Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zawiera kompletny opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wraz z konsekwencjami wyborów Geralta oraz listę przedmiotów, schematów, osiągnięć, scen erotycznych i wielu innych elementów gry.

4 maja 2012Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
The Witcher 2: Assassins of Kings to gra, do której trudno podchodzić bez poradnika - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy

The Witcher 2: Assassins of Kings to gra, do której trudno podchodzić bez poradnika. Trudne walki i zawiła fabuła, a do tego ogrom możliwości oraz ścieżek rozwoju - dla niektórych graczy to zbyt wiele. Aby rozwiązać wszystkie problemy i pomóc Białym Wilkom w bezstresowym cieszeniu się grą, stworzyliśmy niniejszy poradnik. Zawiera on nie tylko obszerny opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, ale również przydatne grafy obrazujące konsekwencje naszych wyborów oraz możliwe zakończenia. Do tego dochodzi kompletna lista wszystkich zbroi, broni, eliksirów i innych przedmiotów, wzbogacona o szereg schematów pozwalających na ich utworzenie. Nie zabrakło też opisów scen erotycznych i przydatnych zestawień handlarzy, osiągnięć, zdolności, umiejętności i easter eggów. Do całości dodano też poręczny bestiariusz oraz rozdział poświęcony mapom terenu. Wszystkie walki z bossami zostały szczegółowo opisane, a niektóre fragmenty gry zobrazowano przez filmy wideo.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Kompletny opis przejścia - stanowiący szczegółowy opis wszystkich zadań z podziałem na kolejne kroki wraz z uwzględnieniem wszystkich możliwych wyborów i ich konsekwencji;
  • Opis zadań wprowadzonych w Edycji Rozszerzonej - po stronie Iorwetha (Tajemnice Loc Muinne, Dziennik Daerhenny, Biały kruk) jak również po stronie Roche'a (Lilie i żmije, Świadek koronny, Pacta sunt servanda, Posłaniec);
  • Liczne wskazówki i uwagi - przypominające o ewentualnych konsekwencjach poczynań bohatera;
  • Dokładne mapy lokacji - z zaznaczonymi miejscami mającymi związek z rozgrywką.
  • Bezpłatna aktualizacja - dla osób, które posiadają już poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów dostępna jest bezpłatna aktualizacja, zawierająca opis przejścia misji dodanych w Edycji Rozszerzonej.
  • Rozwój bohatera - informacje dotyczące umiejętności i zdolności;
  • Sceny erotyczne - ich opis oraz sposób odblokowania;
  • Opis 388 przedmiotów i 71 schematów - przydatnych nie tylko dla kolekcjonerów i fanów craftingu;
  • Spis sprzedawców - handel jeszcze nigdy nie był tak wygodny;
  • Lista osiągnięć - wraz z poradami dotyczącymi ich odblokowania;
  • Grafy decyzji - w czytelny sposób obrazujące konsekwencje naszych poczynań;
  • Mapy, screeny i filmy - pozwalające na łatwe odnalezienie się w świecie gry.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy

Poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zawiera bogato ilustrowana solucja wszystkich dostępnych w grze zadań fabularnych jak i pobocznych. Każde z zadań składa się z opisu podzielonego na kolejne kroki z uwzględnieniem możliwych wariantów przejścia.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry

Poradnik zawiera grafy, możliwych ścieżek i konsekwencji poszczególnych zadań. Wnikliwie opisuje również możliwe zakończenia gry, a raczej ważniejsze wybory podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry

Encyklopedia gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów zawiera informacje, które przydadzą się na każdym etapie gry. Są to między innymi: opis 388 przedmiotów i 71 schematów, kompletne oferty 24 sprzedawców, spis scen erotycznych oraz mini-poradnik do osiągnięć.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB

Patche (łatki) do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Trainery do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

The Witcher 2: Assassins of Kings

RPG akcji

komentarze czytelników (241)

alwarossss  2012-05-22 - 20:58

jak sie wpisuje kody np na niesmiertelnosc juz mnie wkurwia bijatyka z tym krolobujca jak go pokonac skoro mam kiepsko rozwinietee umiejetnosci w ogole slabo sie dobywa uzbrojenie itp wychlalemn chyba wszystkie eliksiry i co z tego jakis pedal w poradniku na you tuba to rozjebal go chyba 3 ciosami

alwarossss  2012-05-28 - 17:31

ta gra jest pojebana bez poradnika ani rusz jak sie nie robi po kolei misji zgodnie z poradnikiem to dupa kurwa omijane sa dialogi i w tedy dupa zdobylem chorgiw krysztaly i dalej ni euzdrawia sesili oraz nie moge przejs za mgle kurwa mac

alwarossss  2012-06-01 - 18:59

witam czy ktos moze mi pomoc? jestem w kacie 2 i mama problem znalazlem juz 2 artefakty i gdy wrocilem z jaksin do filippy ta pochwalila mnie i mam oszukac jeszce 2 ale jakie wczesniej bylo w opisie ze sama je znajdzie ponoc roze i miecz ...

alwarossss  2012-06-01 - 23:25

chyba wszystko zrobilem co bylo mozliwe udajac sie do fillipy nie ma zadnego dialogu konkretnego abym mogl isc za mgle i ona ze mna jako sowa natomiast jesli uwolnie trolice i wezme chustke to nie ma jej w swojej kwaterze tylko podchodzi do mnie przed wejsciem jakis cieici mowi ze poszla do saski oczywiscie nie mog sie dostac gdyz pilnuja wejscia 2 skoyatel ...co robic nie ma dialogu abym mogl isc za mgle oraz zadnej zadymy wiesniakow co chca zatluc ksiecia

Kumavan  2012-07-10 - 11:06

Cześć. Mam ważne pytanie w związku z małą awarią kompa. Czeka mnie reinstal windy i mam pytanie, co skopiować z poprzedniej instalki Wiedźmina 2, aby po nowej instalce odzyskać savy, profil itp? Wystarczy katalog gamesaves? Będę mocno wdzięczny za pomoc.

Crod4312  2012-07-14 - 17:48

Tak wystarczy katalog gamesaves.

HikisS  2012-08-20 - 21:08

Jesli chodzi o walke z kejranem to najpierw niszczy sie wszystkie *lapki i gdy zostaje ostatnia to jest animacja ... 1- klikamy prawym aby wskoczyc na jego *lapke 2- po chwili klikamy lewym aby wbic miecz i utrzymac sie na nim 3- po tym jak podniesie ja w gore ( z Toba) to moment pozniej trzeba klikac spacje aby z niej zeskoczyc 4- animacja ze niszczy most, wbijamy pod skale 5- dajemy ochrone znakem (8) i biegniemy na lewo, nastepnie po resztkach mostu na gore i spacja 6- animacja ze Geralt podstawia ladunek i tyle ps. potem konieczne trzeba wziac z Kejrana Rzeczy , tj w ktorejs lapie, konieczne do zrobienia najlepszej zbroi dostepnej w akcie I. :) ps. moze spacji nie klikasz aby zeskoczyl :p jesli to nie to to niewiem :/

Scorpius1011  2013-01-15 - 19:20

Jak mam pobrać poradnik do tej gry . Wysłałem SmS , dostałem kod i nie mogę pobrać .poradnika

Soulcatcher  2013-01-15 - 19:22

Scorpius1011 ---> opisz problem na uwagi@gry-online.pl tam ci pomogą

zlo169  2013-02-06 - 21:42

Mógłby ktoś wysłać/udostępnić save z gry tuż po przejściu mostu z Fostestem przy ataku smoka? Próbowałem ten moment przejść kilkadziesiąt razy, próbowało jeszcze innych osób (w różnych kombinacjach) i po prostu się nie da :/

catalea  2013-04-07 - 19:20

POMOCY !!! Normalnie uzależniłam się od tej gry , a gram od niedawna . Mam mega problem , ponieważ dopóki grałam sama było wszystko ok , ale chłopak mój który patrzył jak gram też chciał spróbować i podczas mojej nieobecności zagrał. Tak namieszał mi , że ja biedna teraz nie wiem co zrobić. Chodzi mi o część , która jest w tym linku [link] . Po walce z Vanhemarem Geralt powinien wrócić się po figurkę , bez tej figurki jak się okazało nie można uratować Saski , czy da się jakoś po nią wrócić ? Jak nie to będę skazana na powrót aż do walki z Kejranem , bo oczywiście mój chłopak zapisy robił zamiast na starych to na nowych sejwach :(

padyszach  2013-04-09 - 23:11

catalea --->o jaki link Ci chodzi? Jak można zapisać grę na stary save? :P Popatrz dobrze na listę save.

Irek22  2013-04-09 - 23:20

zlo169 [231] się nie da Się da. catalea [232] Tak że graj dalej i się nie przejmuj.

StaraPika  2013-05-12 - 20:20

zlo169 jaki masz sprzet? na slabych sprzetach jest problem z qte, zrob najmniejsza rozdzielczosc i 0 detali

aya18  2013-08-12 - 11:40

Witam Mam problem z zadaniem powracające wspomnienia. Po odnalezieniu książki o Dzikim Gonie mw elfickiej łaźni nie ma nowej opcji dialogowej z Jaskrem, a po śmierci Cedrika nie wiem jak zainicjować rozmowę z Rosh`em. W 2 akcie nowe dialogi też się nie aktywowały. Proszę o pomoc

pyzacz  2014-01-03 - 09:37

alwarossss ile Ty masz lat? 15? Po cholerę uruchamiasz gry które Cię przerastają? Pograj sobie w Minecrafta, a jak trochę dorośniesz to wróć do Widźmina

ryszards  2014-01-10 - 02:47

Akt 2 Symbol śmierci; Symbol nienawiści nie wiem jak wejść na górę pod ten zamek po artefakt.Czy mam szukać jakiegoś tunelu.Proszę o pomoc.

ryszards  2014-01-10 - 11:28

Poradziłem sobie jak ktoś będzie miał problem w tej misi w miarę dokładnie ją opiszę.

sztefcio  2014-03-02 - 19:40

Super robota, dzięki wielkie za taki poradnik :)

maciex50  2014-06-07 - 14:21

W poradniku jest jeden błąd w zadaniu:"Tajemnice Loc Muine" w 3 wersie nie powinna być "wieża" tylko "góra na tle nieba"

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - encyklopedia gry - poradnik do gry