Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

Encyklopedia gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów zawiera informacje, które przydadzą się na każdym etapie gry. Są to między innymi: opis 388 przedmiotów i 71 schematów, kompletne oferty 24 sprzedawców, spis scen erotycznych oraz mini-poradnik do osiągnięć.

11 sierpnia 2011Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
Encyklopedia gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów jest uzupełnieniem do poradników z zadaniami oraz opisem ścieżek i zakończeń - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

Encyklopedia gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów jest uzupełnieniem do poradników z zadaniami oraz opisem ścieżek i zakończeń. Zawiera najpotrzebniejsze informacje, które przydadzą się na każdym etapie gry.

Informacje o bohaterze

Opis 388 przedmiotów i 71 schematów

Kompletne oferty 24 sprzedawców

Spis scen erotycznych

Mini-poradnik do osiągnięć

Encyklopedia podzielona została na następujące rozdziały:

Rozwój postaci: rozdział zawiera informacje dotyczące rozwoju Geralta - możliwych do wyboru zdolnościach jak również umiejętnościach pozyskiwanych w trakcie gry;

Postawy: wszelkiej maści informacje, które zaznajomią Cię z fundamentami rozgrywki;

Sceny erotyczne: informacje o scenach, w których występuje nagość oraz o kobietach, z którymi Geralt może uprawiać seks - wraz z opisem jak do tego doprowadzić;

Easter eggs: spis niektórych easter eggów wyłapanych podczas gry;

Oferty sprzedawców: kompletna lista produktów, które mają w swojej ofercie sprzedawców wraz z informacją o ilości oraz prawdopodobieństwie, że dany produkt będą oferowali. Całość podzielona na akty;

Przedmioty: opis dostępnych w grze przedmiotów wraz z informacją o statystykach oraz miejscu gdzie można je pozyskać;

Schematy: informacje o schematach do niektórych przedmiotów, z których można je wykonać. Spis wraz z potrzebnymi składnikami do wyprodukowania, ceną oraz miejscu gdzie można je zdobyć;

Bestiariusz: podzielony na informacje o potworach oraz ludzi, których napotkasz na swej drodze. W przypadku tych drugich zostały przedstawione postacie ważniejsze;

Mapy: zawierają zaznaczone lokalizacje sprzedawców oraz przedmiotów/schematów, które możesz znaleźć w danej lokacji;

Osiągnięcia: lista wszystkich 50 osiągnięć wraz z podziałem na kategorie oraz nieco szczegółowym opisem przybliżającym informacje o pozyskaniu konkretnego osiągnięcia.

Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)

Niniejszy poradnik, przez wzgląd na zawarte w nim treści, przeznaczony jest wyłącznie dla czytelników pełnoletnich.

Nawigacja po encyklopedii

Poniższe opisy skupiają omówienie tylko najważniejszych kwestii encyklopedii, z którymi warto zaznajomić czytelnika już na samym początku, aby ułatwić mu poruszanie się po poradniku.

Oferty sprzedawców - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

Oferty sprzedawców

Rozdzielone są na poszczególne akty, w celu ułatwienia szukania. Każda strona zwiera po dwóch sprzedawców - obok nazwy jest informacja o ich lokalizacji.

Zawarta niżej lista przedmiotów to wszystkie produkty, które posiada sprzedawca. Jeśli posiada więcej niż jeden, w nawiasie jest informacja o ilości. Prawdopodobieństwo posiadania przedmiotu, jeśli mniejsze niż 100%, znajduje się w nawiasach kwadratowych.

Przedmioty

Pole z nazwą przedmiotu zawiera również dodatkowe informacje, takie jak ilość slotów, typ przedmiot oraz czy można go stworzyć przy pomocy schematu.

Nastepne są statystyki dotyczące konkretnego przedmiotu. W niektórych przypadkach należy posiadać rozwiętą pewną zdolność by podnieść statystyki.

Na końcu znajduje się informacja o tym, gdzie można zdobyć dany przedmiot. Jeśli znajduje się w ofercie przynajmniej jednego sprzedawcy, zostali oni wypisani. Niekiedy przedmiot można znaleźć gdzieś w skrzyni (podana lokalizacja), czasem związane są z jakimś zadaniem.

Jeśli przedmiot można pozyskać tylko poprzez utworzenie go ze schematu, została zawarta taka właśnie ifnormacja. Należy wtedy przejść do rozdziału ze schematami i tam odczytać, gdzie można go zdobyć. - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry
Jeśli przedmiot można pozyskać tylko poprzez utworzenie go ze schematu, została zawarta taka właśnie ifnormacja. Należy wtedy przejść do rozdziału ze schematami i tam odczytać, gdzie można go zdobyć.
W przypadku, gdy schemat można znaleźć w jakiejś skrzyni itp. została podana tylko lokalizacja. Opis jest dokładniejszy, jeśli na przykład schemat otrzymujemy w nagrodę za wykonanie zadania. - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry
W przypadku, gdy schemat można znaleźć w jakiejś skrzyni itp. została podana tylko lokalizacja. Opis jest dokładniejszy, jeśli na przykład schemat otrzymujemy w nagrodę za wykonanie zadania.

Schematy

W tej tabeli zostały zawarte informacje o cenie schematu, jak również kwocie, którą należy uiścić już za samo wykonanie produktu u rzemieślnika.

Następnie znajduje się lista składników rzemieślniczych wymaganych do stworzenia danego przedmiotu.

Ostatnia kolumna zawiera informacje miejscu pozyskania schematu. Podobnie jak w przypadku samych przedmiotów, jeśli schemat znajduje się w ofercie co najmniej jednego kupca, zostali oni wypisani.

Bestiariusz

Bestiariusz zawiera podstawowe informacje o przeciwnikach - ich poziom (niekiedy może być różny, na przykład jeśli natrafiamy na ten sam typ potworów w innych aktach), obrażenia jakie zadają, ich żywotności oraz listę pozostałych statystyk.

Pod obrazkami natomiast spisane są dodatkowe informacje, takie jak przedmioty, które może posiadać zabity przeciwnik jak również rzeczy powiązane (jeśli takowe istnieją), takie jak pułapki, czy też książki na ich temat.

1 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 11 sierpnia 2011.

Patche (łatki) do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Trainery do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

The Witcher 2: Assassins of Kings

RPG akcji

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

komentarze czytelników

Harry M  2011-08-11 - 19:08

Noo czekałem na to

Harry M  2011-08-11 - 19:12

Nie no, aż muszę to napisać w 2 komentarzach: gratulacje za zaje***ty poradnik.

Bezi2598  2012-03-28 - 19:34

Ja znalazłem jeszcze jednego easter egga. W Vergen jeden z elfów śpiewa przeróbkę "piechota, ta szara piechota" oczywiście śpiewa o elfach. Zapamiętałem końcówkę. "piechota, Iorwetha piechota" ...

12Lisek  2012-04-23 - 19:29

Jak zdobyć Ard'aenye w pierwszym Wiedźminie?

Pogromca Wiedźmina  2012-08-18 - 21:32

gdzie trzeba nacisnąć aby pobrac

Arxel  2012-08-18 - 21:38

Pogromca Wiedźmina ---> po prawej masz taki pomarańczowy przycisk "pobierz poradnik do gry", po wciśnięciu którego rozwinie Ci się lista dostępnych serwerów lub okienko do wpisania kodu z SMS-a :)

r4plez  2013-02-23 - 18:36

mutagen szaleństwa ma inne statystyki - już nie daje bonusów do obrażeń fizycznych a jedynie zwiększa te od znaków :(