2017Najciekawsze recenzje gier akcji 2
Recenzje gier akcji opublikowane w 2017 roku.
Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał
recenzja gry24 maja 2017
Gdy Inner Chains zaistniało w świadomości graczy, autorzy najsilniej promowali wyjątkowy styl wizualny swojego debiutanckiego dzieła. Czy pełna, ukończona wersja tego ciekawie zapowiadającego się FPS-a ma do zaoferowania coś więcej niż ładne obrazki?
Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjałRecenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczekRecenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu
recenzja gry5 maja 2017
Mało jest tak „rzemieślniczych” studiów jak Omega Force. Ale zespół produkujący taśmowo slashery z serii Musou też czasem próbuje czegoś nowego. Dowodem na to Dragon Quest Heroes II, który zaśniedziałą formułę rozgrywki przyprawia świeżymi elementami RPG.
Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domuRecenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
recenzja gry21 marca 2017
Choć zaczęła jako klon Monster Huntera na konsole z rodziny PlayStation, w drugiej odsłonie seria Toukiden skręca w swoją własną, quasi-sandboksową stronę. Ale w głębi duszy to wciąż soczysta gra RPG akcji o eksterminowaniu wielkich potworów.
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster HunteraRecenzja gry Outlast 2 – naprawdę straszna historia
recenzja gry24 kwietnia 2017
Dobry horror musi straszyć. Outlast 2 stosuje wszystkie chwyty, by sprostać temu wymaganiu – jest obszerniejszy, ładniejszy i ciekawszy od pierwszej części. 2017 to dobry rok dla survivalowych horrorów.
Recenzja gry Outlast 2 – naprawdę straszna historiaRecenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło
recenzja gry25 kwietnia 2017
Trzecia część Sniper: Ghost Warrior miała w końcu wnieść do tego cyklu nieco jakości na miarę segmentu AAA. Niestety, gdzieś obok przemycono również elementy rodem z programu wczesnego dostępu.
Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudłoRecenzja gry Horizon Zero Dawn – więcej takiego postapo!
recenzja gry20 lutego 2017
Na Horizon Zero Dawn czekaliśmy długo, niecierpliwie chłonąc kolejne materiały graficzne, serwowane przez twórców. Teraz, po kilkudziesięciu godzinach z tytułem, wiemy, że było warto wyglądać tego sandboksowego RPG-a. To kolejny świetny „ex” PlayStation.
Recenzja gry Horizon Zero Dawn – więcej takiego postapo!Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
recenzja gry21 lutego 2017
For Honor ma potencjał, ale Ubisoft musi jeszcze nad grą popracować, bo na razie frajdę psuje słaba infrastruktura sieciowa i mikropłatności. Francuska firma znana jest ze skutecznego naprawiania swoich dzieł – czas na For Honor.
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcejRecenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
recenzja gry16 marca 2017
Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy MinecraftNo Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
gramy dalej13 marca 2017
Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszyTom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
gramy dalej3 marca 2017
The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelankiRecenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieci
recenzja gry13 kwietnia 2017
Gra LEGO City: Tajny agent była tak tajna, że przez cztery lata zagrać w nią mogli tylko posiadacze Wii U. Ale nasza cierpliwość została nagrodzona – warto było czekać na wizytę klockowego agenta na innych platformach.
Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieciNiesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna inna
gramy dalej22 lipca 2017
Hit od studia Rockstar North to nie tylko świetnie nakreślone postacie, pełna czarnego humoru i wciągająca fabuła czy olbrzymie, wypełnione atrakcjami miasto. To także tytuł charakteryzujący się wprost niewiarygodnym przywiązaniem do detali.
Niesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna innaPrey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki
gramy dalej10 maja 2017
Arkane Studios miewało w przeszłości problemy ze stroną technologiczną swoich produkcji. Zwiedziliśmy stację Talos I trzy razy – na mocnym PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 Pro – i sprawdziliśmy, czy Prey daje sobie pod tym względem radę.
Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerkiRecenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany
recenzja gry9 maja 2017
Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany