Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania 2 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 3 - LEŚNI INDIANIE

THE NEW CHIEFTAIN (NOWY WÓDZ)

Cele misji - Misja 3 | Kampania 2 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Doprowadź Maguę do Świętego Szlaku (Holy Trail) i staw czoła niebezpieczeństwom [1]

Magua, jako starszy z dwójki naszych bohaterów, ma zamiar wstąpić na Święty Szlak i w ten sposób udowodnić, że to on najlepiej nadaje się na nowego wodza [1]. Wygląda jednak na to, że Te-Gle-Ha, który już od samego początku coś kombinował, spróbuje mu w tym przeszkodzić. W każdym bądź razie Magua wsiada na kanoe i wraz z kilkoma towarzyszami rusza w kierunku Szlaku. Zaznacz więc wszystkie trzy łodzie (A ) i skieruj je na południowy wschód. Niestety, w okolicach punktu B Twoich dzielnych wojowników zaatakują zdrajcy - ci, którzy z bliżej nieznanych powodów przeszli na stronę Te-Gle-Ha. Walka z nimi nie ma większego sensu (jest ich po prostu zbyt wielu), więc każ bohaterowi wyskoczyć z kanoe i ukryć się pod wodą. W ten sposób, unikając wzroku wrogów, dopłyń aż do punktu C . Wyjdź z wody i natychmiast uciekaj na zachód przed kolejną grupą zdrajców - uzbrojeni we włócznie Indianie są zbyt silni, byś mógł stawić im samotnie czoła. Na szczęście przepowiednie o tym, że tylko przyszły wódz może wejść na szlak, okażą się prawdziwe - Twoich wrogów zaatakuje zjawa, a następnie (w okolicach D ) wilki. Pokonaj je zaraz po tym, gdy rozprawią się z Indianami, a od tej pory będziesz mógł je wzywać. W okolicach punktu E drogę zastąpi Ci wyjątkowo twardy niedźwiedź - zabij go, a będziesz mógł od teraz wzywać również jego braci. Uparcie kieruj się na sam szczyt wzgórza, ale uważaj przy tym na zombie - kilka z nich Cię zaatakuje. Jeżeli będziesz miał problemy (a możesz, bo nieumarli są silni), uciekaj i czekaj, aż odnowi się zdrowie bohatera. Po chwili powinieneś dotrzeć do znajdującego się w punkcie F totemu, co też zakończy tę misję. Te-Gle-Ha nie będzie zadowolony z tego powodu i odłączy się od Ciebie, ale kto by się tam nim przejmował.