Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania 2 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 2 - LEŚNI INDIANIE

REPRISAL (ODWET)

Cele misji - Misja 2 | Kampania 2 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Zbuduj obóz treningowy (training camp) i pole (field) [1]
  • Zniszcz wszystkie baraki Anglików [2]

Po ucieczce w poprzedniej misji pora na odwet. Zanim jednak będziesz mógł zaatakować Anglików, musisz się do tego dobrze przygotować. Przede wszystkim poślij najpierw swoich ludzi do wyrębu drzew, by pozyskać drewno. Zbuduj też kopalnię złota (A ), a następnie pole (B ). Z surowcami nie powinno być już większych problemów, czas zająć się rekrutowaniem jednostek. Postaw obóz treningowy (training camp) [1] i zwerbuj 10 macemanów i 10 łuczników. W międzyczasie jednego ze swoich bohaterów poślij do punktu C , gdzie na niewielkiej wyspie leży sobie kufer, a w nim - sporo ognistych strzał. Zdobycie ich sprawi, że Twoi łucznicy będą teraz znacznie skuteczniej radzić sobie z niszczeniem budynków. Teraz, gdy dysponujesz już wystarczającą liczbą jednostek, czas przejść do ataku. W punkcie D znajduje się pierwszy z wrogich obozów. Nie musisz całkowicie równać go z ziemią, trzeba tylko zniszczyć baraki. Przyprowadź więc tutaj swoje jednostki i wybij wszystkich wrogich żołnierzy. Najlepiej będzie zaatakować z dwóch stron - od północy (drogą E ) i od zachodu (drogą F ). Anglicy z pewnością będą się zaciekle bronić, ale prędzej czy później muszą przegrać. Nie próbuj nawet niszczyć wież strażniczych czy innych budynków, zburz tylko baraki i wracaj z powrotem do własnej osady. Jeśli wróg mocno przerzedził Twoje szeregi, zwerbuj kolejne jednostki - dobrze byłoby mieć przynajmniej 10 macemanów i 10 łuczników. Jednego ze swoich bohaterów ponownie poślij na krótką wycieczkę - tym razem do punktu G . Znajdziesz tam porzuconą przez Anglików żywność. Jeśli zaczynało Ci już jej brakować, 1000 sztuk z pewnością wystarczy. Wszystkie swoje jednostki przyprowadź teraz do tego miejsca (G ) i przepłyń na południowy zachód (H ). Wyjście z wody, zaatakowanie zaskoczonych Anglików (I ) i zniszczenie dwóch budynków [2] to już wyłącznie formalność.