Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Oblężenie Vergen

Zleceniodawca: Automatycznie po ukończeniu zadania Wieczna bitwa.

Krok 1: Porozmawiaj z Zoltanem Chivayem

Biegnij pod zachodnią bramę, gdzie spotkasz się z Zoltanem (M15, 22), w czasie rozmowy rozpocznie się oblężenie.

Krok 2: Uruchom krasnoludzki mechanizm

Na dzień dobry postanowicie poczęstować żołnierzy gorącym olejem - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Na dzień dobry postanowicie poczęstować żołnierzy gorącym olejem. Wbiegnij na mury po prawej stronie - tuż przy samym końcu znajdziesz mechanizm (M15, 23) wylewający płyn - musisz szybko wciskać lewy przycisk myszy. Uważaj jednak na Kaedweńskich rycerzy.

Krok 3: Wróć pod bramę do Zoltana

Po oblaniu przeciwników olejem powróć pod bramę do Zoltana (M15, 22).

Dodatkowa nagroda: 300 XP

Krok 4: Wycofaj się. Podążaj za Zoltanem

Niestety siły wroga zdołają przedrzeć się do pierwszej bramy, musisz czym prędzej się wycofać pod następną bramę (M15, 5)

Dodatkowa nagroda: 200 XP

Krok 5: Obroń mury Vergen

Wbiegnij na mury (M15, 24), gdzie przez dłuższy czas będziesz musiał odpierać atak oponentów - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wbiegnij na mury (M15, 24), gdzie przez dłuższy czas będziesz musiał odpierać atak oponentów. Nie będziesz sam, więc nie musisz się martwić, iż zostaniesz okrążony. Żołnierze wdzierają się na mury przy pomocy dwóch drabin. Dobrze sprawdza się tutaj znak Aard, który umożliwia Ci zrzucanie przeciwników z murów.

Dodatkowa nagroda: 400 XP

Musisz odeprzeć kolejną falę przeciwników - postępuj identycznie jak uprzednio, powinieneś bezproblemowo przetrwać.

Dodatkowa nagroda: 400 XP

Krok 6: Sprawdź sekretny tunel do Vergen

Dowiesz się o tajemnej kopalni, o której prawie nikt nie wie, lecz wysłany dla pewności oddział zwiadowców nie powraca - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Dowiesz się o tajemnej kopalni, o której prawie nikt nie wie, lecz wysłany dla pewności oddział zwiadowców nie powraca. Biegnij wraz z Saskią do tegoż sekretnego tunelu (M15, 25). Wewnątrz czeka Cię przeprawa przez najemników (M22, 2), jako, że przeciwnik ma przewagę liczebną uważaj, aby nie dać się otoczyć.

Dodatkowa nagroda: 300 XP

Krok 7: Zabij Detmolda

Dotrzesz w końcu do większej części jaskini, gdzie spotkasz się z Detmoldem (M22, 3) - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Dotrzesz w końcu do większej części jaskini, gdzie spotkasz się z Detmoldem (M22, 3). Potyczkę ciężko nazwać walką, gdyż musisz przeżyć na tyle długo, aż mag rzuci na Ciebie zaklęcie. Przestrzeń do manewrowania masz ograniczoną polem siłowym. Na szczęście nie zginiesz, gdyż zostaniesz uratowany przez kogoś zaskakującego. Detmold zdoła uciec teleportem.

Dodatkowa nagroda: 300 XP

Krok 8: Wróć na mury i broń Vergen

Po krótkiej rozmowie z Saskia opuść jaskinię i powróć do Vergen (M22, 1) - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po krótkiej rozmowie z Saskia opuść jaskinię i powróć do Vergen (M22, 1). Przywita Cię Zoltan. Automatycznie przeniesiesz się na mury miasta.

Dodatkowa nagroda: 400 XP

Uwaga! W zależności od tego, czy pomogłeś trollicy czy też najemnikom w zadaniu Gdzie jest Triss Merigold?, do pomocy przy oblężeniu przybędą trolle bądź najemnicy.

Krok 9: Obroń mury Vergen

Jeszcze raz musisz odeprzeć falę wrogów wchodzących na mur po drabinach, pamiętaj o używaniu znaku Aard, aby ich zrzucać. Po pewnym czasie pojawi się Iorweth z oddziałem łuczników Scoia'tael.

Krok 10: Przebij się do Iorwetha

Musisz zamknąć bramę, aby odciąć Henseltowi drogę ucieczki, zmuszając go tym samym do poddania się - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Musisz zamknąć bramę, aby odciąć Henseltowi drogę ucieczki, zmuszając go tym samym do poddania się. Biegnij na drugi koniec muru, gdzie znajdziesz drabinę (M15, 26). Zejdź na dół i udaj się do Iorwetha (M15, 27).

Dodatkowa nagroda: 300 XP

Krok 11: Eskortuj Zoltana do dźwigni przy bramie

Ostatnim etapem zadania będzie eskortowanie Zoltana do dźwigni (M15, 28), przy pomocy której zamknie bramę - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Ostatnim etapem zadania będzie eskortowanie Zoltana do dźwigni (M15, 28), przy pomocy której zamknie bramę. Nie natrafisz na żaden opór po drodze, uważaj jednak na schody przy przejściu, gdyż jacyś żołnierze mogą się przedrzeć. Odczekaj aż Zoltan zamknie bramę - aktywuje się przerywnik filmowy, na którym Henselt się poddaje.

Nagroda: 600 XP

Krok 12: Odszukaj Saskię i Filippę w kwaterze czarodziejki

Gdy tylko udasz się za Saskią i Filippą zauważysz, jak przechodzą przez portal i znikają.

Krok 13: Przeszukaj komnatę Filippy Eilhart

Wejdź do środka komnaty czarodziejki (M15, 14) i dokładnie przeszukaj wszystkie pomieszczenia - Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wejdź do środka komnaty czarodziejki (M15, 14) i dokładnie przeszukaj wszystkie pomieszczenia. W jednym z nich znajdziesz książkę Jady i trucizny. Z tego co wyczytasz, wywnioskujesz, iż Filippa użyła róży pamięci, aby wpłynąć na umysł Saskii. Podążaj za Iorwethem do Loc Muinne.

Koniec Aktu 2. Kontynuacja w Akt 3 - Iorweth.