Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sectoid | Przeciwnicy | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Sectoid

Sectoid korzystający z jednej ze swoich zdolności. - Sectoid | Przeciwnicy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Sectoid korzystający z jednej ze swoich zdolności.

Jeden z pierwszych wrogów na których trafisz, a zarazem przeciwnik różniący się w znaczącym stopniu od pierwowzoru, który spotkać można w pierwszej części. Przeciwnik dysponuje dość słabymi atakami przy pomocy broni plazmowej, posiada średnią ilość punktów zdrowia, jednak jego moc tkwi w zdolnościach psionicznych.

Tych ma w swoim repertuarze kilka, a są to:

  1. Mindspin. Zdolność która pozwala mu wprowadzić u wroga losowy stan, wywołać panikę, dezorientację, bądź przejąć nad nim kontrolę.
  2. Psi Reanimate. Dzięki niej będzie w stanie przywrócić do życia poległego wroga, który od teraz będzie bezmózgim zombie na usługach kosmity. Zombie posiadają punkty zdrowia równe reanimowanym ciałom za ich życia.
  3. Psi Panic - wywołuje panikę u celu, przez co gracz traci nad postacią kontrolę na dwie rundy.
  4. Psi Disorientation - wywołuje dezorientację, zmniejszając celność i blokując wszystkie zdolności postaci.
  5. Mind Control - przejmuje kontrolę nad wskazanym żołnierzem.

Dzięki wyżej opisanym zdolnościom, Sectoidy stanowią zagrożenie przez całą grę i powinno się ich eliminować jak najszybciej. Jeśli nie jesteś w stanie ich zabić zanim nie użyją swoich zdolności, wykorzystaj granaty błyskowe (Flashbang Greande), które zablokują ich zdolności, a także przerwą kontrolę umysłu czy zniszczą przywołanych zombie.