Fight Night Round 3 jest trzecią częścią bestsellerowej serii wirtualnych gier, traktujących o boksie i przygotowywanych przez utalentowanych developerów z korporacji Electronic Arts. Nową odsłonę cyklu opracowano z myślą o jeszcze większej ilości platform, niż poprzednio – przyszykowano wersję dla PlayStation 2, Xbox oraz PlayStation 3 i Xbox 360, jak również PlayStation Portable. Spore doświadczenie autorów zaowocowało tym, że na wszystkich konsolach omawiany produkt wykorzystuje maksimum sprzętowych możliwości.
„Trójka” porusza każdy aspekt ogromnego przedsięwzięcia pod tytułem walka bokserska. Na początku mamy zatem starcia sparringowe, w trakcie których ćwiczymy konkretne uderzenia, konstruujemy plan taktyczny etc. Następnie przychodzi czas na emocjonującą konferencję prasową, gdzie oprócz ważenia uczestników pojedynku nierzadko wywiązuje się ostra wymiana zdań na oczach żądnych sensacji dziennikarzy. Potem wreszcie nastaje moment kulminacyjny, czyli ringowa konfrontacja dwóch pięściarzy przed rozentuzjazmowaną publicznością, szczelnie wypełniającą halę.
Rzecz jasna developerzy pozwolili nam na wykreowanie własnego zawodnika od podstaw i stopniowe doskonalenie go (np. tworzenie unikalnego stylu zadawania ciosów) w toku rozgrywki. Nie zapomniano jednak o zaimplementowaniu licznych bokserskich legend, którymi możemy pokierować w szeregu słynnych walk - m.in. Muhammad Ali przeciwko Joe’mu Frazierowi i Arturo Gatti kontra Mickey Ward. Oczywiście gwiazdy w rękawicach zostały perfekcyjnie odwzorowane nie tylko pod względem wyglądu zewnętrznego, lecz także w materii używanej techniki. Natomiast licencja, uzyskana od amerykańskiej stacji telewizyjnej ESPN, gwarantuje pierwszorzędną jakość prezentacji wirtualnego widowiska. Znakomite uzupełnienie całości stanowi dopracowana Sztuczna Inteligencja rywali.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
Xbox 360 20 lutego 2006
Xbox 20 lutego 2006
PlayStation 3 20 lutego 2007
PlayStation 2 20 lutego 2006
PlayStation Portable 20 lutego 2006
Producent: EA Sports
Wydawca: Electronic Arts Inc.
Gry podobne:
Recenzja GRYOnline
Podczas gdy oczy wszystkich zwrócone są na Fight Night Round 3 na X-Boxa 360, po cichu przydreptała do nas wersja na Playstation 2. Poprzednia część tej gry zaskoczyła nas - tym razem wiemy już, czego można się spodziewać.
10 grudnia 2009
Kto jest w stanie wymienić wszystkie dobre gry na PS2? Przypuszczalnie nikt, ale my chcielibyśmy przedstawić Wam kolejną porcję wyboru tych najlepszych.
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o beta testach Realm of the Titans, Dragon Age Legends i Dawn of War II: Retribution, nowej odsłonie Super Mario Bros., a także długości głównego trybu fabularnego w Killzone 3. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
2 lutego 2011
Część byłych członków zamkniętego w listopadzie 2007 roku studia EA Chicago zdecydowała się na założenie swojej własnej niezależnej firmy deweloperskiej. Rozpoczęli również produkcję nienazwanej jeszcze pozycji sportowej, której wydawcą będzie nie kto inny, tylko Activision Blizzard.
gry
Piotr Doroń
1 października 2008
Wszyscy, którzy zastanawiali się nad tym jak wyglądałby przebieg pojedynku mistrzów wagi ciężkiej pokroju Mike'a Tysona i Muhammada Ali będą mogli do niej doprowadzić i zobaczyć jej rezultat, dzięki nowej grze bokserskiej Electronic Arts - Fight Night Round 4.
gry
Dorota Drużko
8 maja 2008
Już niebawem amerykańscy posiadacze Xboksa 360 będą mogli przetestować kolejną część starszych tytułów za względnie niską cenę. Microsoft przedstawił bowiem listę gier, które 16 marca trafią do grupy X360 Platinum Hits.
gry
Piotr Doroń
25 lutego 2007
Co prawda Wii nie ma dużych szans na otrzymanie własnej edycji gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, ale już w przypadku bokserskiej serii Fight Night są one kilka razy większe. A przynajmniej takie wnioski wysnuć można z wypowiedzi głównego jej producenta, czyli Michaela Blanka z Electronic Arts.
gry
Piotr Doroń
11 lutego 2007
Electronic Arts poinformowało, że stworzona przez studio EA Sports symulacja boksu trafiła właśnie na kolejną platformę – telefony komórkowe. Fight Night Round 3 w edycji przenośnej dostępne jest już na terenie Stanów Zjednoczonych. Grę mogą pobierać użytkownicy tamtejszych sieci bezprzewodowych.
gry
Marek Grochowski
1 grudnia 2006
Amerykańska premiera konsoli Sony PLAYSTATION 3 zbliża się nieubłagalnie. Już za 48 godzin pierwsi szczęśliwcy będą mogli przetestować wybrane przez siebie pozycje. Być może część z nich zdecyduje się na którąś z gier firmy Electronic Arts.
gry
Piotr Doroń
15 listopada 2006
Electronic Arts, jeden z największych wydawców i producentów gier, przechodzi właśnie okres restrukturyzacji. Jednakże według poniższych wieści nie wpłynie to jednak na masową produkcję kolejnych, nowych tytułów, szczególnie na konsolę PLAYSTATION 3.
gry
Maciej Bajorek
20 października 2006
Gigant branży wirtualnej rozrywki, koncern Electronic Arts, ogłosił oficjalną datę światowej premiery gry Fight Night Round 3 w wersji na konsolę PLAYSTATION 3. Ukaże się ona na amerykańskim rynku już 12 grudnia 2006 roku.
gry
Piotr Doroń
10 października 2006
Electronic Arts podało do wiadomości, że rozpoczęto prace nad bijatyką Fight Night Round 3 w wersji na PLAYSTATION 3. Produkcja, która na innych platformach ukazała się w lutym bieżącego roku, trafi na rynek w okolicach Świąt Bożego Narodzenia.
gry
Marek Grochowski
31 sierpnia 2006
Wymagania sprzętowe gry Fight Night Round 3:
PlayStation 2
Wspiera:
karta pamięci 8 MB, Network Adaptor
Xbox
Wspiera:
Xbox Live
Xbox 360
Wspiera:
Xbox Live
PlayStation Portable
Wspiera:
karta pamięci 32 MB
Średnie Oceny:
Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 2075 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Krzysztof Gonciarz
Recenzent GRYOnline.pl
2006.03.22
Podczas gdy oczy wszystkich zwrócone są na Fight Night Round 3 na X-Boxa 360, po cichu przydreptała do nas wersja na Playstation 2. Poprzednia część tej gry zaskoczyła nas - tym razem wiemy już, czego można się spodziewać.
zanonimizowany924115 Senator
Ach...dawno nie grałem w tak dobrego Boksa wciągnęła mnie na długi czas,grałem nie zważając na ból kciuków czy pęcherza :)
Efekt Knock-Downu naprawdę zapada w pamięć ;) nie raz zdarzyło mi się ocierać ekran telewizora z krwi i potu, programiści odwalili kawał dobrej roboty!!!!!
Audio niestety nie zachwyca, jest w miarę dobrze ale mogło być lepiej....
Gorąco Polecam! ten tytuł każdemu! fanowi jak i sceptykowi wszelakich Gier Sportowych :)
BARDZO DOBRA GRA!
TE EFEKTY ZOSTANĄ MI W GŁOWIE PRZEZ DŁUGI OKRES!!!
zanonimizowany981838 Junior
Mam proźbe czy mógłby mi ktoś wyjaśnić otóż robiąc karierę w Fight Night round 3 po pewnym czasie zdobywając kolejne zwycięskie walki to zamiast rosnąć te PWR SPD AGL STM CHIN BOD HRT CUT to maleją o ponad 3% dlaczego tak się dzieję. Przed każdą walką robię sobie sparingi próbne później trening i od czasu do czasu coś w sklepie kupie. mam ponad 60 do 70 walk zrobionych i tak się zaczyna robić że maleje. Od czego to zależy że w tym sklepie rekawicę itd kupie to się zmniejsza wydajność mojego zawodnika czy zależy jakiego trenera wybiorę?????
Suspect_85 Junior
super się grało, mogli by odświeżyć na nowe konsole
zacky18 Junior
"Dopracowana sztuczna inteligencja rywali"-czy was pogięło?Ta gra ma w sobie tak mało realizmu,że szkoda gadać.Nie wiem jak mocno walnął bym w przeciwnika,a on by upadł,to zawsze po pierwszych 3 knockdown'ach wstaje...,ręce mi opadają.Ponadto na 48 walk tylko 2 razy walczyłem na pełen dystans.Raz nie znokautowałem rywala,bo poprostu znudziło mi się nokautowanie rywali, a gram na poziomie średnim,a drugi raz przegrałem na punkty (jedyna porażka),ale nie o to tu chodzi,a mianowicie chodzi o to,że albo twój zawodnik,albo rywal wygrywa przez KO i trudno jest walczyć na pełen dystans we własnej karierze,bo jak ja uciekam przed nim,żeby za szybko nie skończyć pojedynku,a rywal ma życie tak na 1 cios,to i tak mnie goni,zamiast się cofać,żeby nie zostać znokautowanym,a nie chcę grać na poziomie ciężkim,bo wiem,jaka jest różnica między poziomem łatwym,a średnim.Wtedy chyba nic bym nie wygrał z rywalami z wyższej półki.Małym utrudnieniem jest też sterowanie,ale tu mogę przymknąć oko.Grafika na poziomie dobrym,komentarz tak samo i dynamika ciosów też.Ogólnie oceniam tą grę na tak mniej więcej 5.5/10,albo 6/10.