Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 lipca 2018, 11:31

autor: Adrian Werner

Udany start bety Post Scriptum

Wczoraj wystartowała pre-orderowa beta taktycznej strzelanki Post Scriptum. Testy cieszyły się dużą popularnością i w pewnym momencie jednocześnie bawiło się prawie 7 tysięcy osób, co dobrze wróży grze na przyszłość.

Gra ukaże się w przyszłym miesiącu. - Udany start bety Post Scriptum - wiadomość - 2018-07-20
Gra ukaże się w przyszłym miesiącu.
POST SCRIPTUM W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Periscope Games
  2. Wydawca: Offworld Industries
  3. Gatunek: taktyczna strzelanka
  4. Platformy: PC
  5. Data premiery: 9 sierpnia 2018 r.

Studio Periscope Games ma powody do zadowolenia. Sporym sukcesem okazała się uruchomiona wczoraj beta Post Scriptum, czyli taktycznej strzelanki multiplayer, osadzonej w realiach II wojny światowej. Według danych serwisu SteamDB w najgorętszym momencie dnia w testach brało udział 6,915 osób równocześnie.

Liczba ta jest imponująca z powodu charakteru bety. Twórcy co prawda nazywają ją „otwartą”, ale w rzeczywistości, aby wziąć w niej udział, trzeba złożyć pre-order. Przy takim wymogu wynik prawie siedmiu tysięcy osób bawiących się jednocześnie bardzo dobrze wróży grze na przyszłość.

Przypomnijmy, że produkcja powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i prawdopodobnie nie zaoferuje polskiej wersji językowej. Warto wspomnieć, że pierwotnie na wczoraj zaplanowano premierę pełnej wersjis. Twórcy zdecydowali się jednak opóźnić debiut gry, gdyż podczas wcześniejszych i zakrojonych na mniejszą skalę testów okazało się, że optymalizacja pozostawia trochę do życzenia.

Ostatecznie postanowiono więc przełożyć premierę na 9 sierpnia, a 18 lipca wystartowały jedynie testy dla osób z pre-orderami. Duża liczba graczy biorących w nich udział ma ułatwić autorom wprowadzenie potrzebnych poprawek.

Post Scriptum zadebiutuje z pięcioma mapami, na których walczyć będą dwie czterdziestoosobowe drużyny. W dalszych planach jest m.in. wzbogacenie gry o nowe frakcje oraz dodatkowe trzy mapy i dwa tryby. Autorzy chcą również zaoferować możliwość zabawy na stuosobowych dedykowanych serwerach, ale nie są jeszcze pewni, czy uda im się zrealizować te ambicje.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej