[Opis przejścia] Akt 4 cz.3
Aktualizacja:
Szybko zostaniesz przyblokowany polami siłowymi (oczywiście, gdy zostaniesz zaatakowany zacznij od zniszczenia pułapki emitującej promienie oszałamiające). Odnajdź panel i zlikwiduj jedno z nich, a otrzymasz dostęp do Tech Station Body (+8 Body). W rogu między ogrodzeniami leży sobie Sketch Book. Gdy dotrzesz do rury, przepchnij ją torując sobie drogę. Idź wpierw na wprost i opróżnij Weapon Cache. Wróć i skręć w lewo, wyłącz pole siłowe i przejdź po Data Disc. W pomieszczeniu z ogromnymi wrotami jest kolejny Danger Room Disc. Przejdź do Brain Trust. | ![]() |
! Get access codes from Mirrin Mirrin to słabeusz. Dorwiesz go idąc jak najdalej w prawo. Po wszystkim otrzymasz kod - użyj go w panelu obok. ! Get acces codes from Schill Po Schillu nie spodziewaj się więcej niż po Mirrinie. Siedzi on za polem siłowym, które możesz zobaczyć z pokoju Mirrina. Po prostu obejdź je dookoła i zrób z nim porządek, na końcu użyj panelu. ! Create a psychic demon to help defeat Strife Lenzira, który posiada odpowiedni kod capniesz bardzo szybko idąc bezpośrednio od wejścia na wprost. W jego pomieszczeniu znajdziesz Danger Room Disc oraz Weapon Cache. Użyj obydwu konsol. Zyskasz sojusznika, bez którego i tak byś sobie poradził | ![]() |
Jeśli masz przy sobie demona, to droga to głównego szefa nie będzie zbyt trudna. Likwiduj tylko pułapki oszałamiające. W korytarzu znajdziesz dwa Weapon Caches. Otwórz drzwi Boss: Strife | |
Szybko przekonasz się, że przechwałki tego typa absolutnie nie mają pokrycia w rzeczywistości. Nie ma sensu atakować go od razu, gdyż zawsze się zregeneruje. Wpierw zniszcz trzy kapsuły. Reszta to już formalność. Wróć przez portal do bazy i porozmawiaj z Banshee oraz Shaw'em. | ![]() |
0
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Współczynniki bazowe i umiejętności
- Dobieranie drużyny
- Co jeszcze wiedzieć wypada
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 1 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 2 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 3 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.2
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.3
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.4
- [Opis przejścia] Akt 4 cz.5
- [Opis przejścia] Akt 5 cz.1
- [Opis przejścia] Akt 5 cz.2
- [Opis przejścia] Finał
- [X-Men Trivia] Act I
- [X-Men Trivia] Act II
- [X-Men Trivia] Act III
- [X-Men Trivia] Act IV
- [X-Men Trivia] Act V
- X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany230016 Legionista
Witam.
Rzeczywiście, przypadkiem pominąłem te dwie kombinacje. Co do Focus - celowo napisałem "moc", gdyż jest to najprostszy odpowiednik i od razu wiadomo o co chodzi. A co do postaci latających, to napisałem coś o tym wspominając Magneto.
Zgadzam się. O tej grze można pisać właściwie bez końca, ale od tego są już komiksy.
Dzięki za krytykę i pozdrawiam.
zanonimizowany201670 Pretorianin
super gra, polecam!!!
zanonimizowany787964 Junior
ej ja gram w tom gre jestem na misji walki z michałem pokonuje go i jak potem cały czas som tel lasery i wrogowie to tych wroguw wale i wale a oni sie zamieniajom w coś co musze zrobić pris odpowiedzcie z góry dzienki
zanonimizowany1015684 Junior
Mam problem, pokonalam te panienki, ale nie pojawil sie holocaust.. i w sumie nic nie da sie zrobic.. czy ktos ma moze rozwiazanie tego problemy lub wyjasnienie skad taki blad?
zanonimizowany1014521 Generał
Obejrzyj jakiś filmik na YT jak ktoś przechodzi ten poziom. Może coś źle robisz.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.