Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Broń podstawowa | Wyposażenie żołnierzy | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Broń podstawowa

Broń podstawowa to jedna z najważniejszych rzeczy, o której rozwój musisz dbać podczas rozgrywki. - Broń podstawowa | Wyposażenie żołnierzy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Broń podstawowa to jedna z najważniejszych rzeczy, o której rozwój musisz dbać podczas rozgrywki.

Na początku gry wszyscy twoi żołnierze wyposażeni będą w najbardziej podstawową broń i o ile przez pierwsze kilkadziesiąt minut rozgrywki będzie ona w zupełności wystarczyć, wkrótce zaczną pojawiać się wrogowie, którzy będą dysponować znacznie większymi paskami zdrowia, oraz, co ważniejsze, dodatkowymi punktami pancerza - a każdy punkt pancerza zmniejsza zadawane na celu obrażenia o 1.

Z tego też powodu trzeba będzie jak najszybciej wyposażyć ich w skuteczniejszy oręż, co jednak wiąże się z przeprowadzeniem odpowiednich badań, co z kolei wymaga sporo czasu. Warto jednak go poświęcić i odblokować nowy rodzaj uzbrojenia dla twoich żołnierzy, który znacznie zwiększy ich skuteczność i pozwoli na w miarę bezproblemową walką przez kolejne kilkanaście misji.

Żołnierze klasy Ranger, Specialist, Psi Operative, a także żółtodzioby (Rookie) uzyskają dostęp do broni magnetycznych, przeprowadzając kolejno badania "Modular Weapons", a następnie "Magnetic Weapons". By żołnierze klasy Sharpshooter otrzymali nowe snajperki, a żołnierze klasy Grenadier nowe ciężkie karabiny, trzeba będzie dodatkowo zbadać "Gauss Weapons".

Pamiętaj jednak, że po przeprowadzeniu badania, trzeba będzie jeszcze wytworzyć interesujący cię przedmiot - w drugiej części XCOM nie trzeba na szczęście wykonywać egzemplarza dla każdego żołnierza, wystarczy jedynie wytworzyć daną broń, a odblokowana będzie ona dla niezliczonej ilości żołnierzy mogących ją dzierżyć.

Pozostałe informacje dotyczące odblokowywania sprzętu znajdziesz w tabeli poniżej, w kolejnym rozdziale, a także w rozdziale "Badania".

Karabiny Szturmowe - Assault Rifles

Ikona

Nazwa

Statystyki

Koszt

Wymagane badanie

Assault Rifle - Broń podstawowa | Wyposażenie żołnierzy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry

Assault Rifle

Obrażenia: 3-5

Amunicja: 4

Zasięg: średni

1 miejsce na ulepszenia

brak - dostępne od początku

brak

Magnetic Rifle - Broń podstawowa | Wyposażenie żołnierzy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry

Magnetic Rifle

Obrażenia: 5-7

Amunicja: 4

Zasięg: średni

2 miejsca na ulepszenia

125x Supplies

10x Alien Alloys

Magnetic Weapons

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie