Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Avatar | Przeciwnicy | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Avatar

Najgroźniejszy wróg w grze - Avatar. - Avatar | Przeciwnicy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Najgroźniejszy wróg w grze - Avatar.

Ostatni wróg którego spotkasz w grze, a także najpotężniejszy z nich. Podobnie jak reszta psionicznych wrogów, morderczą skuteczność zawdzięcza on swoim zdolnościom psionicznym, a nie normalnym atakom. Są to:

  1. Null Lance. Zdolność zapewne doskonale ci znana, gdyż tą samą posiada żołnierz klasy Psi Operative. Zadaje ona olbrzymie obrażenia psioniczne wszystkim jednostkom znajdującym się w linii prostej - nigdy nie ustawiaj kilku żołnierzy bardzo blisko siebie, gdy na polu walki jest ten wróg.
  2. Dimensional Rift. Najmocniejsza zdolność obszarowa w grze. Zadaje ona olbrzymie obrażenia na gigantycznym obszarze, a żeby tego było mało, po upływie jednej tury bańka zapada się, raniąc wszystkich jeszcze raz.
  3. Psi Fortress - zdolność, która daje wrogowi niewrażliwość na efekty psioniczne, a więc panikę, dezorientację, czy kontrolę umysłu. Nie daje za to odporności na obrażenia psioniczne.
  4. Regeneracja. Zdolność pasywna, która przywraca wrogowi 5 punktów zdrowia na początku każdej rundy.
  5. Teleport. Avatar może teleportować się na niemalże dowolny dystans, nie wywołując przy tym strzałów reakcji, ani tych z Warty. Dzięki temu może pojawić się w dowolnym miejscu i z łatwością oflankować twojego żołnierza.

Eliminacja wroga jest absolutnym priorytetem, w czym, paradoksalnie, pomaga jego zdolność teleportacji. Wróg ma dziwna tendencję do teleportowania się w stronę jednostek graczy, a nie, jak w przypadku Codexa, do ucieczki, przez co każdy kolejny atak jest wyprowadzić znacznie łatwiej.