Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania 3 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 3 - ANGLICY

IN THE NAME OF THE FATHER (W IMIĘ OJCA)

Cele misji - Misja 3 | Kampania 3 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Zdobądź żywność i załóż osadę [1]
  • Zbuduj kościół i nawróć dwa plemiona Indian [2]

Anglicy dotarli na kolejną wyspę i ponownie mają niemały problem - tym razem brakuje surowców, by założyć osadę. Zdobycie żywności jest pierwszym z celów misji [1], więc każ swoim ludziom (A ) przejść na zachód (B ). Znajdziesz tam pole - zniszcz wrogi budynek, a następnie postaw swój. Po drodze z pewnością natknąłeś się na złoże złota (C ) - zbuduj między nim i polem ratusz (city hall), a następnie postaw kopalnię oraz magazyn. Teraz trzeba już tylko zwerbować i posłać do pracy kilkunastu ludzi, a nie będziesz miał problemów z regularną dostawą surowców. Dowiesz się też, że w okolicy znajdują się trzy indiańskie plemiona i dwa z nich trzeba Ci nawrócić - by to uczynić musisz najpierw zbudować kościół [2]. W międzyczasie z pewnością zauważysz, że szaman jednego z plemion (La-La-Cas) raczej nie będzie zbyt chętny do przyjęcia nowej wiary - po prostu wyśle w Twoim kierunku kilku swoich wojowników z nadzieją, że załatwią sprawę. Załatw ich Ty zanim uczynią jakieś szkody i ruszaj do punktu E , gdzie znajdziesz jedną z bram wioski (druga jest w punkcie D ). W momencie, gdy będziesz ją niszczył zbuduj w swojej osadzie baraki i zwerbuj 10 strzelców. Część z nich pozostaw na miejscu, aby bronili okolicy, a część poślij do walki. Kiedy już będziesz mógł dostać się do wioski, wybij wszystkich natrętów i zniszcz ważniejsze budynki (F ). Aby nawrócić Indian wystarczy tylko podejść Aaronem Harperem do totemu (G ) - niestety, teraz się to nie uda, bowiem plemię to jest wyjątkowo niereformowalne. Nie jest to może zbyt uprzejme, ale trzeba Ci niestety wybić wszystkich - inaczej będziesz miał problemy z kontynuowaniem misji. Kiedy już sobie poradzisz, uzupełnij straty (nie powinny być zbyt duże), a potem ruszaj na południe (H ). Natkniesz się tutaj na Indian, ale tym razem nie warto równać całej wioski z ziemią. Swoim ludziom każ po prostu zaatakować nieprzyjaciół, a Aarona Harpera poślij szybko w kierunku totemu (I ). Gdy tylko doń dojdziesz, Indianie natychmiast grzecznie odłożą broń. Miło z ich strony, ale to jeszcze nie koniec. Musisz jeszcze odwiedzić wioskę północną (J ), gdzie trzeba Ci zrobić to samo, co przed chwilą. Odwróć uwagę Indian, a Harperem pognaj do totemu (K ) - misja zakończy się sukcesem.