Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W piwie prawda | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

W piwie prawda

Zleceniodawca: Pijany żołnierz (M25, 10). Dopiero po rozpoczęciu zadania Teoria spisku.

Krok 1: Odszukaj Odrina

W obozie znajdziesz trzech pijanych żołnierzy (M25, 10) wołających swojego kompana, Odrina - W piwie prawda | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

W obozie znajdziesz trzech pijanych żołnierzy (M25, 10) wołających swojego kompana, Odrina. Niestety nie dowiesz się zbyt wiele, gdzie mógł się zapodziać, musisz poszukać na własną rękę. Opuść obóz wychodząc przez zachodnią bramę na plażę (M25, 11), leżącego, półprzytomnego, Odrina znajdziesz tuż przy wejściu do jaskini (M25, 17).

Krok 2: Zaprowadź Odrina do jego trzech kolegów

Podnieś pijaka i maszeruj wraz z nim pod bramę (M25, 11) - zatrzyma was strażnik - W piwie prawda | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Podnieś pijaka i maszeruj wraz z nim pod bramę (M25, 11) - zatrzyma was strażnik. Możesz spróbować go przekupić bądź powiedzieć, że jest to Twój jeniec lub świadek.

Uwaga! Jeśli pozwolisz strażnikowi zaraportować (opcja dialogowa ze świadkiem), to zadanie zakończy się niepowodzeniem!

Po wejściu do obozu musisz zebrać całą kompanię pijaczków (M25, 10) - wystarczy, że podejdziesz do nich.

Krok 3: Doprowadź Odrina i jego pijanych przyjaciół do obozowej kantyny

Po zebraniu większej grupy, całą piątką udaj się do kantyny (M25, 3) - W piwie prawda | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po zebraniu większej grupy, całą piątką udaj się do kantyny (M25, 3). Przy piwie porozmawiaj z żołnierzami, bez większych problemów powinieneś dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Musisz jednak odpowiednio dobrać kwestie dialogowe - "Wszyscy boją się Henselta" oraz "Potrzebuję informacji". Otrzymasz kwadratową monetę oraz informację, że Świszcząca Zośka z burdelu zaprowadzi Cię do spiskowców po podaniu jej zdania-klucza. Zadanie dobiega końca.