Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Nie ma mocnych: Flotsam

Zleceniodawca: Chudy Janos (M7, 3)

Krok 1: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Chudego Janosa

Wewnątrz karczmy, przy jednym ze stolików, znajdziesz kilku mężczyzn lubujących się w siłowaniu się na rękę - Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wewnątrz karczmy, przy jednym ze stolików, znajdziesz kilku mężczyzn lubujących się w siłowaniu się na rękę. Do zadania możesz przystąpić bezpośrednio zwracając się do Chudego Janosa, bądź również po uprzedniej rozmowie z Zoltanem - po zabiciu kejrana krasnolud będzie przebywał w karczmie, możesz się z nim siłować, a kiedy wygrasz zostaniesz zachęcony do spróbowania się z innymi.

Samo siłowanie się na rękę jest banalnie proste, musisz utrzymać kursor na żółtym polu starając się, aby ten nie sięgnął lewej strony (patrz obrazek poniżej). Im bliżej zaś prawej strony (czyli Twojej przewagi) tym żółte pole staje się mniejsze. Pole jest również mniejsze jeśli siłujesz się z lepszym przeciwnikiem. Gdy pokonasz Chudego Janosa, będziesz mógł wyzwać na pojedynek Żylastego Jóźwę.

Stawka w tej walce: 5 - 15 orenów.

Krok 2: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Żylastego Jóźwę

Możesz się z nim siłować dopiero po wcześniejszym pokonaniu Chudego Janosa - Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Możesz się z nim siłować dopiero po wcześniejszym pokonaniu Chudego Janosa. Jeśli tamten pojedynek nie sprawił Ci kłopotów, ten również powinien pójść gładko. Po pokonaniu tego przeciwnika będziesz mógł siłować się z Grubym Maćkiem.

Stawka w tej walce: 10 - 25 orenów.

Krok 3: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Grubego Maćka

Mężczyzna zgodzi się z Tobą siłować po wcześniejszym pokonaniu Żylastego Jóźwy. Jeśli go pokonasz, nikt inny w karczmie nie będzie mógł się z Tobą równać, aczkolwiek istnieje jedna osoba, która podobno posiada niesamowicie silną rękę - Bartosz Szkuta, którego musisz poszukać w Bindudze.

Stawka w tej walce: 15 - 30 orenów.

Krok 4: Odszukaj i wyzwij na pojedynek Bartosza Szkutę

Do pojedynku będziesz mógł przystąpić tylko po wcześniejszym pokonaniu wszystkich w karczmie - Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Do pojedynku będziesz mógł przystąpić tylko po wcześniejszym pokonaniu wszystkich w karczmie. Bartosz Szkuta znajduje się w Bindudze (M7, 10), czyli tuż za murami miasta. Mężczyzna powinien przechadzać się nieopodal brzegu bądź przesiadywać w swojej chacie. Bartosz powinien bezproblemowo przyjąć wyzwanie - podążaj za nim. Tym razem pojedynek może być odrobinę trudniejszy niż poprzednie, żółte pole jest znacznie mniejsze, a sam kursor jest trudniejszy do utrzymania. Gdy wygrasz, dowiesz się o kolejnej osobie, z którą mógłbyś się zmierzyć - Adamie Pangrattcie, który to jednak nie przebywa we Flotsam - spotkasz go w drugim akcie.

Stawka w tej walce: 50 - 100 orenów.

Nagroda: 20 XP