Yakuza 6: Wojny klanów
Wojny klanów w Yakuza 6: The Song of Life.
Aktualizacja:
Z biegiem głównego wątku fabularnego, natkniesz się na minigrę: Clan Wars. Ponizej znajdziesz wszystkie informacje związane z tym dość długim wątkiem pobocznym gry Yakuza 6: The Song of Life.

- Początkowo startujesz z garstką członków. Z czasem jednak, będą dołączać do ciebie znacznie silniejsi wojownicy. Gdy będziesz również wędrował po Onomichi, możesz podejść do niektórych postaci i odbyć z nimi pojedynek. Gdy wygrasz, dana osoba zasili szeregi twojego klanu.
- Każda misja ma określony czas - musisz zdążyć pokonać wszystkich wrogów przed upływem licznika czasowego.
- Twoim celem na początku jest zniszczenie skorumpowanej organizacji JUSTIS. Z biegiem czasu, natkniesz się również na klan Amona.
- Na dole znajdziesz pasek oznaczony jako "Deployment Gauge". Za jego cenę, możesz wysyłać kolejne jednostki do walki.

- Do boju możesz wysłać pięć jednostek podstawowych: Brawlers, walczących wręcz, Gunners, gangsterów bronią palną, Heavies, którzy wolno chodzą, jednak są świetnymi tankami, Rushers - zwinnych wojowników z mieczami i Grenadiers, gangsterów z bombami.
- Dodatkowo, możesz na każdą misję zrekrutować do 5 kapitanów, którzy umożliwiają rekrutację określonego typu jednostek, oraz sami mogą ruszyć do boju. Każdy z nim na specjalną umiejętność, którą koniecznie musisz używać w walce.
- Kapitanowie zdobywają doświadczenie i są coraz silniejsi. Warto ulepszyć umiejętność Kiryu, która zwiększa przyrost ich doświadczenia.
- Twoim zadaniem jest aktywnie wysyłać kolejne siły do walki z wrogami. Musisz reagować na sytuacje na polu bitwy - zazwyczaj musisz korzystać z umiejętności specjalnych kapitanów, by np. uzdrowić swoje wojska lub oślepić wrogie oddziały.
- Co jakiś czas, będziesz pojedynkował się z silniejszymi członkami JUSTIS. Czeka cię klasyczna walka z wrogami (Jako Kiryu).
- Łącznie czekają cię 32 misje, o znacznie rosnącym poziomie trudności.
Clan Codes
Poniżej znajdziesz Clan Codes, które możesz wykorzystać i wpisać, by otrzymać unikalnych kapitanów dla swojego gangu:
- Yuji Nagata - NagataLockNagata
- Kazuma Kiryu - S66X7BAQN4ECAEE9
- Goro Majima - T2OMQ7FM5KBJPOUR
- Tetsuya Naito - ELingobernable00
- Kazuchika Okada - RainmakerMrOkada
- Hiroshi Tanahashi - MisterTokyoDome0
- EVIL - 0Banshee0Muzzle0
- KUSHIDA - TheSupernovaRana
- Toru Yano - BinwanProducer00
- Satsuki - mystrymansatsuki
- Daigo Dojima - the6thheadofTojo
- Koumei - BLACKPANTSKOUMEI
- Makoto Date - detectivemanDate
- Katsuyori Shibata - shibataGotoSleep
- Amon - 7R30M9ZDUH0MJIA1
0
Komentarze czytelników
makisonn Junior

W sumie taka opcja też jest możliwa, dziękuję ;)
hopkins Legend

Nie mam abonamentu, ale możliwe, że wersja pdf nie jest jeszcze gotowa.
makisonn Junior

Witam, dlaczego nie mam dostępnej opcji pobrania poradnika pomimo wykupionego abonamentu? Wszystkie inne poradniki są dostępne i jest możliwość ściągnięcia?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.