[Opis przejścia] Akt 3 cz.2
Aktualizacja:
• Infinite Possibilites Wyhamuj produkcję klonów dla armii Apocalypsego. | |
! Talk to Heather Hudson Porozmawiaj z Heather i dowiedz się szczegółów misji ! Take X-Jet to Infinite Factory Wejdź do X-Jet'a, tak jak ostatnim razem. ! Destroy Infinite Engineering Na lewo znajduje się moduł. Weź go. Idź przez most, dojdziesz do skrzyżowania. Jeśli pójdziesz na prawo spotkasz agenta McKenzie. Dostaniesz od niego nowe zadanie, którym zajmiesz się później. Wejdź do maszynowni - Engineering. W dużej komnacie idź najpierw na lewo od wejścia. Dotrzesz do konsoli (Fuel Control) i Tech Station Striking (+6 Striking). Używając konsoli wyłączysz zionące ogniem pułapki. Skieruj się w drugą stronę. W końcu dojdziesz do konsoli wskazanej na mapie. Użyj jej, aktywujesz inne konsole. Wejdź do sąsiedniego pomieszczenia. Otwórz Weapon Cache i strzel np. Cyklopem w oznaczony silnik. Wracając , o ile nie zrobiłeś tego wcześniej, możesz wziąć z balkonu Danger Room Disc. Opuść tą część fabryki. | ![]() |
! Infinite Spy needs Codes Rozmawiałeś już z agentem, kody pobierz z konsoli. Jeśli do maszynowni szedłeś na prawo na skrzyżowaniu, to teraz skręć na nim w lewo. Wróć do agenta i pogadaj z nim. ! Destroy Genetic Processing Na tym samym skrzyżowaniu skręć w lewo (lub też idź prosto, jeśli patrzeć od strony wejścia do fabryki). Weź Data Disc i wejdź. W środku stoczysz walkę z droidami. Dotrzesz w końcu do ramienia dźwigu, które popchnij w taśmę produkcyjną. Idąc po platformach poszukaj Comic Book, a wcześniej Homing Beacon. W końcu dotrzesz do wskazanej na mapie konsoli. Użyj jej. Strzel np. piorunem w bojler po jednej stronie platformy, a drugi zepchnij. Opuść tą część fabryki. | ![]() |
! Destroy Mutant Fusion Core Pozostało Ci już tylko ostatnie przejście. Udaj się do Fusion Core. Idź przed siebie. Gdy dotrzesz do drzwi z panelem kontrolnym, użyj modułu, a staną przed Tobą otworem. W środku jest Tech Station Health i Comic Book. Droga do jądra nie będzie łatwa, ale też nie trzeba specjalnie kluczyć. Po drodze zgarnij Weapon Cache. Gdzieś w połowie drogi będziesz musiał rozbić ścianę, by przebić się dalej. Na końcu zniszcz reaktor. Użyj teleportu, by wrócić do wejścia do fabryki. Nagraj stan gry na dysk i udaj się do Assembly Factory (duże wrota na lewo od wejścia do fabryki). | ![]() |
! Shut down the substations in the Assembly Area Wszystkie stacje przeznaczone do zniszczenia masz zaznaczone na mapce. Pamiętaj, że pułapkę emitującą promienie zabierające błękitną energię możesz zniszczyć. Na rozwidleniu pójdź w lewo, gdy dotrzesz do dużej komnaty ze skrzyniami poszukaj na jednej z nich Homing Beacon. Jeśli z kolei pójdziesz w prawo na rozwidleniu znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z działem o dużej mocy. Lepiej szybko biegnij i zniszcz je, unikając przy tym wolno lecących pocisków. Tak czy inaczej nie masz tutaj nic do szukania, dopóki nie wykonasz podstawowego zadania. Proponuję zniszczyć działko nim uszkodzisz ostatnią stację, to znacznie ułatwi zadanie, gdyż z zamrażarek wyjdzie duża ilość żołnierzy. ! Destroy Infinite Assembly Teraz czas rozprawić się z superkomputerem. Wróć do dużej komnaty i przejdź przez nowo otwarte drzwi. Jeśli brakuje Ci energii, otwórz portal i wróć się zaopatrzyć do Forge'a. W każdym wypadku wejdź do Central Processing. Droga do bossa jest prosta (trochę wrogów i Sketch Book do podniesienia). Boss: Superkomputer Zostaniesz zaatakowany przez swoje klony. Wykończ pierwszą partię jak najszybciej najmocniejszymi uderzeniami. Następnie użyj kogoś z mocnym ciosem i zniszcz najmocniejszym atakiem cztery świecące kapsuły. Wykończ resztę klonów, Blink stworzy portal. Wróć do bazy i porozmawiaj z Heather i Profesorem. | ![]() |
0
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Współczynniki bazowe i umiejętności
- Dobieranie drużyny
- Co jeszcze wiedzieć wypada
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.5
- [Opis przejścia] Akt 5 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 5 cz.2
- [Opis przejścia] Finał
- [X-Men Trivia] Act I
- [X-Men Trivia] Act II
- [X-Men Trivia] Act III
- [X-Men Trivia] Act IV
- [X-Men Trivia] Act V
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany230016 Legionista
Witam.
Rzeczywiście, przypadkiem pominąłem te dwie kombinacje. Co do Focus - celowo napisałem "moc", gdyż jest to najprostszy odpowiednik i od razu wiadomo o co chodzi. A co do postaci latających, to napisałem coś o tym wspominając Magneto.
Zgadzam się. O tej grze można pisać właściwie bez końca, ale od tego są już komiksy.
Dzięki za krytykę i pozdrawiam.
zanonimizowany201670 Pretorianin
super gra, polecam!!!
zanonimizowany787964 Junior
ej ja gram w tom gre jestem na misji walki z michałem pokonuje go i jak potem cały czas som tel lasery i wrogowie to tych wroguw wale i wale a oni sie zamieniajom w coś co musze zrobić pris odpowiedzcie z góry dzienki
zanonimizowany1015684 Junior
Mam problem, pokonalam te panienki, ale nie pojawil sie holocaust.. i w sumie nic nie da sie zrobic.. czy ktos ma moze rozwiazanie tego problemy lub wyjasnienie skad taki blad?
zanonimizowany1014521 Generał
Obejrzyj jakiś filmik na YT jak ktoś przechodzi ten poziom. Może coś źle robisz.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.