Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 sierpnia 2017, 11:58

autor: Krzysztof Sobiepan

Wieści ze świata (Sea of Thieves, Dawn of War III, Wild West Online) 31/08/2017

Dziś piszemy o zaskakująco elastycznych opcjach graficznych w Sea of Thieves, wprowadzeniu ułatwień dla moderów w Warhammer 40,000: Dawn of War III (obsługa Warsztatu Steam) oraz o terminie zamkniętej alfy Wild West Online i kontrowersjach wokół tej gry, związanych z angażem w produkcję Siergieja Titova. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

W Sea of Thieves zagramy nawet w 540p i 15 FPS

Piraci w anty-HD. - Wieści ze świata (Sea of Thieves, Dawn of War III, Wild West Online) 31/08/2017 - wiadomość - 2017-09-02
Piraci w anty-HD.

Firma Rare, pracująca obecnie nad piracką grą MMO Sea of Thieves, zapewniła, że ich najnowszą produkcję uruchomimy na nawet najbardziej „ziemniaczanym” pececie. W wywiadzie dla serwisu PC Gamer Joe Neat – główny producent tytułu – zaznaczył, że gra tworzona jest wprawdzie pod rozdzielczość 4K i 60 klatek na sekundę, ale ustawienia graficzne są przygotowane do „wychylenia się” równie mocno w drugą stronę. Deweloperzy nie zamierzają nikogo oceniać za jego sprzęt i graczom z niskim budżetem zamierzają udostępnić specjalny tryb, który zredukuje rozdzielczość do majestatycznego 540p i zablokuje klatki w okolicach 15 na sekundę. Osobiście po plecach przeszły mi ciarki, ale deweloperzy wspominają, że jeśli ktoś ma chęć zagrać w ich tytuł ze znajomymi, a nie chce inwestować w nową maszynę, to czemu nie mieliby mu udostępnić takiej opcji?

Sea of Thieves na razie przechodzi okres zamkniętej alfy, a pełna wersja produktu planowana jest na rok 2018.

Dawn of War III dostaje wsparcie Warsztatu Steam

Kapłani Maszyny, do akcji! - Wieści ze świata (Sea of Thieves, Dawn of War III, Wild West Online) 31/08/2017 - wiadomość - 2017-09-02
Kapłani Maszyny, do akcji!

Najnowsza odsłona znanej serii RTS-ów – Warhammer 40,000: Dawn of War III – otwiera się na fanowskie modyfikacje. Zapowiedziane 18 sierpnia zmiany weszły bowiem w życie w niedawnej łatce do gry. Po pierwsze, zmyślnym domorosłym koderom udostępniono specjalne narzędzia: Edytor Atrybutów oraz Paczkę do Tuningu. Mają one pomóc społeczności w wymyślaniu nowego balansu jednostek, tworzeniu alternatywnych umiejętności dla bohaterów i budowie zaawansowanych modów od podstaw. Po drugie, autorzy będą mogli podzielić się swoimi kreacjami z innymi na forum Warsztatu Steam, który ułatwi ich ściągnięcie i instalację. Aktualizacji akompaniuje też szereg zmian w balansie rozgrywki oraz funkcja autozapisu w kampanii, przeznaczona dla graczy, których poniesie przenajświętsza krucjata.

Jeśli chcecie sami pogrzebać w plikach gry, zaktualizowana została też wiki dla moderów.

Zamknięta alfa Wild West Online rozpocznie się 15 września

Gotowi na wypad na prerię? - Wieści ze świata (Sea of Thieves, Dawn of War III, Wild West Online) 31/08/2017 - wiadomość - 2017-09-02
Gotowi na wypad na prerię?

Deweloper 612 Games przechodzi do następnego etapu tworzenia MMO Wild West Online. Po ciekawych zapowiedziach, obiecujących zrzutach ekranu i generujących hype zwiastunach, nadeszła pora na wewnętrzne testy produkcji (które jednak nieco się opóźniły). Zamknięta alfa ma rozpocząć się niedługo, bo 15 września 2017 roku. Jeśli chcecie zapewnić sobie w niej miejsce, możecie przedpremierowo zamówić edycję pioniera lub kolekcjonerską gry na oficjalnej stronie (droższa opcja pozwoli na wcześniejsze rozpoczęcie zabawy). Z okazji ogłoszenia wszystkie wersje gry zostały też nieco przecenione. W alfie gracze znajdą fragment wielkiej mapy do eksploracji, garść misji PvE, przygotowane dla nich wyzwania PvP i więcej. Beta jest natomiast planowana na drugą połowę jesieni 2017 roku.

Początkowo znakomicie przyjęty koncept stracił nieco na impecie, gdy gracze dowiedzieli się o możliwym zamieszaniu w produkcję tytułu Sergieja Titova, stojącego za aferą tragicznego The War Z/Infestation: Survivor Stories/Infestation World, czyli wiecznie zmieniającego nazwy tytułu survivalowego, wspartego oszukańczym marketingiem. Studio 612 Games zaznaczyło jednak, że kontrowersyjna persona nie pracuje nad produktem, nie finansowała go, a deweloper wykorzystuje tylko stworzony przez firmę Titova silnik Nightshade.

Wild West Online ma zadebiutować na PC w grudniu 2017 roku, ale możemy też spodziewać się opóźnień.

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier: