Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier zręcznościowych PC 3

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Zręcznościowe na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 80 tekstów spełniających te kryteria.

World of Goo - recenzja gry

World of Goo - recenzja gry

recenzja gry9 grudnia 2008

Od twórców tej niewinnej gry niezależnej dużo mogą nauczyć się nawet największe umysły w branży gier video. Jesteśmy zachwyceni.

World of Goo - recenzja gry

Madagaskar 2 - recenzja gry

recenzja gry7 stycznia 2009

Doskonały humor, zabawne dialogi, barwne postacie - to wszystko i jeszcze więcej znajdziecie w drugiej części gry Madagaskar.

Madagaskar 2 - recenzja gry

Bombowa Zatoka - recenzja gry

recenzja gry19 października 2004

„Bombowa zatoka” nie stara się odkrywać nic nowego. Jej podstawowym założeniem jest wykorzystanie starych sprawdzonych schematów gier zręcznościowych i wykorzystanie ich do maksimum oraz podanie całości w ładnej, miłej dla oka formie.

Bombowa Zatoka - recenzja gry

Shrek 2: The Game - recenzja gry

recenzja gry21 lipca 2004

„Shrek 2: The Game” to typowa platformówka 3D. Gracz steruje poczynaniami czterech przeniesionych z filmu postaci. Myślenia tu dużo nie ma...

Shrek 2: The Game - recenzja gry

Kokomando - recenzja gry

recenzja gry9 sierpnia 2004

„Kokomando” opowiada historię młodego kogucika, który w wyniku nieprzewidzianego i niepożądanego splotu wydarzeń zostaje zmuszony, by odłożyć młode kurki na potem i zacisnąć skrzydełko na guzonośnych giwerach. Jest to bowiem ze wszech miar gra dla dzieci.

Kokomando - recenzja gry

Shrek 2: The Game - O polonizacji słów parę

recenzja gry16 sierpnia 2004

Nad tłumaczeniem oraz dubbingiem zarówno filmu jak i gry komputerowej czuwali ci sami ludzie i ci sami aktorzy podkładali głos tu i tu. I wyszło bardzo dobrze, wydający grę LEM stanął na wysokości zadania.

Shrek 2: The Game - O polonizacji słów parę

Struś Szybki Lopez - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2004

Wybitnie zręcznościowa produkcja rosyjskiego zespołu Geleos dedykowana szczególnie młodym graczom. Obejmujemy kontrolę nad strusiem, który w kolejnych wyścigach musi pokonywać przeszkody napotkane na trasie...

Struś Szybki Lopez - recenzja gry

Shrek 2: Team Action - recenzja gry

recenzja gry15 marca 2005

„Shrek 2: Team Action” jest o niebo lepszy od tego, czym poczęstowano nas, pecetowców, ostatniego lata. Jest to bardzo porządna gra... ale niestety nic więcej. Można się przy niej mile odprężyć po ciężkim dniu, ale zabawy starczy na bardzo niedługo.

Shrek 2: Team Action - recenzja gry

Garfield - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2005

Kult jednego z najlepszych, stripowych komiksów w historii tej formy sztuki najpierw został sprowadzony na ziemię przez mizerną, hollywoodzką ekranizację, by teraz dobiła go „licencjonowana” gra komputerowa.

Garfield - recenzja gry

Rybki z Ferajny - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2004

Fabuła komputerowych „Rybek z ferajny” w pewnym stopniu pokrywa się z wydarzeniami zaprezentowanymi w filmie. Z oczywistych przyczyn autorzy nie uwzględnili w swym produkcie wielu sytuacji, aczkolwiek najważniejsze sceny zostały na szczęście zilustrowane.

Rybki z Ferajny - recenzja gry

I-Ninja - recenzja gry

recenzja gry28 stycznia 2005

„I-Ninja” to bardzo solidny tytuł, który powinien zadowolić zarówno miłośników klasycznych konsolowych zręcznościówek, jak i zatwardziałych PeCetowców. Gra nie nudzi się po kilkunastu minutach zabawy.

I-Ninja - recenzja gry

Sonic Heroes - recenzja gry na PC

recenzja gry22 lutego 2005

„Sonic Heroes” powstawał wyłącznie z myślą o konsolowcach. Wersję PeCetową wydano zapewne wyłącznie po to, aby przyciągnąć do siebie tych miłośników Sonica, którzy nie mają aktualnie na wyposażeniu żadnej konsoli nowej generacji.

Sonic Heroes - recenzja gry na PC

Madagaskar - recenzja gry

recenzja gry1 sierpnia 2005

Madagascar to historia perypetii sympatycznych zwierzaków, które znudzone marnym żywotem w nowojorskim ZOO, postanawiają wybrać się w daleką podróż do ciepłych krajów. To także przyzwoita gra dla najmłodszych.

Madagaskar - recenzja gry

Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC

recenzja gry3 sierpnia 2005

Mamy Europę z czasów przed narodzeniem Chrystusa. Cesarstwo Rzymskie opanowało już całą Europę. No, prawie całą, wszak mieszkańcy niewielkiej galijskiej wioski wciąż stawiają opór potężnemu Cezarowi.

Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC

Kurczak Mały - recenzja gry

recenzja gry2 stycznia 2006

Najnowsza produkcja Walta Disney’a opowiada o perypetiach kurczaczka. Zamieszkiwana przez niego kraina znajdzie się na celowniku agresywnej rasy Obcych, swoją drogą w dość wyraźny sposób przypominającej kreatury z Wojny Światów.

Kurczak Mały - recenzja gry

Kao: Tajemnica Wulkanu - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2006

Kangurek Kao w trzeciej swojej odsłonie powraca nieco zmieniony. Odziany został w szykowny strój. Ponadto w Tajemnicy Wulkanu nie doświadczysz integracji ze zwierzętami, ani nie będziesz ich w znaczącym stopniu wykorzystywał do swoich celów.

Kao: Tajemnica Wulkanu - recenzja gry
Psychonauts - recenzja gry

Psychonauts - recenzja gry

recenzja gry6 czerwca 2005

Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.

Psychonauts - recenzja gry

Blazing Angels: Squadrons of WWII - recenzja gry

recenzja gry13 czerwca 2006

Ze świecą szukać na pececie tytułów, które pozwalałyby na sieczkę w zręcznościowym wydaniu, inną niż FPS-y. Tymczasem w Blazing Angels: Squadrons of WWII wcielamy się w rolę obiecującego pilota wojskowego z czasów II wojny światowej...

Blazing Angels: Squadrons of WWII - recenzja gry
Recenzja Little Nightmares 2 - małe koszmarki powróciły

Recenzja Little Nightmares 2 - małe koszmarki powróciły

recenzja gry9 lutego 2021

Jeden z najlepszych miksów platformówki z horrorem powraca i raz jeszcze udowadnia, że dziecięce koszmary potrafią być przerażająco wspaniałe i urokliwie obrzydliwe.

Recenzja Little Nightmares 2 - małe koszmarki powróciły
Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

recenzja gry30 marca 2017

Nieco w cieniu Yooka-Laylee zadebiutował Snake Pass – platformówka z elementami gry logicznej, która nie tylko prezentuje się solidnie, ale też może pochwalić się oryginalnym pomysłem na sterowanie.

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż
Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu

Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu

recenzja gry4 kwietnia 2017

Yooka-Laylee przywołuje czasy świetności firmy Rare i konsoli Nintendo 64. Jednak od tamtej pory minęło kilkanaście lat – czy świat jest gotowy na powrót do tak oldskulowej formuły platformówki 3D?

Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu
Recenzja gry Hello Neighbor – sąsiad z piekła rodem? Nie, gra z piekła rodem

Recenzja gry Hello Neighbor – sąsiad z piekła rodem? Nie, gra z piekła rodem

recenzja gry11 grudnia 2017

Hello Neighbor to pozycja tak niesamowita, że zmieniła moje podejście do oglądania filmików z rozgrywki na YouTube. Odkryłem, że w przypadku niektórych tytułów lepiej oszczędzić sobie cierpień i zamiast samemu grać – patrzeć, jak męczą się inni.

Recenzja gry Hello Neighbor – sąsiad z piekła rodem? Nie, gra z piekła rodem
Recenzja gry Inside - twórcy Limbo pokazują piekło wojny?

Recenzja gry Inside - twórcy Limbo pokazują piekło wojny?

recenzja gry29 czerwca 2016

Duńczycy z Playdead nie zasypiali przez kilka ostatnich lat gruszek w popiele i od czasu sukcesu Limbo w pocie czoła pracowali nad kolejnym tytułem. Rezultatem tych prac jest Inside – mroczna podróż małego chłopca w bezwzględny świat.

Recenzja gry Inside - twórcy Limbo pokazują piekło wojny?
Recenzja gry Shadwen - skradanki bazującej na pomyśle z Superhota

Recenzja gry Shadwen - skradanki bazującej na pomyśle z Superhota

recenzja gry19 maja 2016

Shadwen miało być innowacyjną skradanką, w której czas biegnie tylko wtedy, kiedy sterowana postać się porusza. Miało być, ale dobre chęci to za mało. Frozenbyte niepotrzebnie rozmienia się na drobne.

Recenzja gry Shadwen - skradanki bazującej na pomyśle z Superhota