Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2010, 10:39

autor: Adrian Werner

Fallout: New Vegas - jakimi modami poprawić grafikę

Fallout: New Vegas to bez wątpienia gra bardzo udana, ale nie da się też ukryć, że grafika nie jest jej najmocniejszą stroną. Na szczęście wypuszczono już sporo fanowskich modyfikacji, które upiększają produkcję zespołu Obsidian Entertainment.

Fallout: New Vegas to bez wątpienia gra bardzo udana, ale nie da się też ukryć, że grafika nie jest jej najmocniejszą stroną. Na szczęście wypuszczono już sporo fanowskich modyfikacji, które upiększają produkcję zespołu Obsidian Entertainment.

Fallout: New Vegas - jakimi modami poprawić grafikę - ilustracja #1

Grających w Fallout: New Vegas powinien zainteresować Arenovalis Weapon Retexture Project, który podmienia tekstury na wersje znacznie bogatsze w detale. Na razie autor przerobił jedenaście modeli, ale cały czas pracuje nad dodaniem kolejnych. Drugą propozycją wartą zainteresowania jest Detailed Normals Texture Pack. Projekt ten poprawia jakość tekstur terenu nadając im większej trójwymiarowości. Zwłaszcza ładnie prezentują się wszystkie kamieniste powierzchnie. Jedyną wadą jest to, że w niektórych miejscach nowe tekstury sprawiają wrażenie trochę plastikowych.

Najciekawsze zmiany wprowadza jednak Enhanced Shaders, czyli mod ulepszający większość efektów graficznych zawartych w grze, takich jak m.in. oświetlenie czy efekt głębi pola. Jak wygląda Fallout: New Vegas z tym modem możecie się przekonać oglądając poniższy filmik.

Pozostając przy temacie projektów fanowskich warto wspomnieć o Fallout: Nuka Break, czyli humorystycznym krótkometrażowym filmie osadzonym w naszym ukochanym post-apokaliptycznym uniwersum. Na razie niewiele wiadomo na temat przedsięwzięcia, poza tym, że bazować będzie na New Vegas. Ruszyła już oficjalna strona i wypuszczono też pierwszy zwiastun:

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej