Poradnik do gry - Współczynniki bazowe i umiejętności
Aktualizacja:
Każda z postaci legitymuje się różnymi zdolnościami i współczynnikami. Od tych drugich właśnie zależy głównie siła ataku czy też żywotność postaci. Wyróżniamy cztery podstawowe współczynniki, które z kolei modyfikują przypisane im cechy postaci. Są to:
- Body (ciało) - od wysokości tego współczynnika zależy nasza żywotności, czyli ilość obrażeń, jakie nasza postać może otrzymać (HP);
- Focus (moc) - jest to siła psychiczna postaci, od tego współczynnika zależy, jak dużo będziemy posiadali energii na wykonywanie specjalnych czynności (EP);
- Strike (atak) - inaczej siła fizyczna postaci oraz ilość zadawanych obrażeń (DMG);
- Speed (szybkość) - od której zależy umiejętność zarówno atakowania (ATK) jak i obrony (DEF).
Oprócz powyższych cech mutanci posiadają też swoje cechy specjalne. Są one pogrupowane na następujące kategorie:
- Ability (zdolność) - dodaje postaci określoną, specyficzną zdolność;
- Beam (promień) - emituje promień energii w linii prostej;
- Blast (eksplozja);
- Charge (szarża) - atak z rozbiegu;
- Debuff (wyssanie) - odebranie wrogom umiejętności;
- Melee (walka wręcz);
- Passive (cecha pasywna) - zdolność objawia się poprzez wzrost skuteczności określonej w opisie cechy lub innych umiejętności;
- Projectile (pocisk) - pocisk o rozmaitych właściwościach;
- Radial (obszarowy - atak o działaniu obszarowym;
- Trap (pułapka) - efekt podobny do uderzenia obszarowego.
0
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Współczynniki bazowe i umiejętności
- Dobieranie drużyny
- Co jeszcze wiedzieć wypada
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.5
- [Opis przejścia] Akt 5 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 5 cz.2
- [Opis przejścia] Finał
- [X-Men Trivia] Act I
- [X-Men Trivia] Act II
- [X-Men Trivia] Act III
- [X-Men Trivia] Act IV
- [X-Men Trivia] Act V
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany230016 Legionista
Witam.
Rzeczywiście, przypadkiem pominąłem te dwie kombinacje. Co do Focus - celowo napisałem "moc", gdyż jest to najprostszy odpowiednik i od razu wiadomo o co chodzi. A co do postaci latających, to napisałem coś o tym wspominając Magneto.
Zgadzam się. O tej grze można pisać właściwie bez końca, ale od tego są już komiksy.
Dzięki za krytykę i pozdrawiam.
zanonimizowany201670 Pretorianin
super gra, polecam!!!
zanonimizowany787964 Junior
ej ja gram w tom gre jestem na misji walki z michałem pokonuje go i jak potem cały czas som tel lasery i wrogowie to tych wroguw wale i wale a oni sie zamieniajom w coś co musze zrobić pris odpowiedzcie z góry dzienki
zanonimizowany1015684 Junior
Mam problem, pokonalam te panienki, ale nie pojawil sie holocaust.. i w sumie nic nie da sie zrobic.. czy ktos ma moze rozwiazanie tego problemy lub wyjasnienie skad taki blad?
zanonimizowany1014521 Generał
Obejrzyj jakiś filmik na YT jak ktoś przechodzi ten poziom. Może coś źle robisz.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.