowującymi ich najlepsze przejazdy.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sieć lokalna    

Nośnik: 1 DVD

Ocena gry 8.465 / 10 na podstawie 1659 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 9.3 / 10 na podstawie 1289 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 139,90 PLN

Klasyfikacja PEGI DiRT 3

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra, która pozwala łączyć się z innymi osobami poprzez Internet.

Wymagania sprzętowe DiRT 3

Rekomendowane: Intel Core i7 2,66 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 1 GB, 15 GB na HDD, Windows XP/Vista/7

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamięć: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

DiRT 3 - recenzja gry

Recenzja 30 maja 2011, 13:56

Dużym plusem jest znacznie ograniczona liczba zawodów, w których zasiadamy za kierownicą półciężarówek i buggy. Ich natłok w poprzedniej części był prawdziwą zmorą, teraz natomiast można traktować je bardziej jako przerywnik urozmaicający zabawę. I dobrze, bo choć tymi pojazdami da się ścigać także po przysypanych śniegiem zamkniętych trasach, to jakoś nie wzbudzało to we mnie specjalnych emocji. Ot, zaliczyć i zapomnieć, byle tylko z powrotem zasiąść za kółkiem normalnego auta.

Komentarze Czytelników (521)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.06.2014 10:36
odpowiedz
Hubert2003 Rig'n'Roll
16
Legionista

Ogarnołem Się Muszę na steamie Pobrać bo formata miałem i muszę coś napisać ROZWALE WAS TAK ŻE TYLKO NA RYJE BĘDZIECIE PADAĆ BEBOKI

11.07.2014 13:06
odpowiedz
rafi_gryf
1
Junior

Czy można grać we dwóch na podzielonym ekranie (wersja PC) ?

04.08.2014 14:15
odpowiedz
Alt3ir
79
PlayForFun
9.5

Rewelacja, podobnie zresztą jak Grid i Dirt 2. Niesamowicie przyjemny model jazdy, śliczna grafika i wszystko na swoim miejscu. Już tak się przyzwyczaiłem do tego silnika i technikaliów że zamiast ruszać inne ścigałki to powtarzam sobie te.

10.09.2014 18:24
odpowiedz
gebels1818
32
Centurion

Dirt3 - najlepsza rajdówka wszechczasów i nikt mi nie powie że jest inaczej. Przeszedłem wszystkie gry rajdowe począwszy od Colina1 do RBR Rally więc wiem co mówię.
Zagrajcie sobie w Dirt3 z modem TGA Tool Jest to narzędzie, za pomocą którego można zmienić przyczepność opon. W Dirt2 i 3 twórcy trochę przekombinowali i dali zbyt mocną przyczepność opon. Wskutek tego gra straciła na realizmie. Ale z TGA Tool to zupełnie inna gra. Niech ktoś to przetestuje i napisze o wrażeniach.
Polecam ustawić w TGA najbardziej polecaną przyczepność:
tarmac 80%
snow 80 %
gravel 75%
Po takich ustawieniach przyczepności opon, DIRT3 to po prostu cud i miód. Jazda na śniegu, szutrze lub mokrym asfalcie to czysta poezja i dopiero wtedy gra daje mnóstwo funu nawet na klawiaturze i jest bardzo wymagająca. Czuć siłę odśrodkową działającą na pojazd.
A jak ktoś podłączy dobra kierownicę (tylko nie taką z biedronki za 20 zł) to wg mnie to najbardziej realistyczna gra rajdowa. Świetna grafika, dźwięki, realizm prowadzenia, wejścia na ręcznym w poślizgi, szczególnie na szutrze i śniegu i te redukcje na pętlach. Naprawdę trzeba umieć jeździć. Optymalizacja graficzna super.
Z TGA Tool , Dirt3 może śmiało konkurować z Richards Burns Rally pod względem fizyki, która to w RBR moim zdaniem była gorsza. Ponadto w Dirt 3 o wiele bardziej czuć tę masę auta szczególnie przy tzw. "chopach" i wyjściach z zakrętów 90 stopni i większych.

24.10.2014 15:13
odpowiedz
Bringo15
47
Pretorianin

haha core i7 ? jak mi to latało na atlonie 2x3Ghz i radku HD4650 1GB 4GB Ram ;p

04.02.2015 03:11
odpowiedz
KOKO1111
3
Junior

2X3ghz? :) mi to działa na core 2 duo 2,5ghz ,2 gb ramu , i gtx 660 cu ale bez podkrecania na ful detsach do tego sie przyznam monitor z 3D i okulary , Panowie miazga z doznań :)

04.02.2015 03:19
odpowiedz
KOKO1111
3
Junior

Dodam jeszcze ,że wcześniej miałem radka 6790 do tej samej konfiguracji co wyżej i też było super.

25.03.2015 19:15
odpowiedz
``xXx``
7
Legionista

Będzie działać na takim sprzęcie:
Windows 7
Intel Core 2Duo 2.4
2GB ram
grafika GeForce 210 512mb

trochę słabo :)

03.04.2015 08:58
odpowiedz
Kursorr
24
Pretorianin

GfWL przestał działać, microsoft anulowało ten chory twór. I bardzo dobrze. W związku z tym można DiRTa 3 wklepać przy pomocy kodu z pudełka na STEAM. Właśnie mojego Dirta3 instaluję na steam. Dodatkowo dostajemy wszystkie DLC.

04.04.2015 22:27
odpowiedz
Kserkses
108
Generał

gebels1818---> a mozesz powiedziec jak zainstalowac TGA Tool ?

05.04.2015 09:08
odpowiedz
Kserkses
108
Generał
9.0

Ok ogarniete, po uruchomieniu TGA wybieramy plik z glownego folderu gry "surface_materials.bak" i wybieramy ilosc procent przyczepnosci ( im wiekszy % tym auto lepiej sie kleji), w moim przypadku to takie 70% jest super. Ogolnie gra jeszcze trzyma poziom graficzny, polecam mody :blazing lights mod v.2 lub
RDDev] Realism Lighting, przez ten uplyw czasu sa naprawde male wymagania:) screen prosto z gry 2560x1440 z moja ulubiona skórką..

26.05.2015 21:59
odpowiedz
jachustachu
3
Junior

spoko gierka sterowanie dobiero ok wtedy gdy się ustawi

15.08.2015 13:59
odpowiedz
majsterr
21
Legionista
9.0

Wspaniała Gra.

28.12.2015 14:40
😱
odpowiedz
Siera19
1
Junior

Mam pewien problem. Gram w Dirt 3 od jakiegoś czasu. Muszę przyznać, że jest to jedna z najlepszych rajdówek w jakie grałem, doszedłem do pewnego momentu i nie wiem czemu nie mogę odblokować następnego ostrosłupa wyzwań w karierze. Wszystkie wyzwania i wyścigi na pierwszych miejscach i platynowych odznakach , a w karierze mam sto kilka punktów. Czy ktoś miał coś takiego lub wie co trzeba zrobić, aby odblokować kolejny (drugi) ostrosłup wyzwań? Pomóżcie Plis :-)

14.01.2016 15:29
odpowiedz
tomas1395
12
Legionista
8.5

Gra ktoś jeszcze na multi, bo robię matchmaking i nikt w ogóle nie wchodzi?

31.03.2016 21:15
😜
odpowiedz
Stamina
27
Supreme STAMNET
9.0

Z moich obserwacji wynika, że to najlepszy DiRT.

Bardzo wciągająca i emocjonująca rozgrywka co zawdzięczamy przede wszystkim świetnemu modelowi jazdy i dobrze znanym flashbackom (cofanie czasu o kilka sekund) (F1). No po prostu miód.

Ładna grafika.

Fajne menu zbudowane z trójkątów i rombów.

Fenomenalne efekty pogodowe. Zniszczalne obiekty przy drodze typu barierki, krzewy.

Niskie wymagania sprzętowe, gra płynnie chodzi nawet sporo powyżej 100 FPSów (bardzo rzadko zdarzają się microfreezy)

Można uploadować filmy z przejechanej trasy na YouTube’a ale nie korzystałem z tego.

Grałem na najniższym poziomie trudności czyli na Casualu. Czysty relaks, zero frustracji. To ma być przyjemność i zabawa, a nie bicie rekordów Guinnessa. Nawiasem mówiąc na Casualu jest dla mnie w sam raz, są emocje trzeba się trochę postarać. Intermediate robi się za trudny. “Expert” - bez komentarza. Generalnie drobny błąd i łatwo stracić pierwsze miejsce.

Nie dość, że wybieramy sobie poziom trudności przed przystąpieniem do wyścigów to jeszcze przed każdym rajdem możemy ustawić dodatkowy poziom trudności (od 1 do 6) i włączyć/wyłączyć wspomagacze. Z włączonymi wszystkimi asystami robi się niemal samograj. Nasza rola zostaje sprowadzona do samego skręcania. Zatem granie w takiej konfiguracji jest kuriozalne i totalnie bezsensowne.
U mnie to wyglądało tak jak na obrazku poniżej.

“Uszkodzenia” tylko wizualne. Nie chciałem aby znosiło mi samochód. Włączyłem ABS, „Kontrolę stabilności” i linię widoczną na drodze, zmieniającą kolor na zakrętach w zależności od prędkości, z jaką wchodzimy w zakręt. Genialne rozwiązanie. Przydaje się to. „Automatyczne sterowanie” - OFF. Bądźmy poważni. Dwie ostatnie opcje również wyłączone bo auto samoczynnie wchodzi w zakręty i samo zwalnia przed zakrętami. No musimy sami coś robić w tej grze przecież.

Jeśli włączymy widok za samochodem widać jak kierowca w środku pojazdu zmienia biegi czy skręca kierownicą. Z widoku z wnętrza pojazdu też widać jak kierowca rusza kierownicą, prędkościomierz i obrotomierz działa w czasie rzeczywistym.

Wybieramy imię i nazwisko oraz narodowość. Grałem oczywiście jako Polak!

Brud, śnieg osadza się na samochodach. Odpadają zderzaki, robią się wgniecenia w karoserii. Jeśli w coś delikatnie uderzymy nasz pilot komentuje to: „This is just a scratch”. Rozbawiło mnie to. Codemasters zadbało nawet o takie szczegóły jak spowolnienie pojazdu, który wjechał w kałużę, użycie innego odgłosu towarzyszącego przejazdowi przez tunel, odbicia na karoserii czy animacja spadającego śniegu z gałęzi drzew znajdujących się na poboczu. Czuć drobną różnicę w fizyce prowadzenia poszczególnych pojazdów.

W tej części kibice wybiegają na drogę, robią nam zdjęcia (błyskają z trybun „fleshe” aparatów), klaszczą w ręce i gwiżdżą.

Sporo trybów rozgrywki. Rally (zwykły wyścig na czas), Rallycross (podobny do poprzedniego tylko zmieniają się nawierzchnie), Trailblazer (to co rally tylko bardziej otwarte trasy), Landrush (mocniejsza i brudniejsza wersja rallycross) oraz Head 2 Head (takie duel między dwoma rajdowcami poruszającymi się na tej samej trasie tyle że w przeciwnym kierunku). No i nie można zapomnieć o nowości w serii czyli trybie Gymkhana. Czynności jakie można w nim wykonywać to odpowiednio „Strącanie klocków”, „Donuty” (palenie gumy wokół obiektów), „Drifty”, „Skoki” (nie mylić z kasami!), „Kręcenie bączków w strefie” czy Speedrun (jazda na czas przez bramki checkpointy, którą bardzo lubię). Zawsze jakieś urozmaicenie chociaż wielu graczy wiesza psy na Gymkhanie.

Między zwykłe eventy poutykane są jeszcze „Wyzwania”. Jak sama nazwa wskazuje są dosyć wymagające. Aby zdobyć najwyższy medal trzeba się napocić. Niestety nigdy takowego nie uzyskałem. Zadowalałem się srebrnym, brązowym albo statusem ukończony bez medalu. To samo „Gymkhana Attack” czyli wykonywanie po kolei tricków. Trudne to jest. Najgorsza część całej gry.

Fury mamy do wyboru z różnych przedziałów czasowych: lata ’60, ’70, ’80, nowoczesne, klasyki, grupa B, RX, S2000, trucki oraz buggies.

Były bugi. W Toyocie Celicia wyparowały klosze od świateł.

Kilka razy zdarzyło mi się, że po uderzeniu w coś samochód zaczął permanentnie skręcać z jedną stronę. Oczywiście restart gry i wszystko wróciło do normy.

Codemasters poszło trochę na łatwiznę w kwestii tras, które bardzo często powtarzają się tyle, że w innych warunkach pogodowych, podczas nocy albo zaliczamy daną trasę jadąc od końca. Jest to praktyka dobrze znana dla serii DiRT. W drugiej części było identycznie.

Wersja „Complete Edition” DIRTa 3 zawiera całkiem pokaźną dodatkową zawartość (dużo nowych eventów, misje parkingowe*)

Widać nową pozycję za eventem Final

ale większość rajdów odbywa się na tych samych trasach więc panowie z Codemasters nie poszaleli. Dobijająca jest ta powtarzalność ale co się dziwić skoro na przejechanych prawie 300 wyścigów przypada TYLKO 11 tras:
- Finland
- Kenya
- Michigan
- Norway
- Monaco
- Smelter
- LA Coliseum
- Aspen
- Shibuya - dostępne tylko w Complete Edition
- Monte Carlo - dostępne tylko w Complete Edition
- Battersea

Pytania? Dla niektórych ta monotonia może być barierą nie do pokonania. Jak grałem dawniej w DiRTa 3 jakoś ta powtarzalność mi nie przeszkadzała bo zachłysnąłem się genialnym modelem prowadzenia. Teraz w wersji „Complete Edition” doszły eventy eksploatujące te same trasy do wyrzygania więc znużenie delikatne się wkradło. Zważywszy jak mamy przejechać pod rząd 6 razy tą samą trasę.

*Misje na parkingu, polegają na wykonywaniu...

Więcej na Supreme STAMNET: http://supremestamnet.blogspot.com/2015/05/910-ken-block-monster-energy-crest.html

post wyedytowany przez Stamina 2016-03-31 21:15:52
10.11.2016 21:47
odpowiedz
expai
1
Junior

Dostępne za darmo na humblebundle.com
Promocja trwa jeszcze 2 dni!

11.11.2016 18:41
odpowiedz
RaTaJ87
2
Junior

"Keys are temporarily exhausted for this product"

11.11.2016 19:21
odpowiedz
ulysses18
3
Junior

A mi się udało i mam prezencik od HumbleBundle :)

post wyedytowany przez ulysses18 2016-11-11 19:21:26
12.11.2016 19:35
odpowiedz
1 odpowiedź
luso22
17
Chorąży

Udało mi się zgarnąć ten kod i mam już gierkę na kompie. Chciałem się tylko dowiedzieć jak poustawiać te czułości skrętu itd. grając na klawiaturze. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś ogarniający tę grę na klawiaturze wkleił screena ze swoimi ustawieniami.

Drugie pytanie dotyczy tego moda TGA Tool poprawiającego przyczepność. Czy on jest legalny i nie wyłapie za niego bana? I skąd pobrać jego odpowiednią wersje i jak ją zainstalować. Będę wdzięczny pozdrawiam.

post wyedytowany przez luso22 2016-11-12 19:38:50
14.11.2016 18:43
odpowiedz
luso22
17
Chorąży

A jak w tej grze usunąć utworzone profile? Utworzyłem sobie kilka i teraz chciałbym je usunąć żeby mieć jeden. Jak to zrobić?

I jak ustawić czułość tego wszystkiego żeby gra była do ogarnięcia na klawiaturze?

19.11.2016 23:38
👍
odpowiedz
wwad
46
Konsul
8.5

Gierka za free z wyprzedaży humble więc miałem okazje pograć :)
Graficznie wygląda bardzo przyzwoicie jak na grę z 2011r.
Jest kilka błędów ale gra się całkiem dobrze.
Chyba nawet lepsze od DIRT RALLY tego najnowszego. Tam jechałem na casual tu jadę na advanced i jest fajnie :)

20.12.2016 17:37
👍
odpowiedz
WhiteStarB
9
Legionista

Wymagająca , wciągająca i grywalna , kolorowa i bardzo ładna , jak dla mnie dziś lepiej wyglądająca niż DIRT RALLY , który jest o 5 lat młodszy , przynajmniej klimat , tekstury i efekty pogodowe są o wiele lepsze , dać jej licencję WRC i została by bezkonkurencyjna .

31.12.2016 12:08
👎
odpowiedz
1 odpowiedź
HETRIX22
120
PLEBS

Dajcie spokój. Brak wsparcia dla większości kontolerów sprawia, że gra nadaje się tylko dla niedzielnych graczy, którzy nie chcą sie za bardzo wysilać, żeby nauczyć się prawidłowo jeździć w grze.

post wyedytowany przez HETRIX22 2016-12-31 12:08:58
25.06.2017 15:33
odpowiedz
MarkusMarkt
2
Junior
10

Gebels1818
Sprawdziłem TGA Tool i rzeczywiście to jest to. Lecz muszę Ci powiedzieć że DiRT 1z modem Realism Pack jest jeszcze bardziej wymagający. Nie wiem czy bardziej realistyczny ale jeszcze bardziej czuć masę i bezwładność auta.

post wyedytowany przez MarkusMarkt 2017-06-25 15:33:33
11.07.2017 10:12
odpowiedz
mikusiak123
6
Legionista
5.0

Mocno średnia i strasznie łatwa.

04.10.2017 02:39
odpowiedz
FeRu
36
Centurion
8.0

Po bazarowej dwójce która nie trafiła do mnie dałem szanse trójce i nie byłem zawiedziony,ale do zachwytu też trochę brakowało.
Fizyka jazdy jest znacznie lepsza (zwłaszcza bez wspomagaczy) niż ta z dwójki i odcinki rajdowe o wiele przyjemniejsze i dłuzsze niż w Dirt2 także gra jest wg mnie przyjemniejsza dla fana rajdów. Co prawda doszła ta cała beznadziejna gymkhana ale był to na szczęscie jedynie dodatek a nie główny element gry.
Grafika do tej pory bardzo ładna a gra śmiga nawet na kalkulatorze.

04.11.2017 21:04
odpowiedz
Lukdirt
54
Generał
8.0

Najgorszy ze wszystkich DiRTów. Jednak wcale to nie oznacza, że gra jest zła - bo jest dobra. Jednak trzecia część tej serii niezbyt mi się spodobała. Grafika jest też gorsza niż w dwójce. No i brak spolszczenia, co też mocno zaważa na mojej ocenie dla tej gry - a ona wynosi 8/10

12.11.2017 18:53
odpowiedz
platini209
19
Legionista
8.0

Gra jest dość przyjemna i bezstresowa. Da się przyjemnie pograć, model jazdy jest zręcznościowy, ale przy tym dość efektowny. Można wchodzić w naprawdę długie i satysfakcjonujące drifty. Poziom trudności nie jest nadzwyczajny. Główną bolączką tej gry jest jej "klimat", w głównym menu zanim zaczniemy grać trzeba się nasłuchać dwójki "narratorów", takie wprowadzenie jest w porządku, ale brakuje opcji pominięcia ich gadki. Jako weteran różnych gier wyścigowych i rajdowych tylko się nudzę na tych wstawkach, a po pewnym czasie zaczynają mnie irytować. Tak samo w menu jest za dużo animacji, po wygranym wyścigu widzimy nasze auto wykonujące poślizg, potem pojawiają się tabele wyników, potem gra pokazuje który wyścig pokonaliśmy i jaki kolejny został odblokowany. To też jest niesamowicie irytujące, bo przechodzimy przez ten schemat po każdym kolejnym wyścigu. A niektóre rajdy potrafią trwać 1.5 minuty, albo 2 po czym znów oglądamy te cholerne animacje.

14.11.2017 07:42
odpowiedz
6 odpowiedzi
koper000
44
Pretorianin

Ja mam czas w Finlandii 2min 40sec, a ktoś na pierwszym miejscu 15 sec? Albo ja coś źle widzę albo to jest niemożliwe?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze