Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zawiera kompletny opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wraz z konsekwencjami wyborów Geralta oraz listę przedmiotów, schematów, osiągnięć, scen erotycznych i wielu innych elementów gry.

4 maja 2012Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
The Witcher 2: Assassins of Kings to gra, do której trudno podchodzić bez poradnika - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy

The Witcher 2: Assassins of Kings to gra, do której trudno podchodzić bez poradnika. Trudne walki i zawiła fabuła, a do tego ogrom możliwości oraz ścieżek rozwoju - dla niektórych graczy to zbyt wiele. Aby rozwiązać wszystkie problemy i pomóc Białym Wilkom w bezstresowym cieszeniu się grą, stworzyliśmy niniejszy poradnik. Zawiera on nie tylko obszerny opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, ale również przydatne grafy obrazujące konsekwencje naszych wyborów oraz możliwe zakończenia. Do tego dochodzi kompletna lista wszystkich zbroi, broni, eliksirów i innych przedmiotów, wzbogacona o szereg schematów pozwalających na ich utworzenie. Nie zabrakło też opisów scen erotycznych i przydatnych zestawień handlarzy, osiągnięć, zdolności, umiejętności i easter eggów. Do całości dodano też poręczny bestiariusz oraz rozdział poświęcony mapom terenu. Wszystkie walki z bossami zostały szczegółowo opisane, a niektóre fragmenty gry zobrazowano przez filmy wideo.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Kompletny opis przejścia - stanowiący szczegółowy opis wszystkich zadań z podziałem na kolejne kroki wraz z uwzględnieniem wszystkich możliwych wyborów i ich konsekwencji;
  • Opis zadań wprowadzonych w Edycji Rozszerzonej - po stronie Iorwetha (Tajemnice Loc Muinne, Dziennik Daerhenny, Biały kruk) jak również po stronie Roche'a (Lilie i żmije, Świadek koronny, Pacta sunt servanda, Posłaniec);
  • Liczne wskazówki i uwagi - przypominające o ewentualnych konsekwencjach poczynań bohatera;
  • Dokładne mapy lokacji - z zaznaczonymi miejscami mającymi związek z rozgrywką.
  • Bezpłatna aktualizacja - dla osób, które posiadają już poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów dostępna jest bezpłatna aktualizacja, zawierająca opis przejścia misji dodanych w Edycji Rozszerzonej.
  • Rozwój bohatera - informacje dotyczące umiejętności i zdolności;
  • Sceny erotyczne - ich opis oraz sposób odblokowania;
  • Opis 388 przedmiotów i 71 schematów - przydatnych nie tylko dla kolekcjonerów i fanów craftingu;
  • Spis sprzedawców - handel jeszcze nigdy nie był tak wygodny;
  • Lista osiągnięć - wraz z poradami dotyczącymi ich odblokowania;
  • Grafy decyzji - w czytelny sposób obrazujące konsekwencje naszych poczynań;
  • Mapy, screeny i filmy - pozwalające na łatwe odnalezienie się w świecie gry.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy

Poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zawiera bogato ilustrowana solucja wszystkich dostępnych w grze zadań fabularnych jak i pobocznych. Każde z zadań składa się z opisu podzielonego na kolejne kroki z uwzględnieniem możliwych wariantów przejścia.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry

Poradnik zawiera grafy, możliwych ścieżek i konsekwencji poszczególnych zadań. Wnikliwie opisuje również możliwe zakończenia gry, a raczej ważniejsze wybory podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

Encyklopedia gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów zawiera informacje, które przydadzą się na każdym etapie gry. Są to między innymi: opis 388 przedmiotów i 71 schematów, kompletne oferty 24 sprzedawców, spis scen erotycznych oraz mini-poradnik do osiągnięć.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB

Patche (łatki) do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Trainery do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

The Witcher 2: Assassins of Kings

RPG

komentarze czytelników (258)

ryszards  2014-01-10 - 11:28

Poradziłem sobie jak ktoś będzie miał problem w tej misi w miarę dokładnie ją opiszę.

sztefcio  2014-03-02 - 19:40

Super robota, dzięki wielkie za taki poradnik :)

maciex50  2014-06-07 - 14:21

W poradniku jest jeden błąd w zadaniu:"Tajemnice Loc Muine" w 3 wersie nie powinna być "wieża" tylko "góra na tle nieba"

Tymson  2014-08-24 - 18:38

Skąd wziąć narzędzia chirurgiczne?

Shasiu  2014-08-24 - 20:00

Kupić, sprzedaje je handlarka w pobliżu bramy miasta (nie pamiętam dokładnie jak się nazywa, ale gdzieś obok niej stoi elfka która pyta się czym zajmują się wiedźmini).

easyrev  2014-10-14 - 20:53

Co można wygrać podejmując w misji "Sprzed Stuleci" walkę ze starożytnym elfickim mnichem (podziemia Loc Muinne, III akt) zamiast pokojowego przyjęcia od niego "daru" w postaci resetu umiejętności? Walka z bossem i kilkoma gargulcami na raz, i to w ciasnym pomieszczeniu, to niezbyt przyjemna zabawa i chciałbym wiedzieć czy warto?

kylo19  2014-10-14 - 21:32

@up To jest Vran nie Elf :). Z jego zwłok można zabrać kostur z bardzo wysokimi obrażeniami ( ja go nigdy nie używałem, bo cały klimat pryska gdy Geralt wali staffem, ale de facto to bardzo dobra broń) i chyba smocze łuski do schematu na Zerrikantermenta - w miarę dobrego, acz nieopłacalnego srebrnego miecza.

easyrev  2014-10-15 - 17:24

@kylo19 Dzięki!

kylo19  2014-10-15 - 21:50

Do usług :-).

MlodyJimmy55  2014-12-27 - 19:25

Mam pytanie-czy jak przejdę grę to mogę nadal grać na tym samym zapisie?

AIDIDPl  2014-12-27 - 23:25

Nie. Grasz od nowa, a statystyki się resetują. Możesz jedynie importować zapis gry z jedynki i na tej postaci z lekkimi bonusami w postaci pierdół w eku możesz grać w dwójce... I to jest kapa. Bo Wiedźmin w jedynce pod koniec ma umiejętności spore i np. utopca zabija dwoma uderzeniami, tak w dwójce znowu musi się z nim męczyć...Bo tam są nowe umiejętności i system walki, zupełnie wypierające te z jedynki, jedynie znaki już umie, które i tak są pozmieniane i trzeba je ekspić po "dwójkowemu", czyli de facto od nowa...

MlodyJimmy55  2014-12-30 - 10:46

AIDIDP|-Dzięki

RSelevan  2015-04-02 - 20:39

Trzymajcie sejwy do Witchera 3. :)

Loghos  2015-05-10 - 12:05

Mały błąd w opisie legowiska harpii - królowa nie pojawia się, kiedy Geralt zabiera ostatni kryształ, tylko, kiedy zabiera kryształ ze snem Letho :) W zależności, jak się będzie błądzić po tym legowisku, można ten kryształ wziąć jako drugi - a na upartego nawet jako pierwszy :D

garbusthc1986  2015-05-24 - 07:36

Gram w wiedzmin 2 jestem w misji w szponach szaleństwa. Odnalazłem leki i nie wiem jak je podać Gridleyowi. Pomóżcie.

garbusthc1986  2015-05-24 - 07:37

Jak podać lek gridleyowi?

Mikson88  2015-05-24 - 15:37

garbusthc1986 Wystarczy do niego zagadać, gdy już znajdziesz lek...

Bunny_pl  2015-06-07 - 17:39

Mam problem. Otóż, postanowiłam przejść przez obóz ale gra tego nie mogła zrozumieć i się nie zapisała na tych klifach a w obozie. Teraz gdy wczytuję grę, niezależnie od tego co zrobię po prostu kusznicy od razu mnie zabijają. Nie chcę się cofać do ostatniego zapisu bo pochodzi on jeszcze z Flotsam. Macie może pomysł co zrobić? Jestem po stronie Iorwetha jakby komuś to było potrzebne...

damianyk  2015-07-10 - 19:27

w żadnym poradniku nie opisujecie zadania "Wór pełen piór"

$$ WAFEL $$  2015-07-24 - 19:30

Krok 11: Gdy chcę przejść przez mgłę do Obozu Henselta nigdzie nie pojawia mi się przejście, a szukałem wszędzie. :( proszę o pomoc.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry