Złoto i Chwała: Droga do El Dorado: Poradnik do gry - Statek

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

1. Weź jabłko leżące na ziemi.

2. Wespnij się po balu do kraty.

3. Daj jabłko Altivo.

W ramach wdzięczności za jabłko Altivo zrzuci Ci hak. Nieszczęśliwie uderzy on Miguela w głowę i spowoduje że straci on przytomność.

4. Weź hak.

5. Użyj haka na drabince sznurowej.

6. Wyjdź po drabince.

7. Podejdź do kraty i weź ciasteczka.

8. Zawołaj małpę i daj jej dwa ciastka biorąc w zamian różowy i zielony klucz.

9. Przejdź po wystających z sufitu hakach na drugą stronę ładowni i użyj kluczy na znajdujących się tam drzwiach z dwoma zamkami.

Gdy zobaczy cię stojący obok armaty marynarz zostaniesz strącony z powrotem do ładowni. Miguel obudzi się i przejmiesz nad nim kontrolę.

10. Spójrz na drabinkę sznurową.

11. Porozmawiaj z Tulio, jego stukanie głową w ścianę spowoduje że drabinka sznurowa spadnie na dół, a on sam straci przytomność.

12. Otwórz kratkę znajdującą sie w podłodze ładowni.

Altivo zrzuci ci kolejny hak.

13. Weź hak.

14. Pójdź do pomieszczenia w którym znajduje się marynarz czyszczący armaty, schylając się przejdź za jedną z armat i weź znajdującą się tam chustę.

Marynarz weźmie Cię za jednego z ludzi Cortez'a i da Ci skarpety.

15. Wyczyść armatę, będziesz mógł wziąć ciastka.

16. Otwórz kratkę znajdującą się w podłodze ładowni i podeprzyj ją hakiem, a następnie wrzuć do środka ciastka. W tak utworzoną pułapkę złapie się szczur.

17. Użyj skarpety na kratce, złapiesz do niej szczura.

18. Pokaż szczura marynarzowi.

Marynarz zemdleje.

19. Użyj skarpety na dzbanie z oliwą.

20. Zapal nasączoną oliwą skarpetę od lampy.

Miquel podpali armatę która wystrzeli i zrobi dużą dziurę w burcie statku. Hałas obudzi Tulio, który dołączy do Miguela.

21. Wyjdź przez powstałą wyrwę na zewnątrz.

Tulio wespnie się na pokład statku i przejmiesz nad nim kontrolę.

22. Weź linę do której przywiązany jest koń.

23. Przywiąż linę do haka wystającego z burty.

Lina pozwoli Miguelowi wspiąć się na pokład.

24. Spróbuj przekręcić korbę spuszczającą szalupę, Tulio jest za słaby więc zrobi to Miguel.

25. Weź jabłko z beczki.

26. Połóż jabłko na desce na którą osunęła się łódź.

Altivo chcąc wziąć jabłko wejdzie na deskę i spowoduje że łódź zostanie opuszczona na wodę.

Koniec części drugiej

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze3
2003-02-06
18:34

zanonimizowany61391 Junior

😜

No szczerze mówiąc to przydał mi się bardzo:)
Ale na statku wziełam te dwa klucze od małpy: zielony i różowy ale okazuje sie ze to nie są te klucze! Co mam zrobić?

Komentarz: zanonimizowany61391
2008-07-31
17:11

zanonimizowany569742 Junior

Bo za każdym razem trzeba wziąć inne klucze... Musisz próbować ;)

Komentarz: zanonimizowany569742
2020-10-21
22:31

bj008 Junior

Jak uruchomić grę na Win10 ?

Komentarz: bj008

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl