Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

The Witcher 2: Assassins of Kings to gra, do której trudno podchodzić bez poradnika. Trudne walki i zawiła fabuła, a do tego ogrom możliwości oraz ścieżek rozwoju - dla niektórych graczy to zbyt wiele. Aby rozwiązać wszystkie problemy i pomóc Białym Wilkom w bezstresowym cieszeniu się grą, stworzyliśmy niniejszy poradnik. Zawiera on nie tylko obszerny opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, ale również przydatne grafy obrazujące konsekwencje naszych wyborów oraz możliwe zakończenia. Do tego dochodzi kompletna lista wszystkich zbroi, broni, eliksirów i innych przedmiotów, wzbogacona o szereg schematów pozwalających na ich utworzenie. Nie zabrakło też opisów scen erotycznych i przydatnych zestawień handlarzy, osiągnięć, zdolności, umiejętności i easter eggów. Do całości dodano też poręczny bestiariusz oraz rozdział poświęcony mapom terenu. Wszystkie walki z bossami zostały szczegółowo opisane, a niektóre fragmenty gry zobrazowano przez filmy wideo.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Kompletny opis przejścia - stanowiący szczegółowy opis wszystkich zadań z podziałem na kolejne kroki wraz z uwzględnieniem wszystkich możliwych wyborów i ich konsekwencji;
  • Opis zadań wprowadzonych w Edycji Rozszerzonej - po stronie Iorwetha (Tajemnice Loc Muinne, Dziennik Daerhenny, Biały kruk) jak również po stronie Roche'a (Lilie i żmije, Świadek koronny, Pacta sunt servanda, Posłaniec);
  • Liczne wskazówki i uwagi - przypominające o ewentualnych konsekwencjach poczynań bohatera;
  • Dokładne mapy lokacji - z zaznaczonymi miejscami mającymi związek z rozgrywką.
  • Bezpłatna aktualizacja - dla osób, które posiadają już poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów dostępna jest bezpłatna aktualizacja, zawierająca opis przejścia misji dodanych w Edycji Rozszerzonej.
  • Rozwój bohatera - informacje dotyczące umiejętności i zdolności;
  • Sceny erotyczne - ich opis oraz sposób odblokowania;
  • Opis 388 przedmiotów i 71 schematów - przydatnych nie tylko dla kolekcjonerów i fanów craftingu;
  • Spis sprzedawców - handel jeszcze nigdy nie był tak wygodny;
  • Lista osiągnięć - wraz z poradami dotyczącymi ich odblokowania;
  • Grafy decyzji - w czytelny sposób obrazujące konsekwencje naszych poczynań;
  • Mapy, screeny i filmy - pozwalające na łatwe odnalezienie się w świecie gry.

Informacje o Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Autor : Artur Arxel Justyński

Poradnik zawiera : strony: 281, ilustracje: 1065 .

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Opis przejścia

Wybory i ich konsekwencje

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Wybory i ich konsekwencje

Encyklopedia gry

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Encyklopedia gry

Popularne strony w Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (258)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
15.01.2013 19:20
odpowiedz
Scorpius1011
1
Junior

Jak mam pobrać poradnik do tej gry . Wysłałem SmS , dostałem kod i nie mogę pobrać .poradnika

15.01.2013 19:22
odpowiedz
Soulcatcher
191
Tyranny

Scorpius1011 ---> opisz problem na uwagi@gry-online.pl tam ci pomogą

06.02.2013 21:42
odpowiedz
zlo169
26
Centurion

Mógłby ktoś wysłać/udostępnić save z gry tuż po przejściu mostu z Fostestem przy ataku smoka? Próbowałem ten moment przejść kilkadziesiąt razy, próbowało jeszcze innych osób (w różnych kombinacjach) i po prostu się nie da :/

07.04.2013 19:20
odpowiedz
catalea
1
Junior

POMOCY !!! Normalnie uzależniłam się od tej gry , a gram od niedawna . Mam mega problem , ponieważ dopóki grałam sama było wszystko ok , ale chłopak mój który patrzył jak gram też chciał spróbować i podczas mojej nieobecności zagrał. Tak namieszał mi , że ja biedna teraz nie wiem co zrobić. Chodzi mi o część , która jest w tym linku [link] . Po walce z Vanhemarem Geralt powinien wrócić się po figurkę , bez tej figurki jak się okazało nie można uratować Saski , czy da się jakoś po nią wrócić ? Jak nie to będę skazana na powrót aż do walki z Kejranem , bo oczywiście mój chłopak zapisy robił zamiast na starych to na nowych sejwach :(

09.04.2013 23:11
odpowiedz
padyszach
3
Junior

catalea --->o jaki link Ci chodzi? Jak można zapisać grę na stary save? :P Popatrz dobrze na listę save.

09.04.2013 23:20
odpowiedz
Irek22
75
Legend

zlo169 [231]
się nie da

Się da.

catalea [232]

spoiler start

Geralt nie bierze tej figurki.
Ta figurka to zaklęta Triss.
Oesterlen ją bierze i odczarowuje ją - za pomocą Assire - w Loc Muine.

spoiler stop

Tak że graj dalej i się nie przejmuj.

12.05.2013 20:20
odpowiedz
StaraPika
46
Chorąży

zlo169
jaki masz sprzet?
na slabych sprzetach jest problem z qte, zrob najmniejsza rozdzielczosc i 0 detali

12.08.2013 11:40
odpowiedz
aya18
1
Junior

Witam
Mam problem z zadaniem powracające wspomnienia. Po odnalezieniu książki o Dzikim Gonie mw elfickiej łaźni nie ma nowej opcji dialogowej z Jaskrem, a po śmierci Cedrika nie wiem jak zainicjować rozmowę z Rosh`em.
W 2 akcie nowe dialogi też się nie aktywowały. Proszę o pomoc

03.01.2014 09:37
odpowiedz
pyzacz
2
Junior

alwarossss ile Ty masz lat? 15? Po cholerę uruchamiasz gry które Cię przerastają? Pograj sobie w Minecrafta, a jak trochę dorośniesz to wróć do Widźmina

10.01.2014 02:47
odpowiedz
ryszards
2
Junior

Akt 2 Symbol śmierci; Symbol nienawiści nie wiem jak wejść na górę pod ten zamek po artefakt.Czy mam szukać
jakiegoś tunelu.Proszę o pomoc.

10.01.2014 11:28
odpowiedz
ryszards
2
Junior

Poradziłem sobie jak ktoś będzie miał problem w tej misi w miarę dokładnie ją opiszę.

02.03.2014 19:40
odpowiedz
sztefcio
1
Junior

Super robota, dzięki wielkie za taki poradnik :)

07.06.2014 14:21
odpowiedz
maciex50
8
Legionista

W poradniku jest jeden błąd w zadaniu:"Tajemnice Loc Muine" w 3 wersie nie powinna być "wieża" tylko "góra na tle nieba"

24.08.2014 18:38
odpowiedz
Tymson
1
Junior

Skąd wziąć narzędzia chirurgiczne?

24.08.2014 20:00
odpowiedz
Shasiu
19
Konsul

Kupić, sprzedaje je handlarka w pobliżu bramy miasta (nie pamiętam dokładnie jak się nazywa, ale gdzieś obok niej stoi elfka która pyta się czym zajmują się wiedźmini).

14.10.2014 20:53
odpowiedz
easyrev
6
Junior

Co można wygrać podejmując w misji "Sprzed Stuleci" walkę ze starożytnym elfickim mnichem (podziemia Loc Muinne, III akt) zamiast pokojowego przyjęcia od niego "daru" w postaci resetu umiejętności? Walka z bossem i kilkoma gargulcami na raz, i to w ciasnym pomieszczeniu, to niezbyt przyjemna zabawa i chciałbym wiedzieć czy warto?

14.10.2014 21:32
odpowiedz
kylo19
50
Agent Tremere

@up
To jest Vran nie Elf :). Z jego zwłok można zabrać kostur z bardzo wysokimi obrażeniami ( ja go nigdy nie używałem, bo cały klimat pryska gdy Geralt wali staffem, ale de facto to bardzo dobra broń) i chyba smocze łuski do schematu na Zerrikantermenta - w miarę dobrego, acz nieopłacalnego srebrnego miecza.

15.10.2014 17:24
odpowiedz
easyrev
6
Junior

@kylo19 Dzięki!

15.10.2014 21:50
odpowiedz
kylo19
50
Agent Tremere

Do usług :-).

27.12.2014 19:25
odpowiedz
MlodyJimmy55
4
Junior

Mam pytanie-czy jak przejdę grę to mogę nadal grać na tym samym zapisie?

27.12.2014 23:25
odpowiedz
AIDIDPl
89
PC-towiec

Nie. Grasz od nowa, a statystyki się resetują. Możesz jedynie importować zapis gry z jedynki i na tej postaci z lekkimi bonusami w postaci pierdół w eku możesz grać w dwójce...

I to jest kapa. Bo Wiedźmin w jedynce pod koniec ma umiejętności spore i np. utopca zabija dwoma uderzeniami, tak w dwójce znowu musi się z nim męczyć...Bo tam są nowe umiejętności i system walki, zupełnie wypierające te z jedynki, jedynie znaki już umie, które i tak są pozmieniane i trzeba je ekspić po "dwójkowemu", czyli de facto od nowa...

30.12.2014 10:46
odpowiedz
MlodyJimmy55
4
Junior

AIDIDP|-Dzięki

02.04.2015 20:39
odpowiedz
RSelevan
6
Junior

Trzymajcie sejwy do Witchera 3. :)

10.05.2015 12:05
odpowiedz
Loghos
1
Junior

Mały błąd w opisie legowiska harpii - królowa nie pojawia się, kiedy Geralt zabiera ostatni kryształ, tylko, kiedy zabiera kryształ ze snem Letho :) W zależności, jak się będzie błądzić po tym legowisku, można ten kryształ wziąć jako drugi - a na upartego nawet jako pierwszy :D

24.05.2015 07:36
odpowiedz
garbusthc1986
1
Junior

Gram w wiedzmin 2 jestem w misji w szponach szaleństwa. Odnalazłem leki i nie wiem jak je podać Gridleyowi. Pomóżcie.

24.05.2015 07:37
odpowiedz
garbusthc1986
1
Junior

Jak podać lek gridleyowi?

24.05.2015 15:37
odpowiedz
Mikson88
3
Junior

garbusthc1986
Wystarczy do niego zagadać, gdy już znajdziesz lek...

07.06.2015 17:39
odpowiedz
Bunny_pl
1
Junior

Mam problem. Otóż, postanowiłam przejść przez obóz ale gra tego nie mogła zrozumieć i się nie zapisała na tych klifach a w obozie. Teraz gdy wczytuję grę, niezależnie od tego co zrobię po prostu kusznicy od razu mnie zabijają.
Nie chcę się cofać do ostatniego zapisu bo pochodzi on jeszcze z Flotsam.
Macie może pomysł co zrobić?
Jestem po stronie Iorwetha jakby komuś to było potrzebne...

10.07.2015 19:27
odpowiedz
damianyk
49
Pretorianin

w żadnym poradniku nie opisujecie zadania "Wór pełen piór"

24.07.2015 19:30
odpowiedz
$$ WAFEL $$
1
Junior

Krok 11: Gdy chcę przejść przez mgłę do Obozu Henselta nigdzie nie pojawia mi się przejście, a szukałem wszędzie. :( proszę o pomoc.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209358Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209357Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209356Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209355Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209354Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209353Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209352Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209351Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - screen - 2011-05-18 - 209350