Tale of Hero: Wydostać się ze świątyni
Aktualizacja:
Wydostać się ze świątyni
![]() | ![]() |
Zgodnie z obietnicą Pripogali Olaf może swobodnie poruszać się pod wodą. Rozgląda się więc po świątyni - przy jednej ze ścian (na wprost) widnieje coś w rodzaju ołtarza z tajemniczym symbolem, a na prawo od tegoż ołtarza świecący na zielono kamień (zbliżenie). Niestety, nie można oderwać go od postumentu, do którego jest przymocowany ani gołymi rękoma, ani przy pomocy noża, mimo że nasz bohater ma na to wielką ochotę - kamień ten mógłby przecież świetnie posłużyć mu za latarkę.
![]() | ![]() |
Mężczyzna przypatruje się więc owemu (znak zapytania) domniemanemu ołtarzowi. Podpływa wyżej i przekonuje się, że znajduje się tam posąg dziwacznej istoty oraz coś w rodzaju szklanej kapliczki. Na obręczy posągu widnieje okienko (zbliżenie), zawartość którego bada Olaf.
![]() | ![]() |
Jest to wyryty na tabliczce obrazek przedstawiający Tytana i jakąś drugą podmorską istotę. Przyglądając się tabliczce, Olaf próbuje odczytać "zapisaną" na niej historię. Pod okienkiem z tabliczką dostrzega białe koło, poruszywszy nim z prawej strony, mężczyzna przywołuje następną tabliczkę, a po niej jeszcze jedną - z dalszym ciągiem historii (analogicznie, klikając z lewej strony koła, można cofnąć obrazki do początku). Kolejnej tabliczki niestety brak - najwyraźniej została wyłamana, jeszcze jeden ruch kołem w prawo i Olaf odkrywa skrytkę, z której wyjmuje dziwaczny klucz .
![]() | ![]() |
Teraz bada szklaną kapliczkę w kształcie ostrosłupa (tuż za posążkiem) i domyśla się, że spoczywał w niej jakiś artefakt. W końcu spływa na dół i kieruje się w prawo, pod bramę świątyni. Ta niestety pozbawiona jest klamki, ale z jej prawej strony znajduje się panel (w dole), a w nim (zbliżenie) otwór idealnie pasujący do znalezionego przed chwilą klucza. Przekręciwszy go, Olaf może opuścić świątynię przez otwartą bramę.
- Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
- Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
- Tale of Hero: Głębiny oceanu
- Tale of Hero: Wydostać się ze świątyni
- Tale of Hero: Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki
- Tale of Hero: Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku
- Tale of Hero: Zdobyć źródło światła
- Tale of Hero: Odkleszczyć szczękę małży; Dostarczyć towarzystwo Maleństwu
- Tale of Hero: Porozmawiać z Apidulasem
- Tale of Hero: Znaleźć błękitną rozgwiazdę
- Tale of Hero: Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira
- Tale of Hero: Dostać się do skarbca Mjorgina
- Tale of Hero: Wydostać się ze skarbca Mjorgina
- Tale of Hero: Głębiny oceanu
- Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany525079 Legionista
No cóż ... poradnik jak zawsze super , dokładny , zaznaczony zapewne każdy szczególik :)
nic tylko zaraz będę odpalać grę , pewnie się przyda ;p
a tak przy okazji to chciałabym zapytac ,dlaczego tak mało ostatnio jest recenzji tej autorki ? ;) ostatnia w listopadzie wcześniejsza w lipcu , oj czy pracować się nie chce dziewczynie czy jak ?
a tęskni mi się za czytaniem Twoich recek , innym pewnie też bo bardzo mi się podoba styl Twojego pisania , jest zawsze taki z humorkiem , merytoryczny i ogólnie dobrze pisany :)
pozdrawiam
Kayleigh_ Centurion
Na polowe komplementow absolutnie nie zasluguje, niemniej, baardzo dziekuje :), recka kolejna za czas jakis, no faktycznie chyba musze wziac na przyspieszenie, bo mnie kolega Hitmanos tez na GG tak mniej wiecej co tydzien pyta o to samo :P
Pozdrowionka dla wszyckich Czytaczy :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








