2004Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2004 roku.
Manhunt - recenzja gry
recenzja gry21 maja 2004
Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.
Manhunt - recenzja grySpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2004
Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.
SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gryResident Evil: Outbreak - recenzja gry
recenzja gry20 września 2004
Czy wersja europejska, upośledzona względem wydań japońskiej i amerykańsiej brakiem opcji gry w sieci, jest w stanie obronić się trybem dla samotnego gracza?
Resident Evil: Outbreak - recenzja gryStar Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL
recenzja gry29 kwietnia 2004
Gra stworzona została przez doświadczony zespół BioWare Studios, twórców m.in. najpopularniejszego cyklu cRPG Baldur’s Gate. Fabuła przenosi nas 4000 lat wstecz przed wydarzeniami poznanymi w filmach z serii Gwiezdne Wojny, w realia Starej Republiki.
Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PLBlitzkrieg - recenzja gry
recenzja gry5 kwietnia 2004
Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi...
Blitzkrieg - recenzja gryNeed for Speed: Underground 2 - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2004
NFS:U2 to naturalna ewolucja serii – można ją określić kolokwializmem: „więcej mięcha”. Twórcy mocno podrasowali cześć pierwszą, usunęli pewne niedoróbki, dodali to, czego najbardziej graczom brakowało, ulepszyli grafikę oraz dźwięk.
Need for Speed: Underground 2 - recenzja gryGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gryHalf-Life 2 - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2004
Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.
Half-Life 2 - recenzja gryMenedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gry
recenzja gry14 października 2004
Cel zbudowania „świata wielkiego sportu” w Managerze Piłkarskim 2004-2005 bynajmniej nie został osiągnięty. Powiem więcej: instalację tej gry porównać można do otwarcia puszki Pandory – jedno wielkie pasmo niepowodzeń i nieszczęść. Klęska totalna.
Menedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gryMedal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryArmie Exigo - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2004
Do walki stają trzy ogromnie różniące się plemiona: imperium, upadli i bestie. Boje toczymy przeciwko upadłym, dostając pod kontrolę coraz to nowe typy jednostek. Na początku tworzymy armię z paladynami i elfami na czele...
Armie Exigo - recenzja gryFar Cry - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2004
Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe środowisko.
Far Cry - recenzja gryŚwiątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2004
Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.
Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry
recenzja gry1 września 2004
Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...
Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gryMafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Historia opowiedziana w „Mafii” dzieje się w latach 30-tych XX wieku i traktuje o karierze Tommy’ego Angelo, gangstera z przypadku.
Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gryTop Spin - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2004
W Top Spinie zagramy ośmioma mniej lub bardziej znanymi zawodnikami światowego formatu (m.in. Lleyton Hewitt, Gustavo Kuerten, Sebastian Grosjean) oraz ośmioma paniami (Daniela Hantuchova, Martina Hingis czy Anna Kournikova!).
Top Spin - recenzja gryNinja Gaiden - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
W Ninja Gaiden nie skradamy się - nie ma takiej potrzeby gdyż przeciwników szatkujemy, młócimy, tniemy, rąbiemy – jeńców oczywiście nie bierzemy. A robimy to wszystko w pieknym stylu.
Ninja Gaiden - recenzja gryThief: Deadly Shadows - recenzja gry
recenzja gry30 lipca 2004
Seria „Thief” jest jedną z najbardziej kultowych gier. Pierwsza część, „Thief: The Dark Project”, ujrzała światło dzienne w 1998 roku, zdobywając wielką popularność. „The Metal Age” osiągnęła podobny sukces. „Thief III” również jest grą ponadprzeciętną.
Thief: Deadly Shadows - recenzja gryHitman: Kontrakty - recenzja gry
recenzja gry26 maja 2004
Trzecia, część słynnej serii gier akcji pozwalającej nam wcielić się w postać płatnego mordercy, Agenta 47. Jednakże tym razem autorzy ze studia Io Interactive, podczas produkcji położyli duży nacisk na to, by ta odsłona była dużo bardziej mroczna...
Hitman: Kontrakty - recenzja gryPainkiller - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2004
Painkiller to gra akcji FPS stworzona przez rodzimy zespół People Can Fly, wzorująca się na klasycznych shooterach, jak QuakeWorld czy Unreal Tournament. Painkiller to pseudonim najemnika zajmującego się zabijaniem nieumarłych istot...
Painkiller - recenzja gryColin McRae Rally 04 - recenzja gry
recenzja gry22 kwietnia 2004
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych.
Colin McRae Rally 04 - recenzja gryLegacy of Kain: Defiance - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2004
Legacy of Kain: Defiance jest piątą częścią popularnej sagi, zapoczątkowanej w 1996 roku na konsoli PlayStation. Program łączy elementy, zaczerpnięte z Blood Omen i Soul Reaver - dwóch mini-serii, funkcjonujących niezależnie w ramach wspomnianego cyklu...
Legacy of Kain: Defiance - recenzja gryVampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry
recenzja gry3 grudnia 2004
Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gryRichard Burns Rally - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2004
„Richard Burns Rally” mocno zmienił świat komputerowych rajdów. Poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko i wydaje się, że minie co najmniej kilka lat, zanim ktokolwiek będzie w stanie ją przeskoczyć. Kto wie, może będzie to „Richard Burns Rally 2”...
Richard Burns Rally - recenzja gryHalo 2 - recenzja gry
recenzja gry19 listopada 2004
Halo 2 jest duże. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to pierwsza część podniesiona do kwadratu.
Halo 2 - recenzja gryThe Sims 2 - recenzja gry
recenzja gry24 września 2004
„The Sims 2” to wyjątkowo udany sequel. Gra nie powiela błędów jedynki. Autorzy wysłuchali narzekań graczy i dopracowali te elementy zabawy, które tego wymagały. To zdecydowanie jedna z najlepszych kontynuacji ostatnich lat!
The Sims 2 - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry na PC
recenzja gry15 listopada 2004
FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.
Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PCColin McRae Rally 2005 - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2004
Ogólnie, CMR 2005 to zapewne najbardziej udana część serii. Zarówno od strony merytorycznej, jak i audio-wizualnej. Grafika jest naprawdę przyjemna, do dźwięku też nie można mieć żadnych zastrzeżeń – rzemiosło na najwyższym poziomie.
Colin McRae Rally 2005 - recenzja grySkoki narciarskie 2005 - recenzja gry
recenzja gry2 grudnia 2004
„Skoki Narciarskie 2005” w porównaniu do poprzednich wersji wypadają zdecydowanie lepiej. Zmieniono model lotu, poprawiono tryb kariery i zwiększono grywalność. Nie jest to jednak gra dla wszystkich.
Skoki narciarskie 2005 - recenzja gryRome: Total War - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
„Rome: Total War” to bardzo rozbudowana gra, której detale i z pozoru nieznaczące niuanse świadczą o jej wielkości. Każdy aspekt gry można by opisać w osobnym artykule... Nie bez kozery recenzja do najkrótszych nie należy.
Rome: Total War - recenzja gry