Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Kampania 1 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 4 - HISZPANIE

UMAK

Cele misji - Misja 4 | Kampania 1 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Dojdź za Umakiem do kopalni złota [1]
  • Pokonaj Anglików i przejmij port [2]
  • Znajdź zapomnianą dolinę [3*]

Początek dość zaskakujący, bowiem oto Indianin o imieniu Umak (którego, nawiasem mówiąc, powinieneś kojarzyć z Wprowadzenia) chce dogadać się z Hiszpanami, gdyż Anglicy porwali kobiety jego rodaków. Carvinez z chęcią przystaje na taki układ, bo Umak obiecuje pokazać mu kilka ciekawych miejsc, a dodatkowo jest szansa na osłabienie Anglików i odebranie im położonej w kluczowym miejscu kopalni złota. Na dobry początek Umak spełnia obietnicę i pokazuje kopalnię złota (A ), więc idź za nim [1]. Jak najszybciej trzeba założyć osadę, bowiem Anglicy nie tylko już mają swoją, ale do tego dysponują całkiem pokaźną ilością jednostek. Postaw więc jak najszybciej odpowiednie budynki i rozpocznij werbowanie armii. W międzyczasie możesz wysłać kilku swoich ludzi na zachód (B ) - znajdziesz tam kolejną kopalnię, pole i kilka koni, które mogą zostać wykorzystane przez konkwistadorów [3*]. Wróg co jakiś czas wysyłać będzie w Twoim kierunku niewielkie oddziały - najczęściej złożone z kilku strzelców i działa. Dobrze byłoby więc ogrodzić osadę fortem i postawić w kluczowych miejscach wieże strażnicze. Z działami w miarę dobrze radzą sobie konni, ale znacznie lepszym pomysłem będzie zbudowanie własnych armat i postawienie ich za murami, dzięki czemu będą mogły ostrzeliwać nadciągających przeciwników. Do ataku możesz ruszyć mając przynajmniej 15 swordsmanów, 15 konkwistadorów, 10 pikemanów, kilku konnych i trzy działa. Najpierw wyślij swoje jednostki w okolice punktu C (przed mury wrogiej osady), przegrupuj je i każ utrzymać pozycję (rozkaz "Hold Position"). Dzięki temu każdy wychodzący Ci na spotkanie wróg zostanie natychmiast rozstrzelany, możesz więc spokojnie wykorzystać swoje armaty do zrobienia sporej dziury w murach. Na początek zniszcz bramę i wieże strażnicze, a następnie wpuść do środka (D ) swoje jednostki - pamiętaj, by armatami ostrzeliwać w pierwszej kolejności wrogie działa, a później grupy jednostek. Być może pierwszy atak będzie niewystarczający i zmuszony będziesz się wycofać, by przygotować nowe siły, ale i tak wróg powinien być już właściwie bezbronny. Jedyne, co Ci teraz pozostaje, to uparcie posuwać się do przodu i niszczyć wszystko, co napotkasz po drodze. Prędzej czy później (raczej prędzej) fort znajdzie się w końcu w Twoich rękach. Skieruj więc swoich ludzi do punktu E , gdzie musisz przebić się przez bramę, a potem wybić dwa działa i grupę strzelców. To już właściwie wszystko [2] - więcej walczyć już nie będziesz, bowiem Drake ponownie ucieknie i po raz kolejny obieca, że jeszcze się z Tobą rozprawi.