Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 14 | Kampania 3 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 14 - OSADNICY

THE DEBT (DŁUG)

Cele misji - Misja 14 | Kampania 3 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Znajdź wioskę na północnym wschodzie [1]
  • Zbuduj jako pierwszy linię kolejową [2]

Mimo zwycięstwa w poprzedniej misji, William Sanders raz jeszcze musi udowodnić, że jest lepszy od Henry'ego Starra. Tym razem wygra ten, kto jako pierwszy zbuduje linię kolejową [2]. Sanders zdaje sobie sprawę z tego, że Starr nie będzie grał uczciwie, więc decyduje się na znalezienie sojuszników. Pierwszym Twoim celem jest zatem dotarcie z punktu A do B [1], gdzie spotkasz Indian pod przywództwem Trawiastego Skrzydła (Grass Wing). W imię zasady "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem", Indianie zdecydują się Ci pomóc, a ściślej - obiecają utrudnić życie Starrowi. Po chwili automatycznie znajdziesz się z powrotem we własnym mieście. Poślij natychmiast ludzi do pracy i postaw najważniejsze budynki, ale póki co nie buduj jeszcze linii kolejowej. Zamiast tego jak najszybciej rozpocznij rekrutację Infantrymanów - wystarczy Ci w zupełności 14. Ustaw ich w punkcie C , zaś Sandersa poślij do D . Do tego ostatniego punktu kieruj też Indian, którzy co jakiś czas pojawiają się w indiańskiej wiosce (B ) i automatycznie przechodzą na Twoją stronę. Ich zadaniem będzie nie tyle niszczenie linii kolejowej wroga, co wybijanie nadchodzących robotników. Dzięki temu Starr nie będzie w stanie kontynuować zadania, a Ty możesz spokojnie zająć się pracą. Oczywiście kiedy już zgromadzisz tu wystarczająco wielu Indian, bohater będzie mógł wrócić do punktu C , by wraz z żołnierzami pilnować Twojej własności. Trzeba przyznać, że nie masz zbyt wiele szczęścia, bowiem na Twojej drodze znajduje się osada (E ) niezbyt przyjaźnie nastawionych Indian. Jak łatwo się można domyślić, będziesz musiał ją zniszczyć, bo inaczej nijak nie uda Ci się zbudować torów. Wspominałem wcześniej o rekrutacji 14 Infantrymanów, teraz dodaj do tego jeszcze dwa działa i bohatera. Kiedy już będziesz dysponować takim oddziałem, poradzisz sobie z Indianami bez najmniejszych problemów. Twoi żołnierze są w stanie jedną salwą rozłożyć właściwie każdego wroga, więc w kilka chwil bez strat własnych wybijesz wszystkich nieprzyjaciół. Posuwając się konsekwentnie w kierunku punktu E i niszcząc po drodze wszystkie budynki, już za moment otworzysz sobie drogę do drugiego miasta (F ). Teraz pozostaje Ci tylko dokończyć budowę linii kolejowej - Starr w żaden sposób nie może Ci zagrozić (ewentualne ataki niewielkich grup żołnierzy odpieraj w punkcie C ), więc to jedynie formalność. Trudno uwierzyć, że tak łatwa misja kończy nie tylko ostatnią kampanię, ale i całą grę...