Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 | Kampania 3 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 7 - PATRIOCI

MAGUA

Cele misji - Misja 7 | Kampania 3 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Doprowadź do wioski Maguy obu bohaterów i przynajmniej jednego farmera [1]
  • Uwolnij plemię Mohikanów od wpływu pielgrzymów [2]
  • Zniszcz obóz McBride'a [3]

Nasi dzielni patrioci nie są jeszcze dość silni, by zaryzykować otwartą walkę z Anglikami, ale starają się zdobyć sojuszników - Indian. Pomocne może okazać się przede wszystkim jedno plemię, na którego czele stoi dobrze Ci już znany (o ile ukończyłeś poprzednie kampanie) Magua. Jego wioska znajduje się na południu mapy (B ), Ty zaś zaczynasz na północy (A ). Do dyspozycji masz dwóch bohaterów (znanego Ci już Samuela Sandersa oraz Frederica Fouqueta), czterech żołnierzy, kilku farmerów i medyka. Aby ukończyć pierwszą część misji, musisz doprowadzić do określonego punktu nie tylko bohaterów, ale też przynajmniej jednego farmera [1]. Najpierw ruszaj do punktu C , gdzie natkniesz się na kilku Indian. Teraz przejdź na południe, czekają tam już na Ciebie wilki (D ). Po chwili trzeba Ci będzie skierować się na wschód (przy E uważaj na niedźwiedzie), a następnie zabić grupę Indian (F ). Na koniec wystarczy tylko odbić na zachód (G ), a bez problemu trafisz do wioski (B ). Dowiesz się teraz, że Anglikom udało się przeciągnąć na swoją stronię plemię Mohikanów, co oznacza mniej więcej tyle, że Indianie ci nie są już zbyt przyjaźnie do Ciebie nastawieni. Na szczęście w ich wioskach znajdują się w tej chwili pielgrzymi, a po zabiciu ich Mohikanie z pewnością się opamiętają i przestaną z Tobą walczyć [2]. Trzeba więc zabrać się do pracy, przede wszystkim postawić ratusz i baraki, a także rozpocząć zdobywanie surowców. Co jakiś czas z obu wrogich wiosek atakować Cię będą niewielkie grupy wojowników, więc trzeba jak najszybciej się z nimi uporać. Pierwsza osada Mohikanów znajduje się w punkcie H i to do niej radzę się najpierw wybrać. Przyda się dość spora liczba żołnierzy, zwerbuj więc około 30. Pozostaw też kilku w osadzie, by odpierali ewentualne ataki. Kiedy już będziesz miał wystarczająco wielu ludzi, ruszaj do wspomnianej już wioski na północnym zachodzie (H ). Postaraj się nie wdawać w walkę z obrońcami, ale raczej za wszelką cenę zabij pilnowanego przez dwóch angielskich żołnierzy pielgrzyma - po jego śmierci Indianie postanowią dać Ci spokój. Wróć do własnej osady (B ), wylecz rannych i ewentualnie uzupełnij straty, a następnie ruszaj do kolejnej wioski (I ). Tutaj opór może być nieco większy, ale na pewno uda Ci się w końcu dotrzeć do pielgrzyma. Teraz, gdy Indianie nie sprawiają już kłopotów, trzeba zająć się Anglikami [3]. Ci mają swój obóz na północnym wschodzie (J ) i pokonanie ich nie będzie już takie łatwe. Najlepiej ustaw wszystkich swoich ludzi tuż przed bramą fortu i każ im utrzymać pozycję ("Hold Position"). Żołnierze wystrzelają wszystkich wychodzących Anglików, a Ty w tym momencie poślij bohatera (Samuela Sandersa) do wysadzania wież strażniczych oraz innych budynków. Po chwili wśród walczących na pewno pojawi się jeden z Twoich wrogów - McBride - ale nie dane Ci będzie go zabić, bowiem szybko ucieknie. Ty zaś zniszcz najpierw wszystkie okoliczne wieże, a następnie baraki. Teraz Anglicy nie mogą się już bronić, więc zrównanie z ziemią reszty obozu będzie jedynie formalnością.