Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 23 października 2013, 11:10

autor: Sarge

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD wcześniej na Xbox Live

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD w wersji na Xboksa 360 ukaże się niemal tydzień wcześniej niż początkowo zapowiadano. Wszystko wskazuje na to, że edycja na PlayStation 3 zadebiutuje zgodnie z wcześniejszymi założeniami, czyli 31 października.

Na blogu Majora Nelsona (osoby odpowiedzialnej za kontakty ze społecznością Xbox Live) pojawiła się informacja, że gra Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD w wersji na Xboksa 360 zadebiutuje niemal tydzień wcześniej niż początkowo zapowiadano.

Z ujawnionej rozpiski wynika, że edycja HD produkcji wydanej pierwotnie wyłącznie na 3DS-a ukaże się w usłudze Xbox Live już 25 października, a więc w najbliższy piątek. Zgodnie z oczekiwaniami, cena została ustalona na poziomie 14,99 dolarów (ok. 46 zł bez podatku VAT). Początkowo zapowiadano, że gra trafi do dystrybucji cyfrowej 31 października, więc mamy do czynienia z nieznaczną zmianą na korzyść niecierpliwych graczy.

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD ukaże się na Xbox Live i PlayStation Network - Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD wcześniej na Xbox Live - wiadomość - 2013-10-23
Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD ukaże się na Xbox Live i PlayStation Network

Prawdopodobnie oznacza to, że Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD ukaże się najpierw na Xbox Live. Nic nie słychać bowiem o tym, by zmiana daty premiery dotyczyła także wersji na PlayStation 3. Wszystko wskazuje więc na to, że użytkownicy PlayStation Network na debiut tego tytułu będą musieli poczekać zgodnie z wcześniejszymi planami, a więc do przyszłego tygodnia.

Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate to zręcznościówka osadzona w znanym uniwersum Castlevania, która w marcu bieżącego roku ukazała się wyłącznie na 3DS-ie. Twórcy od początku nie ukrywali jednak, że wszystkie tekstury i modele od podstaw powstawały w wysokiej rozdzielczości, a dopiero później dostosowano je do potrzeb małego ekranu 3DS-a. W ten sposób deweloper już wcześniej przygotował się do wypuszczenia reedycji HD, którą będziemy mogli przetestować za kilka dni.