Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tajemnice Loc Muinne (kroki 2 - 10); Dziennik Daerhenny; Biały kruk | Akt 3 - zadania poboczne - Iorweth poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Krok 2, Wariant A: Pokonaj Cynthię i Adalberta

Zarówno Cynthia jak i Adalbert stanowią trudnych przeciwników - Tajemnice Loc Muinne (kroki 2 - 10); Dziennik Daerhenny; Biały kruk | Akt 3 - zadania poboczne - Iorweth - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zarówno Cynthia jak i Adalbert stanowią trudnych przeciwników. Dodatkowo ten drugi potrafi się multiplikować, a więc przyjdzie Ci walczyć jednocześnie z czterema magami. Pamiętaj o częstym używaniu znaku Quen do własnej ochrony.

Krok 2, Wariant B: Przejdź kanałami do laboratorium

Krok 3: Pokonaj wszystkie potwory

Nim dotrzesz do laboratorium musisz oczyścić drogę wszystkim podróżnikom - Tajemnice Loc Muinne (kroki 2 - 10); Dziennik Daerhenny; Biały kruk | Akt 3 - zadania poboczne - Iorweth - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Nim dotrzesz do laboratorium musisz oczyścić drogę wszystkim podróżnikom. Na szczęście w walce wspomoże cię zarówno Cynthia jak i Adalbert. Na pierwszy ogień pójdą Pożeracze zwłok [#15], z którymi nie powinieneś mieć większych problemów - pamiętaj jednak o tym, że wybuchają one chwilę po swojej śmierci. W kolejnym pomieszczeniu czekają na Ciebie Endriagi wraz z królową [#16].

Krok 4: Poczekaj aż Cynthia zdejmie iluzję, po czym zbadaj oko strażnicze

Opcjonalnie możesz wybrać się do sąsiednich pomieszczeń, gdzie natrafisz na potężne i wytrzymałe Draugiry i Bruxy [#17] oraz kilka Zgnilców [#18] - Tajemnice Loc Muinne (kroki 2 - 10); Dziennik Daerhenny; Biały kruk | Akt 3 - zadania poboczne - Iorweth - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Opcjonalnie możesz wybrać się do sąsiednich pomieszczeń, gdzie natrafisz na potężne i wytrzymałe Draugiry i Bruxy [#17] oraz kilka Zgnilców [#18]. Niewiele przed wejściem [#20] do laboratorium zauważycie redańskich żołnierzy [#19].

Kiedy Cynthia zdejmie iluzję z drzwi, pojawi się oko strażnicze, które zada zagadkę. Na pierwszą postanowi odpowiedzieć jeden z naukowców - niestety poda błędną odpowiedź i zginie. Nadejdzie kolej na Ciebie - oko może Ci zadać jedną z trzech zagadek:

  • Gdy jestem sam, nie można mnie zważyć. Gdy jest nas wiele, możemy być ciężkie. Mam dar uzdrawiania, lecz racz zauważyć, że mogę też szarpać mym jedynym zębem. Odpowiedź: Czas.
  • Będę krótki lub długi, przyjdę nocą lub w dzień. Piękny lub paskudny, lecz tylko twój... Odpowiedź: Sen.
  • Skłonny do łaski i do drwin. Miewam ofiary, gdy jestem zły. Raz ironiczny, drugi raz psi. Wręczam też dary: masz mnie i ty. Odpowiedź: Los.

Każdorazowo możesz poradzić się pozostałych członków ekspedycji, jaka jest prawidłowa odpowiedź według nich.

Krok 5: Wejdź do pracowni Daerhenny - Tajemnice Loc Muinne (kroki 2 - 10); Dziennik Daerhenny; Biały kruk | Akt 3 - zadania poboczne - Iorweth - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Krok 5: Wejdź do pracowni Daerhenny

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie