Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 | Kampania 2 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 5 - LEŚNI INDIANIE

THE STORM BREAKS

Cele misji - Misja 5 | Kampania 2 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Zniszcz ratusz (city hall) w głównym obozie Anglików [1]
  • Uwolnij uwięzionych Indian [2*]
  • Zabij angielskiego generała [3]

Nie da się ukryć, że znajdujesz się w nieciekawym położeniu. Zaczynasz w punkcie A , a głównym celem misji jest dotarcie na drugi koniec mapy (B ) i zniszczenie znajdującego się w głównym obozie Anglików ratusza (city hall) [1]. Nie byłoby to takie trudne, gdyby nie fakt, że w punktach C oraz D położone są dwie mniejsze, kontrolowane przez wroga osady. Jak łatwo można się domyślić, przeciwnik co jakiś czas posyła z obu niewielkie grupy żołnierzy, które skutecznie utrudniają Ci rozwijanie własnej wioski. Początkowo masz już kilka wież strażniczych, ale dobrym pomysłem będzie postawienie kolejnych (E ) i wypełnienie ich własnymi łucznikami bądź strzelcami. Kopalnię złota i pole masz bardzo blisko, więc zabierz się za zdobywanie surowców i rozpocznij rekrutację jednostek. Przede wszystkim potrzebni będą Ci łucznicy, toteż zwerbuj 15. Przyda się też 15 uzbrojonych we włócznie spear warriorów i 10 strzelców. Najpierw zajmij się osadą na północnym wschodzie (C ). Znajduje się ona co prawda dalej niż ta wysunięta bardziej na południe, ale jest słabiej chroniona i to z niej wróg wysyła co jakiś czas wyjątkowo niebezpieczne dla Twoich ludzi działa. Przemieść więc tam swoje jednostki i zatrzymaj je przed bramą (F ), uważając przy tym jednak, by nie podejść zbyt blisko wież strażniczych. Teraz zaatakuj łucznikami oraz strzelcami jedną z wież i po zniszczeniu jej zabierz się za kolejną. W tym momencie wrodzy żołnierze powinni ruszyć do obrony osady, więc wycofaj swoich ludzi i każ im utrzymać pozycję (hold position). Dzięki temu ostrzelają oni wszystkich nadchodzących nieprzyjaciół i tym samym bez większych strat oczyszczą okolicę. Teraz przekrocz bramę i zniszcz po kolei wszystkie budynki - zaczynając oczywiście od wież, następnie baraki, a skończywszy na pozostałych budowlach (kopalni, domach etc.). Uwolnij również uwięzionych w niewielkim więzieniu Indian [2*], a chętnie przyłączą się oni do Ciebie i pomogą w dalszej walce. Wróć teraz do swojej wioski (A ), pozwól wojownikom zregenerować siły i ewentualnie uzupełnij straty. Czas zaatakować kolejną osadę (D ) - tym razem tę, która dysponuje portem i może posłać w Twoim kierunku okręt wojenny (jeśli to zrobi, łucznicy bez większych problemów sobie z nim poradzą). Możesz co prawda kazać swoim jednostkom wejść do wody, dopłynąć do celu i zaatakować osadę od południa (G ), ale niezbyt się to opłaca. Lepiej postąpić tak jak w przypadku poprzedniej wioski - ustawić wojowników przed bramą (H ), zniszczyć kilka wież, a następnie utrzymać pozycję i wystrzelać wybiegających Anglików. Nie powinno być to zbyt trudne, poradzisz sobie bez problemów. Zburzenie pozostałych budynków i uwolnienie Indian [2*] sprawi, że będziesz już całkiem blisko zwycięstwa - teraz wróg nie może już swobodnie poruszać się po mapie i musi czekać na Twoje uderzenie. Nie warto trzymać go dłużej w niepewności, więc skieruj tradycyjnie swoich ludzi pod bramę (I ). Tutaj może być jednak znacznie trudniej. Anglicy nie tylko mają działa, których nie zawahają się użyć, ale dodatkowo dysponują naprawdę sporą liczbą żołnierzy. Zniszczenie wież, wycofanie się i wystrzelanie nadchodzących z pewnością mocno przerzedzi ich szeregi, ale mimo wszystko są silni i być może będziesz musiał stworzyć kolejne oddziały wojowników. Tak czy siak nie staraj się jak najszybciej wkroczyć do osady, ale konsekwentnie niszcz kolejne budynki i w razie potrzeby przyślij tu kolejnych Indian. Po zburzeniu wież strażniczych i baraków zniszcz resztę budowli, pozostawiając sobie na sam koniec ratusz (city hall). To właśnie on jest celem misji i za moment dowiesz się, dlaczego nie radziłem atakować go od razu. Zniszcz go, a z gruzów wyłoni się angielski generał - wyjątkowo twardy i bardzo silny osobnik, którego zabicie [3] na pewno nie będzie łatwe, ale zakończy misję.