Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier akcji PC 23

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 710 tekstów spełniających te kryteria.

Chrome: SpecForce - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2005

Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.

Chrome: SpecForce - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

recenzja gry14 czerwca 2005

Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Pariah - recenzja gry

recenzja gry8 czerwca 2005

Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.

Pariah - recenzja gry

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2005

Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

Constantine - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2005

Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.

Constantine - recenzja gry

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

recenzja gry2 maja 2005

Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

LEGO Star Wars - recenzja gry

recenzja gry25 kwietnia 2005

Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.

LEGO Star Wars - recenzja gry

SWAT 4 - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2005

SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.

SWAT 4 - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2005

„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2005

Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

Driver 3 - recenzja gry na PC

recenzja gry13 kwietnia 2005

Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...

Driver 3 - recenzja gry na PC
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

Scrapland - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2005

Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.

Scrapland - recenzja gry

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2005

„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2005

W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2005

Rodzeństwo: Sunny, Klaus i Violet traci rodziców, którzy giną w tajemniczym pożarze. Dzieci trafiają pod opiekę wujka Olafa. Jednak mężczyzna przygarnia trójkę dzieci wyłącznie po to, by przejąć majątek pozostawiony przez ich rodziców.

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2005

„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

The Punisher - recenzja gry na PC

recenzja gry23 lutego 2005

„The Punisher” oczywiście znajdzie swoich amatorów bez większego problemu. Nie będą to tylko fani brutalnych strzelanin, ale przede wszystkim entuzjaści komiksowych przygód Franka Castle’a.

The Punisher - recenzja gry na PC

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

recenzja gry10 lutego 2005

„Forgotten Realms: Demon Stone” to konwersja gry z konsol, która niekoniecznie musi przypaść do gustu PeCetowcom. Gra jest liniowa i oferuje niezbyt długą kampanię singleplayer.

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2005

Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2005

„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2004

„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry