Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 marca 2009, 12:24

autor: Filip Grabski

Ninja Gaiden II zaatakuje PS3

Szykuje się powtórka z 2007 roku, kiedy to specjalna edycja gry xboxowej Ninja Gaiden – Sigma – pojawiła się tylko na konsoli PlayStation 2. Ponad rok po premierze Ninja Gaiden II sytuacja się powtórzy.

Szykuje się powtórka z 2007 roku, kiedy to specjalna edycja gry xboxowej Ninja GaidenSigma – pojawiła się tylko na konsoli PlayStation 3. Ponad rok po premierze Ninja Gaiden II sytuacja się powtórzy.

O tym, że ninja są najfajniejsi, wie każdy chłopiec. Jesienią tego roku wszyscy chłopcy (i dziewczyny też) posiadający PS3 otrzymają remake bardzo udanego i niewiarygodnie krwawego ninja-slashera z konsoli Xbox 360. Mili państwo – nadchodzi Ninja Gaiden Sigma II! Podobnie jak oryginalna dwójka, również druga Sigma będzie tworzona przez zespół Team Ninja. Niestety główny projektant NG II, znany z sympatii do konsoli Microsoftu, Tomonobu Itagaki odszedł z firmy, więc za pojawienie się Ryu Hayabusy na PS3 odpowiedzialny będzie twórca pierwszej Sigmy – Yosuke Hayashi. Pan Itagaki raczej nie darzył sympatią pierwszego remake’u: „Wystarczy, że zagrasz w Ninja Gaiden II, a potem spróbujesz Sigmy i zobaczysz dlaczego [mi się nie podoba – przyp. red.]. Pomijając fakt, że gra wyszła na konsoli następnej generacji, to nie ma w niej żadnej ewolucji. Nie została zrobiona przeze mnie, a przez mojego współpracownika, który spróbował skopiować sukces Ninja Gaiden” . Jak zatem poradzi sobie ów współpracownik z drugim Ninja Gaidenem na PS3? Miejmy nadzieję, że lepiej.

Ninja Gaiden Sigma II zapewni graczom gościnne występy urodziwej Ayane z Dead of Alive, a sama gra będzie oczywiście obsługiwać PlayStation Network i zawierać pewne dodatkowe elementy. Tytuł podobno jest w połowie gotowy i jego jesienna premiera nie powinna być zagrożona.

Ninja Gaiden II zaatakuje PS3 - ilustracja #1

Najważniejsze da się przeczytać – Ninja Gaiden Sigma 2 będzie na PS3.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej