2006Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2006 roku.
Gothic 3 - recenzja gry
recenzja gry13 listopada 2006
Gothic 3 jest jak rajski ogród. Wieść niesie, że jest przepiękny, screenshoty powalają na kolana, ale większość ludzi długo jeszcze go ma własne oczy nie zobaczy.
Gothic 3 - recenzja gryHeroes of Might & Magic V - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2006
Ładna to gra. Mało kto patrzy już dziś na człon „Might & Magic” przez pryzmat inicjalnie związanej z nim serii cRPG. Liczą się już tylko Heroesi, i to nie bez powodu.
Heroes of Might & Magic V - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2006
Najbardziej wyczekiwana gra ostatnich miesięcy ląduje z wielkim hukiem i od razu udowadnia, że śmiało można ją wymieniać obok najlepszych RPG-ów w historii.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gryNeverwinter Nights 2 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2006
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Neverwinter Nights 2 - recenzja gryNeed for Speed Carbon - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Po buńczucznych zapowiedziach twórców mogliśmy się spodziewać zupełnie nowej jakości w dziedzinie wyścigów arcade. Kiedy jednak doszło do premiery, okazało się, że nie do końca tak jest.
Need for Speed Carbon - recenzja gryHitman: Blood Money - recenzja gry
recenzja gry4 lipca 2006
Hitman wraca i ku naszemu zaskoczeniu ma się lepiej niż kiedykolwiek. Chcesz zarobić trochę krwawej forsy?
Hitman: Blood Money - recenzja gryHitman: Krwawa Forsa - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2006
Warto wydać trochę krwawej forsy na Krwawą Forsę, bo Agent 47 prezentuje się tu z najlepszej możliwej strony.
Hitman: Krwawa Forsa - recenzja gryCall of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2006
Dla wielbicieli prozy Howarda Phillipsa Lovecrafta, Innsmouth to nazwa kultowa – a Dark Corners of the Earth bardzo intensywnie nawiązuje do literackiego pierwowzoru. Przy czym produkt to bardzo specyficzny, który wymyka się zaszufladkowaniu.
Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gryWładca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2006
EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gryX3 Reunion - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2006
Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.
X3 Reunion - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryMicrosoft Flight Simulator X - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2006
FSX wyprzedza swoje czasy o jakiś rok. Na dziś mało kogo stać będzie na taką modernizację komputera, która pozwoli w pełni cieszyć się FSX.
Microsoft Flight Simulator X - recenzja gryThe Guild 2 - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2006
Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.
The Guild 2 - recenzja gryGrand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2006
Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gryWarhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryAnno 1701 - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.
Anno 1701 - recenzja gryPathologic - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2006
Pathologic to prawdziwa gra moralnego niepokoju, jednak na drodze do zrozumienia jej stoi bardzo gruby mur niedopracowania technicznego.
Pathologic - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryCall of Duty 3 - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2006
Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.
Call of Duty 3 - recenzja gryMedieval II: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2006
Medevial II to kolejna z serii gier strategicznych Total War. Formalnie jest to też remake pierwszej gry z tej serii, którą wydano cztery lata temu. Akcję gry osadzono w latach 1080 – 1530. Celem gracza jest podbicie ówczesnego świata.
Medieval II: Total War - recenzja gryMario Kart DS - recenzja gry
recenzja gry10 stycznia 2006
Mario Kart DS jest wielki! Nie jest to gra rewolucyjna, ale jakże wciągająca, a także mogąca się pochwalić świetną oprawą graficzną i dźwiękową. Nintendo tworzyło omawiany produkt długo i pieczołowicie, toteż efekty są takie, jak być powinny.
Mario Kart DS - recenzja gryUberSoldier - recenzja gry
recenzja gry18 kwietnia 2006
Wątek fabularny gry w bezpośredni sposób odwołuje się do ekspedycji Ernsta Sheffera, która miała miejsce w 1938 roku. Nazistom udało się wtedy dotrzeć do tybetańskiego miasteczka o nazwie Lhasa...
UberSoldier - recenzja gryRecenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?
recenzja gry6 kwietnia 2006
Driver jest z rodziną PlayStation od samego początku swojego istnienia i stanowi bez wątpienia jedną z wiodących marek gier, powiązanych z tą konsolą. Oto najnowsza odsłona serii.
Recenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?True Crime: New York City - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2006
W True Crime: New York City wcielamy się w czarnoskórego glinę Marcusa Reeda. Jego przeszłość jest równie ciemnawa jak odcień skóry...
True Crime: New York City - recenzja gryAge of Empires: The Age of Kings - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2006
Ensemble Studios podjęło się trudnego zadania, lecz wykonało je tak jak powinno. Pomimo wprowadzenia tur, gra nie utraciła cudownego klimatu, jaki towarzyszył Age of Empires wydanemu blisko 10 lat temu.
Age of Empires: The Age of Kings - recenzja gryThe Fall: Last Days of Gaia - recenzja gry
recenzja gry24 sierpnia 2006
Gra dla miłośników postapokalipytcznych klimatów. Ciekawie poprowadzona fabuła, świetna muzyka i unoszący się nad pustynią duch Mad Maxa sprawiają, że dla samej atmosfery warto przedrzeć się przez wszelkie niedoróbki.
The Fall: Last Days of Gaia - recenzja gryRed Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2006
Front wschodni w FPS-ach jest traktowany dosyć pobieżnie. Taka seria Medal of Honor wyeksploatowała praktycznie każdy temat wojenny. Jednak i tam ominięto historię walk na wschód od Wisły...
Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gryFrater - recenzja gry
recenzja gry12 września 2006
O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?
Frater - recenzja gryGrand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2006
Chęć zysku czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów – co skłoniło Rockstar do pozbawienia PSP jednego z najmocniejszych exclusive’ów?
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gryRush for Berlin - recenzja gry
recenzja gry4 sierpnia 2006
Stormregion znowu atakuje! Tym razem naciera falami zapijaczonej piechoty, wspierając się zrzutami ulotek i ostrzeliwując z... drewnianych czołgów. Czy jednak już trzeba pakować manatki i uciekać w popłochu?
Rush for Berlin - recenzja gry