Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: Warhammer II - poradnik do gry

Total War: Warhammer II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kult Rozkoszy - porady | Mroczne Elfy w Total War Warhammer II Poradnik Total War: Warhammer II

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

W tym rozdziale znajdziesz porady odnośnie rozgrywki frakcją Kult Rozkoszy pod przywództwem Morathi.

Sytuacja początkowa

Morathi rozpoczyna rozgrywkę posiadając jedno miasto - Starożytne Miasto Quintex. W przypadku tej frakcji oprócz początkowej armii posiadasz także jednego bohatera - Skrytobójcę Khaine'a. Twoim początkowym wrogiem będzie inna frakcja Mrocznych Elfów - Twierdze Rozpaczy. Posiadają oni terytoria zarówno w twojej startowej prowincji jak i w prowincji na wschodzie - Czarne Wybrzeże. Przy twojej granicy posiadają oni armie złożoną z 13 jednostek. Jedyną przyjaźnie nastawioną wobec ciebie frakcją będzie Ss'ildra Tor, której ziemie są na południu - więc nie będziesz musiał obawiać się specjalnie ataku z tamtej strony. Pozostałe frakcje Mrocznych Elfów są nastawione do ciebie negatywnie lub neutralnie. Wrogo będą wobec ciebie nastawione również frakcje Wysokich Elfów, które posiadają ziemie na wschodnim wybrzeżu.

Pierwsze tury

W pierwszych turach najlepiej unikać starcia z przeważającymi siłami wroga. - Kult Rozkoszy - porady | Mroczne Elfy w Total War Warhammer II - Total War: Warhammer II - poradnik do gry
W pierwszych turach najlepiej unikać starcia z przeważającymi siłami wroga.

Początkowo zignoruj armię wroga znajdują się przy twojej granicy. Zamiast tego skieruj siły dowodzone przez Morathi na południe i ustaw ją blisko osady Księżycowy Odłamek - jednak tak by armia cały czas była na twoim terytorium. Rozpocznij teraz werbunek dodatkowych sił (najlepiej oddział włóczników i dwie jednostki kuszników). Do armii możesz od razu dodać też bohatera - nabędzie on trochę doświadczenia podczas najbliższych bitew. Na koniec tury zawiąż pakt o nieagresji z frakcją Ss'ildra Tor.

W następnej turze zajmij wrogą osadę i zwerbuj dodatkowe jednostki. Rozbuduj też od razu zdobyte miasto na drugi poziom. Następnie wyrusz na kolejną osadę wroga - Żelazny Szpikulec. Jeśli po drodze wroga armia wejdzie ci w drogę to zniszcz ją, jednak najprawdopodobniej wycofają się oni do swojej drugiej prowincji. Po zajęciu kolejnej osady możesz zniszczyć w stolicy Sale poboru - ten sam budynek będzie znajdował się w nowo zajętej osadzie. Od razu też rozkaż rozbudowę tej osady, a w Księzycowym Odłamku zbuduj Dom rzemieślnika (zwiększy to twój dochód). Nie zapomnij też wydać zarządzenia, które zwiększy ład publiczny w prowincji.

Kiedy zwolni ci się slot w Starożytnym Mieście Quintex wznieś tam Zgromadzenie wyznawców kultu - zwiększy to ład publiczny (choć przynajmniej jeden bunt i tak będziesz musiał prawdopodobnie niebawem stłamsić). Przenieś też wojska do tego miasta - z tego miejsca będziesz mógł szybciej zareagować jeśli frakcja wroga wejdzie na twoje terytorium.

Następne tury poświęć na rozwój (warto częściowo rozwiązać swoją armię by zwiększyć przychody). W stolicy prowincji rozbuduj dalej budynek zwiększający ład publiczny, a w pomniejszych osadach stawiaj budynki zwiększające rozwój i przychód (tutaj pamiętaj by w osadzie Żelazny Szpikulec zbudować Szyb kopalni żelaza, a w Księżycowym Odłamku Chatkę drwala). Rozbuduj też oczywiście budynek koszar.

Kiedy będziesz zajęty rozwojem swojej prowincji możesz wysłać swojego Bohatera na wschód by mieć oko na to co się dzieje w tamtych osadach.

Kiedy już odpowiednio rozwiniesz gospodarkę (dochody na poziomie około 3000), to uzupełnij swoją armię do pełnego składu i wyrusz do prowincji Czarne Wybrzeże. Frakcja Twierdza Rozpaczy najprawdopodobniej będziesz już zniszczona, a ten teren będzie we władaniu kilku innych frakcji w tym Wysokich Elfów.

Twoim pierwszym celem tutaj powinna być osada Kowadło Vaula - jest to miejsce zasobu rytualnego, więc będziesz musiał wypowiedzieć wojnę frakcji, która będzie posiadać to miasto. Po zajęciu tej osady zbuduj w niej od razu Świątynie Hekarti. Da ci to zastrzyk punkków potrzebnych do wykonania Rytuału.

Następne tury

W dalszej rozgrywce zjednocz do końca prowincje Czarne Wybrzeże, a potem kontynuuj wojskami marsz na północ (podbój terenów na zachodzie będzie utrudniony przez klimat, zaś na południu natknąłbyś się na Jaszczuroludzi, więc zrobiłbyś sobie tylko dodatkowego wroga).

Skup się na szybkim podporządkowaniu sobie pozostałych frakcji Mrocznych Elfów - frakcję Naggarond najlepiej będzie skonfederować, zyskasz dzięki temu dostęp do Malekitha będącego drugim Legendarnym Lordem Mrocznych Elfów.

Kiedy opanujesz całe to terytorium możesz zwrócić swoje wojska przeciwko Wysokim Elfom zajmującym Ulthuan na wschodzie. Warto podczas ataku na wyspę skorzystać z Czarnych Ark - te pływające miasta pozwolą ci na rekrutację jednostek na miejscu jeszcze zanim zajmiesz jakiekolwiek miasto Wysokich Elfów. Dodatkowo podczas walk na lądzie wesprą cię one ostrzałem w postaci różnych umiejętności, które będziesz mógł wykorzystać podczas bitwy. By móc zwerbować Czarną Arkę konieczne będzie przeprowadzenie odpowiedniego Obrzędu.