Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 | Kampania 1 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 6 - HISZPANIE

NO WAY BACK (BEZ ODWROTU)

Cele misji - Misja 6 | Kampania 1 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Zniszcz oba angielskie porty [1]
  • Doprowadź Mendozę i przynajmniej jednego kolonistę do Carvineza [2]
  • Zbuduj osadę i ostatecznie pokonaj Drake'a [3]

Carvinez po uwolnieniu w poprzedniej misji indiańskich kobiet nie decyduje się oczywiście opuścić wyspy - w końcu sporo tutaj złota, które za wszelką cenę trzeba odebrać Anglikom. Póki co jednak przejmujesz kontrolę nad Mendozą (A ), a ściślej - jego okrętami wojennymi. Żeby dostać się do Carvineza i Umaka trzeba najpierw przebić się przez oddziały wroga, a jeszcze wcześniej zniszczyć dwa porty [1]. Jak najszybciej ostrzelaj więc angielskie armaty, by Ci nie przeszkadzały, a następnie rozpraw się z portami. Gdy tylko to zrobisz, Mendoza wraz ze swoimi ludźmi zejdzie na ląd i natychmiast zostanie zaatakowany przez wrogie jednostki. Nie próbuj nawet walczyć, ale jak najszybciej uciekaj na wschód - w kierunku punktu B , gdzie czekają już pozostali bohaterowie. Do celu dotrzeć musi Mendoza i przynajmniej jeden kolonista [2]. Teraz, po zapewnieniu sobie chwili spokoju (ewentualnie wybiciu ścigających Cię żołnierzy), trzeba znaleźć odpowiednie miejsce i założyć osadę [3]. Najlepiej będzie stawiać budynki w okolicach punktu C , bowiem znajduje się tam sporo surowców - m.in. dwa miejsca, w których możesz postawić kopalnie złota. Jeśli chcesz, możesz ogrodzić powstającą osadę palisadą, ale tak po prawdzie nie jest to wcale potrzebne, bo wróg nie powinien Cię atakować. Wbrew pozorom nie musisz tworzyć wielkiej armii, przeciwnik tylko teoretycznie ma ogromną przewagę. Rozpocznij rekrutację jednostek - zwerbuj 12 konkwistadorów, 10 swordsmanów i przynajmniej trzy działa. Poślij wszystkie swoje oddziały do punktu D i armatami rozpocznij ostrzał bramy, a następnie pilnujących jej wież strażniczych i ustawionych w okolicy dział. Jeżeli tylko wróg pośle w Twoim kierunku jakieś jednostki, cofnij swoje działa za konkwistadorów, a wystrzelają oni nadciągających nieprzyjaciół - manewr ten stosuj do końca tej misji. Przebij się teraz przez kolejną bramę (E ), a potem przez jeszcze jedną (F ) - oczywiście w obu przypadkach pamiętaj o tym, by niszczyć też wieże i działa. Po przekroczeniu punktu F skieruj się na zachód, pozbądź się pilnujących okolicy strzelców i zburz budynek, w którym są ciągle rekrutowani. Na koniec pozostaje Ci tylko podejść do punktu G , gdzie czeka "Male Pioneer". Po zabiciu go (a nie będzie to taki łatwe, bo jest nad wyraz twardy) misja zakończy się całkowitym sukcesem. To również koniec pierwszej kampanii, czas przejść do kolejnej.