Najnowsze recenzje gier

Zestawienie recenzji gier komputerowych, konsolowych i mobilnych, jakie do tej pory opublikowaliśmy, które możesz posortować po dacie publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości personalizacji oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony recenzji.

Recenzja gry Splatoon 2 – pomaluj swój świat
Recenzja gry Splatoon 2 – pomaluj swój świat

recenzja gry18 lipca 2017

Nintendo niedawno w końcu zrozumiało, że sieciowe rozgrywki mogą być fajne nawet w jego własnych grach. Splatoon 2 jest najlepszym przykładem tego, jak w milusi sposób rozsmarowywać przeciwników po ścianach obryzganych wszystkimi kolorami tęczy.

Recenzja gry Master X Master – mistrz wszystkiego x mistrz niczego
Recenzja gry Master X Master – mistrz wszystkiego x mistrz niczego

recenzja gry14 lipca 2017

Kolejna MOBA na rynku. Czy naprawdę tego potrzebujemy? Okazuje się, że tak, bowiem nowy tytuł od NCsoftu wprowadza spore zamieszanie w gatunku. Tak duże, że w pewnym momencie ciężko określić, czym to całe MXM jest!

Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok
Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok

recenzja gry11 lipca 2017

Serial Cleaner świata nie zawojuje, ale bez większych problemów zapewnia kilka godzin całkiem przyjemnej zabawy. Wartość dodaną stanowią oryginalna tematyka i unikatowy styl wizualny.

Recenzja Przebudzenia nekromantów – nekromanta wskrzesza Diablo III
Recenzja Przebudzenia nekromantów – nekromanta wskrzesza Diablo III

recenzja gry6 lipca 2017

Wreszcie, trzy lata po Reaper of Souls, wyszło drugie rozszerzenie do Diablo III – o ile na takie miano zasługuje paczka z pojedynczą klasą postaci. Czy z pakietem Przebudzenie nekromantów i łatką 2.6.0 hack’n’slash Blizzarda przeżyje drugą młodość?

Final Fantasy XIV: Stormblood – fabuła godna „siódemki”
Final Fantasy XIV: Stormblood – fabuła godna „siódemki”

recenzja gry5 lipca 2017

Niedawno zadebiutowało najnowsze rozszerzenie do sieciowego Final Fantasy XIV od Square Enix, zatytułowane Stormblood. Przekonajmy się, czy dwie nowe klasy oraz kontynuacja fabuły są warte 35 euro.

Recenzja gry Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – klasyk odświeżony
Recenzja gry Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – klasyk odświeżony

recenzja gry4 lipca 2017

Po ponad dwudziestu latach od premiery pierwszej części Crash Bandicoot powraca w zremasterowanej trylogii przygotowanej przez zespół Vicarious Visions. Jak ta nowatorska niegdyś seria odnajduje się we współczesnych realiach?

Recenzja gry Micro Machines: World Series – mikropowrót kultowej serii
Recenzja gry Micro Machines: World Series – mikropowrót kultowej serii

recenzja gry3 lipca 2017

Nowa odsłona kultowej serii Micro Machines to przykład tego, że niektóre gry po prostu nie nadają się do zabawy sieciowej. Skupienie się na trybach online w World Series zrobiło temu dziełu Codemasters jedynie krzywdę.

Recenzja gry Darkest Dungeon: The Crimson Court – trudne DLC, od którego jeszcze trudniej się oderwać
Recenzja gry Darkest Dungeon: The Crimson Court – trudne DLC, od którego jeszcze trudniej się oderwać

recenzja gry27 czerwca 2017

Po półtorarocznej przerwie Red Hook postanowiło o sobie przypomnieć, wydając rozszerzenie do Darkest Dungeon zatytułowane The Crimson Court. Czy pasuje ono do rewelacyjnej podstawki? Czy kultywuje wartości, z których słynie firma? Jak najbardziej!

Recenzja gry Planescape Torment: Enhanced Edition – małe odświeżenie wielkiego RPG
Recenzja gry Planescape Torment: Enhanced Edition – małe odświeżenie wielkiego RPG

recenzja gry26 czerwca 2017

18 lat i jednego duchowego następcę później Planescape: Torment wciąż pozostaje wspaniałą grą RPG. Ale czy Enhanced Edition to propozycja warta grzechu? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, bo studio Beamdog specjalnie się nie natrudziło, szykując remaster...

Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek
Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek

recenzja gry21 czerwca 2017

Mieszanka stylów, w której psychologiczny thriller idzie w parze ze strzelanką oraz opowieścią o szpiegostwie gospodarczym, małżeńskiej zdradzie i elektronicznych gadżetach. Oto Get Even polskiego studia The Farm 51.

Recenzja gry Arms – bijatyka według Nintendo
Recenzja gry Arms – bijatyka według Nintendo

recenzja gry10 czerwca 2017

Początkowo Arms robi wrażenie trochę bardziej przekombinowanej gry ruchowej rodem z Wii Sports czy Sports Champions, by przy bliższym poznaniu okazać się zaskakująco świeżą i ciekawą bijatyką.

Recenzja The Elder Scrolls Online: Morrowind – dobre, ale nieco za drogie DLC
Recenzja The Elder Scrolls Online: Morrowind – dobre, ale nieco za drogie DLC

recenzja gry7 czerwca 2017

Deweloperzy z ZeniMax Online tym razem oferują nam nostalgiczny powrót na wyspę Vvardenfell. Ale czy pełen worek wspomnień oraz raptem kilka nowości są wystarczające, aby wydać ponad 150 złotych?

Recenzja gry DiRT 4 – w pół drogi pomiędzy DiRT 3 i DiRT Rally
Recenzja gry DiRT 4 – w pół drogi pomiędzy DiRT 3 i DiRT Rally

recenzja gry6 czerwca 2017

O ile DiRT Rally dogadzał przede wszystkim fanom wymagających symulacji rajdowych, o tyle DiRT 4 próbuje pogodzić ze sobą zwolenników hardkoru i fanów beztroskiego zamiatania kuprem auta szutrowych poboczy. I nie wychodzi mu to idealnie.

Recenzja gry Tekken 7 – to nie jest tryumfalny powrót króla
Recenzja gry Tekken 7 – to nie jest tryumfalny powrót króla

recenzja gry4 czerwca 2017

Walki w Tekkenie 7 są tak samo przyjemne jak zawsze. I to najlepsze, co można powiedzieć o tej bijatyce. Niestety, cała otoczka towarzysząca starciom wypada blado – nie tylko na tle konkurencji, ale też poprzednich odsłon cyklu.

Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy
Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy

recenzja gry31 maja 2017

A New Frontier nie przypomina pełnoprawnej kolejnej odsłony fenomenalnego cyklu The Walking Dead. Wygląda raczej na zrobiony na szybko, pełen dziur fabularnych i miałkich pomysłów wypełniacz przed ewentualnym prawdziwym trzecim sezonem.

Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych
Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych

recenzja gry30 maja 2017

Eksploracja kosmosu to ostatnio bardzo popularny motyw w grach wideo. Jaki pomysł na ugryzienie tego tematu ma The Long Journey Home od firmy Daedalic? Tę grę wyróżnia różnorodność, kreatywność… i hardkorowość.

Recenzja gry RiME – twórcy Ico mają godnych naśladowców
Recenzja gry RiME – twórcy Ico mają godnych naśladowców

recenzja gry25 maja 2017

Produkcja hiszpańskiego studia pod pastelową oprawą skrywa intrygującą i grającą na emocjach opowieść oraz sporą różnorodność, której nie psują drobne problemy związane z rozgrywką.

Recenzja gry Steel Division: Normandy 44 – II wojna światowa z polskim akcentem
Recenzja gry Steel Division: Normandy 44 – II wojna światowa z polskim akcentem

recenzja gry24 maja 2017

W Steel Division: Normandy 44 czuć pasję do tematyki i rozgrywek sieciowych – niestety, zabrakło pary, żeby w pełni usatysfakcjonować osoby grające solo.

Recenzja gry Regalia: Of Men and Monarchs - dobre taktyczne RPG z rodzimego podwórka
Recenzja gry Regalia: Of Men and Monarchs - dobre taktyczne RPG z rodzimego podwórka

recenzja gry24 maja 2017

Dominacja produkcji z Japonii w gatunku taktycznych RPG jest niezaprzeczalna. Co jednak stanie się kiedy polscy deweloperzy stworzą własne SRPG? Dziś przyglądamy się grze Regalia: Of Men and Monarchs od studia Pixelated Milk.

Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał
Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał

recenzja gry24 maja 2017

Gdy Inner Chains zaistniało w świadomości graczy, autorzy najsilniej promowali wyjątkowy styl wizualny swojego debiutanckiego dzieła. Czy pełna, ukończona wersja tego ciekawie zapowiadającego się FPS-a ma do zaoferowania coś więcej niż ładne obrazki?

Recenzja gry Endless Space 2 – w 80 tur dookoła wszechświata
Recenzja gry Endless Space 2 – w 80 tur dookoła wszechświata

recenzja gry21 maja 2017

Jedzenie w tubce? Jest! Srebrna taśma do uszczelnienia skafandra? Jest! OK, wszystko gotowe, możemy ruszać. Tylko lepiej wyłącz żelazko i podlej kwiatki, bo szybko nie wrócimy – lecimy przecież na podbój galaktyki!

Recenzja gry Injustice 2 – kiedy bijatyka spotyka RPG
Recenzja gry Injustice 2 – kiedy bijatyka spotyka RPG

recenzja gry19 maja 2017

Injustice 2 naprawia błędy poprzedniej części, wprowadza nowatorskie pomysły i łączy przystępność z głębią systemu walki. W efekcie uzyskujemy pozycję wartą zainteresowania dla każdego fana bijatyk.

Recenzja gry The Surge – Dark Souls w przyszłości
Recenzja gry The Surge – Dark Souls w przyszłości

recenzja gry16 maja 2017

The Surge to solidnie zrealizowana i wyróżniająca się produkcja w stylu Dark Souls. Niestety, ciągną ją w dół pojedyncze niezbalansowane fragmenty rozgrywki.

Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki
Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki

gramy dalej10 maja 2017

Arkane Studios miewało w przeszłości problemy ze stroną technologiczną swoich produkcji. Zwiedziliśmy stację Talos I trzy razy – na mocnym PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 Pro – i sprawdziliśmy, czy Prey daje sobie pod tym względem radę.

Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany

recenzja gry9 maja 2017

Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.

Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu
Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu

recenzja gry5 maja 2017

Mało jest tak „rzemieślniczych” studiów jak Omega Force. Ale zespół produkujący taśmowo slashery z serii Musou też czasem próbuje czegoś nowego. Dowodem na to Dragon Quest Heroes II, który zaśniedziałą formułę rozgrywki przyprawia świeżymi elementami RPG.

Recenzja gry Mario Kart 8 Deluxe – drugi rodzynek na Nintendo Switch
Recenzja gry Mario Kart 8 Deluxe – drugi rodzynek na Nintendo Switch

recenzja gry5 maja 2017

Kiedy wydaje się, że z gry wyciśnięto już wszystko, co się dało, Nintendo udowadnia, że można jeszcze więcej. Mario Kart 8 Deluxe to doskonały przykład, jak tego dokonać, a zarazem drugi tytuł, który powinien mieć każdy posiadacz konsoli Nintendo Switch.

Recenzja gry Expeditions: Viking – bardzo dobre RPG, ale z błędami
Recenzja gry Expeditions: Viking – bardzo dobre RPG, ale z błędami

recenzja gry27 kwietnia 2017

Twórcy gier RPG stanowczo zbyt rzadko czerpią z historii. Expeditions: Viking udowadnia, iż bez magii i potworów też da się stworzyć głębokiego, ciekawego „rolpleja”. Gdyby tak jeszcze dowodziło, że można wypuścić grę bez mnóstwa błędów...

Testujemy Diablo III w wersji 2.6.0 – nekromanta zwiastuje dobrą zmianę
Testujemy Diablo III w wersji 2.6.0 – nekromanta zwiastuje dobrą zmianę

gramy dalej26 kwietnia 2017

Gdy już straciliśmy nadzieję na to, że Diablo III jeszcze powalczy z Path of Exile, Blizzard wziął się w garść, szykując aktualizację 2.6.0. Po teście wersji beta wreszcie widać zwrot w dobrym kierunku. Czy nekromanta wskrzesi Diablo?

Recenzja gry Little Nightmares – podróż do świata dziecięcych koszmarów
Recenzja gry Little Nightmares – podróż do świata dziecięcych koszmarów

recenzja gry25 kwietnia 2017

Little Nightmares zabiera nas w świat dziecięcych koszmarów, który wprawdzie nie jest wolny od wad, ale z nawiązką wynagradza je gęstym klimatem, zapadającym w pamięć scenariuszem i mrocznymi lokacjami.