Tale of Hero: Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki
Aktualizacja:
Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki
![]() | ![]() |
Wyszedłszy na zewnątrz, nasz bohater kieruje się w dalszą część oceanu (znak zapytania w dole ekranu). Trafia do miejsca, skąd może udać się w lewo lub w prawo, a pomiędzy tymi drogami znajdują się kamienne budowle z rafy koralowej ze szczeliną (przejście) z prawej strony.
![]() | ![]() |
Wpłynąwszy tam, Olaf znajduje wewnątrz rafy nieźle zachowaną drewnianą skrzynkę (znak zapytania po lewej). Na lewo od niej leży kamień , który mężczyzna podnosi, po czym zabiera się za badanie skrzynki (zbliżenie). Okazuje się, że jest ona zamknięta na kłódkę, której niestety nie udaje się rozwalić kamieniem. Olaf na razie pozostawia skrzynię na miejscu (kliknij ją po wyjściu ze zbliżenia), jednak zapamiętuje jej położenie.
![]() | ![]() |
Wypłynąwszy z rafy, na niewielkiej płaskiej skałce przed nią (zbliżenie), odkrywa zabawne stworzenie - chichoczące, kiedy podrażnia się jego nibynóżki i chowające je, jeśli dotknie się ich w odpowiedniej kolejności. Doprowadziwszy do tego, że żyjątko chowa je wszystkie (zagadka jest losowa - trzeba zapamiętywać kolejność klikania na poszczególne wypustki, w razie pomyłki zabawa zaczyna się od nowa), Olaf ma okazję zobaczyć, jak stworzenie wypluwa fioletową grudkę , którą mężczyzna szybciutko przechwytuje (jeśli nie zdążysz złapać grudki, rozpocznij igraszki ze śmiechoplujką od początku).
![]() | ![]() |
Podbudowany tym małym sukcesem nasz bohater powraca do świątyni, gdzie przygląda się rysom widocznym na posadzce przed otwartą bramą. Wpada na genialny pomysł otwarcia skrzyni przy pomocy bramy (kliknij wizerunkiem skrzynki na owych rysach) i ulokowawszy ją w newralgicznym miejscu, wchodzi do świątyni, gdzie przekręca klucz w panelu (zbliżenie), zamykając drzwi. To wystarczy, by rozwalić skrzynkę na tyle, że można z jej wnętrza (zbliżenie) wydostać puchar (w dole ekranu) i błyszczący przedmiot (obok starych ubrań), będący świętym symbolem .
- Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
- Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
- Tale of Hero: Głębiny oceanu
- Tale of Hero: Wydostać się ze świątyni
- Tale of Hero: Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki
- Tale of Hero: Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku
- Tale of Hero: Zdobyć źródło światła
- Tale of Hero: Odkleszczyć szczękę małży; Dostarczyć towarzystwo Maleństwu
- Tale of Hero: Porozmawiać z Apidulasem
- Tale of Hero: Znaleźć błękitną rozgwiazdę
- Tale of Hero: Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira
- Tale of Hero: Dostać się do skarbca Mjorgina
- Tale of Hero: Wydostać się ze skarbca Mjorgina
- Tale of Hero: Głębiny oceanu
- Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany525079 Legionista
No cóż ... poradnik jak zawsze super , dokładny , zaznaczony zapewne każdy szczególik :)
nic tylko zaraz będę odpalać grę , pewnie się przyda ;p
a tak przy okazji to chciałabym zapytac ,dlaczego tak mało ostatnio jest recenzji tej autorki ? ;) ostatnia w listopadzie wcześniejsza w lipcu , oj czy pracować się nie chce dziewczynie czy jak ?
a tęskni mi się za czytaniem Twoich recek , innym pewnie też bo bardzo mi się podoba styl Twojego pisania , jest zawsze taki z humorkiem , merytoryczny i ogólnie dobrze pisany :)
pozdrawiam
Kayleigh_ Centurion
Na polowe komplementow absolutnie nie zasluguje, niemniej, baardzo dziekuje :), recka kolejna za czas jakis, no faktycznie chyba musze wziac na przyspieszenie, bo mnie kolega Hitmanos tez na GG tak mniej wiecej co tydzien pyta o to samo :P
Pozdrowionka dla wszyckich Czytaczy :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








