Yakuza 6: Rozdział 1 - The Price of Freedom - solucja
Porady i solucja do Rozdziału I - The Price of Freedom w Yakuza 6: The Song of Life.
Aktualizacja:
W tym rozdziale, Kiryu rozpocznie poszukiwania Haruki i spotka mnóstwo znajomych z dawnych lat.
- Talk to the kids
- Go to Sky Finance
- Gather info on Akiyama
- Go to Little Asia
- Return to Sky Finance
- Go to the Sewer
- Go to the Hospital
Talk to the kids

- Po cutscenkach, dowiesz się, że Haruka zniknęła. Dostaniesz również zadanie, by porozmawiać ze wszystkimi dziećmi w sierocińcu.
- Na początku, gra poinformuje cię o twojej komórce. Operując nią, zyskasz dostęp do najważniejszych rzeczy - menu twojej postaci, opcji związanych z grą itp.
- Wystarczy, że przejdziesz się dookoła lokacji i porozmawiasz z dzieciakami. Po krótkim czasie czeka cię scenka, w której Kiryu oznajmi, że wyrusza na poszukiwania do Kamurocho.
Go to Sky Finance

- Kazuma rozpocznie poszukiwania Haruki od wizyty w Sky Finance, firmy swojego przyjaciela. Odbierz telefon, który poinformuje cię o kolejnych opcjach - szybszym bieganiu, zmiany kamery i zdobywaniu doświadczenia.
- Idź przed siebie, a po chwili spotkasz Date - detektywa, który jest oddanym przyjacielem twojej postaci. Dowiesz się, że Sky Finance zostało zamknięte, a poszukiwany Akiyama zniknął.
- Mimo wszystko, udaj się do znacznika i sprawdź dawną lokalizację Sky Finance. Niestety, informacje okazują się prawdziwe i czekają na ciebie tylko zamknięte drzwi.
Gather info on Akiyama

- Nie pozostaje ci nic innego, jak samodzielnie odnaleźć Akiyamę. Odbierz telefon, a dowiesz się, że twoja postać musi regularnie jeść, by zdobywać doświadczenie i odnawiać energię.
- Kieruj się do różowego znacznika, a natkniesz się na grupkę opryszków. To pierwszy właściwy sprawdzian twoich umiejętności bitewnych. Wrogowie są jednak dość słabi, a dookoła znajdziesz mnóstwo elementów, które możesz wykorzystać w walce.

- Po walce, dowiesz się, że możesz poprzez doświadczenie ulepszać swojego bohatera. Oprócz głównych parametrów, możesz uczyć się nowych ciosów i innych przydatnych umiejętności.
- Od tej pory, przez całą grę na mapie będą pojawiać się czerwone znaczki - to wrogowie, z którymi zawsze możesz walczyć. Wystarczy, że wbiegniesz w ich zasięg wzroku, a od razu rzucą się do walki. Przez pierwsze rozdziały, to bardzo dobry sposób na łatwe doświadczenie i opanowanie systemu walki, więc staraj się walczyć jak najwięcej i na bieżąco zjadać posiłki w restauracjach.

- Możesz zdobywać doświadczenie w pięciu obszarach - Strength, Agility, Spirit, Technique i Charm.
- Udaj się do New Serena, baru, który prowadzi żona Datego i kolejnego punktu na mapie. Niestety, wciąż nie zdobędziesz nowych informacji na temat Akiyamy. Czas wkroczyć na terytorium mafii.
Go to Little Asia

- Gdy wkroczysz do dzielnicy Chińskiej mafii, czeka cię cutscenka. Następnie czas na pojedynek z triadą. Ci wrogowie są lepiej wyszkoleni niż zwykłe opryszki i powinieneś zachować czujność.
- W tej walce, po raz pierwszy spotkasz się z dużą grupą wrogów na raz. Przydatne okaże się więc użycie dużego obiektu (np. roweru, dużego znaku) i z jego pomocą kontrolować tłum. Przydatne są również chwyty i kopniaki.
- Po walce, zdobędziesz trochę doświadczenia - Strength, Agility i Spirit +18, oraz czeka cię kolejna cutscenka. Czas wrócić do Sky Finance.
Return to Sky Finance

- Udaj się do znacznika na mapie, a spotkasz tam przedstawicieli triady, który właśnie planowali egzekucję. Pokonaj grupkę wrogów i uwolnij nieszczęśnika, w końcu dowiesz się konkretów, gdzie możesz znaleźć Akyiamę.

- Udaj się na plac zabaw i porozmawiaj z bezdomnym. Dostaniesz zadanie, by zdobyć bento. Udaj się do któregoś z podświetlonych punktów i zakup jedzenie dla mężczyzny.
- Porozmawiaj ponownie z bezdomnym i oddaj mu bento. Wdzięczny mężczyzna powie, że Akyiama ukrywa się w kanałach, skorzystaj z włazu obok i zejdź na dół.
Go to the Sewer

- Podejdź do namiotu i wejdź do środka. Spotkasz w środku Akyiamę i dowiesz się, co stało się z nim, gdy Kirya przebywał w więzieniu.
- Po chwili zjawi się Ed, oficer triady. To pierwszy boss w grze i na tle innych przeciwników do tej pory - całkiem niezłe wyzwanie. Na szczęście, do pomocy masz Akyiamę, który odciąży cię trochę w walce.
- Najłatwiej poradzić sobie z Edem, podnosząc rozmaite przedmioty na arenie i używać silnego ataku (trójkąt), by uruchomić specjalną sekwencję ataku. Cios zada masę obrażeń i wystawi wroga na kolejną sekwencję ataków.
- Pod koniec walki Ed wpadnie w szał i znacznie się wzmocni. Postaraj się szybko znokautować wroga, by nie zdążył ci napsuć krwi.
- Nagroda za wygraną potyczkę: Strength +76 , Agility +60 , Spirit +71 , Technique +51, Charm +27
Go to the Hospital

- Po walce dostaniesz telefon, że Haruka się znalazła... ale jest obecnie w szpitalu! Jej stan jest bardzo poważny.
- W mieście znajdziesz mnóstwo taksówek, które umożliwiają szybki transport w określone miejsca na mapie. W tym przypadku, wybierz szpital, a czeka cię bardzo długa i bolesna scenka, a pierwszy rozdział przygód Kiryu Kazumy dobiegnie do końca.
0
- Yakuza 6: The Song of Life - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Zadania główne
- Yakuza 6: Prolog i informacje ogólne
- Yakuza 6: Rozdział 1 - The Price of Freedom - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 2 - Life Blooms Anew - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 3 - Foreign Influence - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 4 - Deception - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 5 - Masked - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 6 - Footsteps - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 7 - Heihaizi - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 8 - Conspiracy - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 9 - Disapperance - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 10 - Blood Law - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 11 - Father and Son - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 12 - The Sleeping Giant - solucja
- Yakuza 6: Rozdział 13 - The Unforgiven (Finał) - solucja
- Zadania główne
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
makisonn Junior

Witam, dlaczego nie mam dostępnej opcji pobrania poradnika pomimo wykupionego abonamentu? Wszystkie inne poradniki są dostępne i jest możliwość ściągnięcia?
hopkins Legend

Nie mam abonamentu, ale możliwe, że wersja pdf nie jest jeszcze gotowa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.