Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ADVENT Spectre| Przeciwnicy | XCOM 2 Poradnik XCOM2: War of the Chosen

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

ADVENT Spectre to kolejna jednostka wprowadzona przez dodatek War of the Chosen. Wyglądem i zachowaniem przypomina znanego z podstawki Codex-a - porusza się w podobny sposób, ma na wyposażeniu zdolność teleportacji i korzysta z tej samej broni. Jednakże, jego pozostałe zdolności sprawiają, iż powinien on być priorytetowym celem na polu walki, gdyż bardzo szybko może wyłączyć z gry jednego z twoich żołnierzy i dosłownie obrócić go przeciwko tobie.

ADVENT Spectre w towarzystwie dwójki Sectoidów. - ADVENT Spectre| Przeciwnicy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
ADVENT Spectre w towarzystwie dwójki Sectoidów.

Przeciwnik ten ma dostęp do następujących zdolności:

  • Vanishing - zdolność teleportacji, która pozwala przeciwnikowi przenieść się w dowolne miejsce na polu walki, tak długo, jak posiada tam widoczność.
  • Lightning Reflexes - zdolność pozwalająca wrogowi uniknąć pierwszy strzał z reakcji / z trybu Warty skierowany przeciwko niemu.
  • Horror - pozwala chwycić ofiarę, zadając obrażenia i lecząc wroga.
  • Shadowbound - zdolność, dzięki której Spectre jest w stanie ogłuszyć jedną jednostkę gracza, wyłączając ją z walki. Następnie tworzy identyczną kopię żołnierza, posiadającą te same przedmioty i zdolności, by walczyła po stronie wroga. Zdolność dobiega końca, gdy Spectre zostanie zabity - ogłuszony żołnierz wróci wtedy do akcji.

Najgroźniejszą zdolnością tego wroga jest rzecz jasna Shadowbound. Dzięki niej jest w stanie wyłączyć z gry jednego żołnierza gracza i wykorzystać go do walki z samym graczem. Z tego powodu należy się go czym prędzej pozbyć, a jeśli uda mu się wykorzystać tą zdolność to trzeba skupić na nim całą uwagę pozostałych żołnierzy - w ten sposób wróg padnie na ziemię, kopia zniknie, a żołnierz wróci do akcji.

Pamiętaj też, iż wróg jest przez grę klasyfikowany jako mechaniczny - nie da się go więc podpalić czy zatruć, jednak pociski Bluescreen Rounds i granat EMP zadają mu obrażenia. Jednakże, nie można go shakować.