Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 | Kampania 3 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 5 - ANGLICY

THE RENEGADE (RENEGAT)

Cele misji - Misja 5 | Kampania 3 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Nie dopuść do ataku na ostatnią wioskę [1]
  • Zniszcz obóz wroga [2]

Pamiętasz z pewnością, że w poprzedniej misji doszło do wyrzucenia z obozu Anglików jednego z bohaterów - nie podobało mu się tak brutalne traktowanie Indian i po wyrażeniu swojej opinii kazano mu iść precz. W misji tej przejmujesz kontrolę nad tym właśnie renegatem - Jeremiahem Sandersem - i musisz powstrzymać Aarona Harpera. Na szczęście kilku rozsądnych ludzi zdecydowało się pójść z Tobą, co znacznie ułatwi przygotowanie obrony. Nie można też zapomnieć o Indianach - znany Ci już dobrze La-La-Cas obiecał, że pomoże Ci, jeśli powstrzymasz pierwszy atak [1] i nie dopuścić do ataku na ostanią wioskę (A ). Poślij więc szybko swoich ludzi do budowy ratusza i innych kluczowych budynków. Najlepiej postaw je w okolicy punktu B , bowiem niedaleko znajduje się kilka pól i złóż złota, co ułatwi szybkie zdobycie dużej ilości surowców. W międzyczasie usłyszysz zapewne od indiańskiego zwiadowcy, że oddział Anglików jest już coraz bliżej i właśnie niszczy pobliską wioskę (C ). Nie próbuj nawet na razie ruszać na pomoc - i tak nie zdążysz na czas. Znacznie lepszym pomysłem będzie ustawienie w punkcie D jednostek, których zadaniem będzie odparcie ataku. Nie musisz rekrutować zbyt wielu ludzi, wystarczy Ci około 12 uzbrojonych w broń palną strzelców. Atakujący Cię Anglicy nie powinni zdziałać zbyt wiele, więc po chwili będzie po wszystkim. W tym momencie La-La-Cas zgodnie z umową przyłączy się do Ciebie, a ściślej - przejmiesz kontrolę nad jego wioską. Zbierz szybko wszystkich łuczników i dołącz ich do istniejącej już grupy (D ), każ też zbudować dwa lub trzy działa. Kolejnym Twoim zadaniem jest zniszczenie [2] wrogiego obozu (E ). Nie ma sensu dłużej zwlekać, trzeba się za to zabrać. Przemieść wszystkie swoje jednostki do punktu F , czyli przed bramy fortu. Po drodze możesz natknąć się na niewielkie grupy jednostek, które zmierzały w kierunku Twojej wioski - uważaj szczególnie na armaty, bo potrafią wyrządzić spore szkody. Kiedy już dotrzesz na miejsce, ustaw strzelców i łuczników tak, by bronili dział. Przy pomocy armat zaś zniszcz obie prowadzące do obozu bramy oraz wszystkie wieże strażnicze. Pamiętaj, że wróg może wysyłać ludzi do obrony, więc chroń swoje działa i w razie czego każ im się wycofać. Na szczęście nieprzyjaciel nie dysponuje zbyt dużą liczbą jednostek, więc jego ataki nie powinny być zbyt trudne do odparcia. Po chwili droga do fortu powinna już stanąć otworem, ale nie myśl nawet o tym, by tam po prostu wejść - okolicy chronią wieże, które trzeba najpierw zniszczyć, bo inaczej niewiele zostanie z Twoich ludzi. Po chwili natkniesz się zapewne na baraki (G ), a zaraz potem na kolejną bramę (H ). Za nią czeka już ratusz - podejście doń automatycznie zakończy misję, a także całą kampanię Anglików.